• Ja die bestaat en heb het gisteren ontdekt -_-
    De computer deed het ff niet en toen dacht ik dat tie geblokkeerd is dus schoof ik aan zo'n hendeltje, toen hoorde ik hetzelfde geluid als er 1000 ballonnen tegelijkertijd knappen:O
    Ik heb het over dat knopje tussen B en C



    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik heb nu de oude computer van mijn zus die pas een laptop heeft, maar op deze computer wipt de bril van (nerd) veel minder hard(no_chears)

    Waar kun jij je voor je kop slaan?*O*

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 20:07 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Rickjuh schreef:
    Die knop is gevaarlijk. Die rode "Switch" wisselt tussen 120 en 220 volt. Wij hier in nederland hebben ongeveer 220v. Of je hebt nu een opgeblazen voeding, of een verbrand moederbord. Je moet nu blij wezen dat er geen brand ontstaan is...


    ...
    Oh! Nou.. dat is interessant... -forever alone-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb nog nooit problemen met computers/laptops gehad.


    I love you Tim

    Gelukkig heb ik een laptop. Waar ik cola overheen heb geknoeid, uhum. Toen heb ik een jaar in plaats van een a /-\ moeten typen. En er brak een toets van mijn mobiel af. En toen nog een. En toen was ie lelijk en trok ik ze er allemaal uit :Y) en ik wilde op vakantie mn keyboard meenemen, laat ik m vallen. Een paar toetsen kapot. Een minuut later laat mn vader mijn keyboard vallen :Y)

    Anitaaa schreef:
    Waarom denk je dat die knop rood is?

    -Plat-

    Moest je niet zeggen. ik ga dat knopje nu zoeken. ):

    Rickjuh schreef:
    Die knop is gevaarlijk. Die rode "Switch" wisselt tussen 120 en 220 volt. Wij hier in nederland hebben ongeveer 220v. Of je hebt nu een opgeblazen voeding, of een verbrand moederbord. Je moet nu blij wezen dat er geen brand ontstaan is...


    comfort in c h a o s

    Dat had ik kunnen zijn. Nee wacht, toch niet want ik zou er niet aan durven komen bang om een schok te krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fellatio schreef:
    -blijft dus van dat knopje af-


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik blijf altijd van roodgekleurde knopjes af. Om dit soort dingen te voorkomen. :Y)

    Fellatio schreef:
    -blijft dus van dat knopje af-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Anitaaa schreef:
    Waarom denk je dat die knop rood is?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.