• ik heb dus en heel groot probleem.ik kan dus volgens heel veel mensen mijn make up goe en mooi op doen maar ik heb er een heel groot probleem mee.
    het blijft maar een uur zitten ofzo darna is het helemaal verbrot.mijn lijntjes zijn da helemaal uitgeveegt mijn oogschaduw zit dan overal en noem maar verder op.zijn er mischien mensen onder julie die het zelfde probleem hebben en mij tips kunnen geven zodanig da ik dit minder of zelfs bijna ni me vor heb?

    xx'

    (...)

    Bomma? xD
    Maar ik draag geen make-up dus ik zou het niet weten ..


    Niks tegen mijn bomma, die's wel heel hip xD
    Maar het helpte wel, het veegde niet meer uit, het gaat gwn wég xD

    voor oogschaduw heb je zo'n stick nodig zodat het blijft zitten. Van MAC dacht ik.
    En beter make-up kopen ^^
    wrijf je veel in je ogen?

    Jah ik heb vooral problmemen met men oogpotlood << is steeds verkloot na een paar uur x'3 (A)


    A. ikmisje.

    jah ik heb meestal zwart en dan doe ik eerst oogschadus ene beedje en dan oogpotlood eroverheen en dan weer oogschaduw.. en soms die ik het wel 3 X over maar dan blijf het ook wle zitten maar ik ken het pro.. ik heb het ook vaak als ik te dun op heb gedaan ..


    A Noble was Born in Chaos

    voor oogschaduw heb je zo'n stick nodig zodat het blijft zitten. Van MAC dacht ik.
    En beter make-up kopen ^^
    wrijf je veel in je ogen?

    NOOIT ik let er steets op.
    ik heb al uitgekeken na betere make up ma het probleem is dat ik dat zelf moet betallen.

    jaa dat heb ik ook! maar mn hele tas zit volgepropt met makeup enzo dus dan gaan we op school bijwerken onder de les. xd


    AAP

    ik gebruik altijd van het merk essence ( heel goede make-up ) maar ik weet niet of dat jullie die in Nederland hebben. Zoek iets waterproof en gebruik foundation voor je oogschaduw??



    jawel essence hebben we in nederland. bij de kruidvat.
    ja eyeliner van de etoshuismerk heb ik en bij mij blijft het wel goed zitten. en het is ook waterproof! maar ik doe niet super veel op ofzo.
    en mijn mascara is van loreal paris die roze, en ook waterproof


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Zou jewel willen helpen,, maar ik kan meself niet eens helpen,, heb precies hetzelfde!


    Dunno ><

    van die oogschaduwbasis gebruiken.. schijnt heel goed te werken (zelf nooit geprobeert:P) en als je oogpotlood ofzoo waterproef hebt, blijft die ook beter zitten

    Ik heb dat juist niet =S

    Bij mij zit het op het begin heel mooi. =D ik kan dat zó goed [/egoprobleem] En later op de dag zit het ook een btje uit geveegd maar nog wel op goeie plek en ik vind dat juist mooier.

    Hmm,bij mij wil het altijd wel goed zitten,soms als ik te moe ben om mijn make-up eraf te halen ga ik ermee slapen,en dan zit het de volgende dag nog goed ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    HoiHoi^^

    Ik maak mijn ogen altijd zwart met oogschaduw, mascara en oogpotlood. Eerst had ik dat probleem ook, maar mijn vriendje (!!) zei dat ik eens moest proberen om eerst dagcreme op mn gezicht moest smeren en dan pas make up. De make up plakt aan de creme waardoor dat alles blijft! Bij mij toch x'D
    Ik gebruik zo'n rond wit potje van nivea als creme!
    Nouja, ik hoop dat het werk!


    Kusje, x


    Let's do this poo

    Daar komt het;
    Ik heb al gelezen over eerst crème op doen.. en dat is een goeie tip (:
    Het blijft idd beter zitten.. vloeibare oogschaduw kan owk vaak goed blijven zitten.. dikke gekleurde potloodjes zijn niet van mijn ogen af te krijgen, zelfs niet met zwemmen! Ook een aanrader, maar dan moet je wel een puntenslijper hebben op dat grote voormaat ^^
    Veel mensen doen ook zwarte oogpotlood op dat randje in de binnenkant van je ogen.. vrij logisch dat het uitloopt.. vaak zie je dan zwarte puntjes in de hoekjes van je oog.. doe de lijntjes dan onder je wimpers.. dat kan ook uitlopen,, maar minder snel.. een goed merk is vaak wel de oplossing..maar niet altijd. test potloodjes uit op je hand.. wrijf er wat overheen en mss vind je wel de juiste voor jou (:
    Mss is het dan geen merk wat goed blijft zitten.. mijn potloden zijn allemaal merkloos en perfect (:
    Het klinkt stom; maar lipgloss werk vaak ook.. accentueert je ogen ook nog eens [als je het op de juiste manier gebruikt] waar de lipgloss zit, wordt de kleur donkerder..
    Probeer ook zo min mogelijk aan je ogen te zitten.. veel hebben de neiging om in je oog te wrijven.. ik zeg het je; niet slim! ^.^
    Ik klets volgens mij een beetje van het topic af[a]

    Sorry..
    Maar ik hoop dat mijn info helpt (:
    Meer vragen?
    Just ask..


    Baaiii TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    mijn zus zegt beetje haarlak op je gezigt spuiten..:P
    ik weet t klinkt gek kweet iet op het werkt:P
    maar je meot eerste je make-up doen dan haarlak:P


    balub ^^.

    dat heb ik ook, na een paar uur, is het al wat gaan vegen,, maar er loopt dus een jongen bij mij op sgool, draagt nooit make-up tot op een dag, zo Vertieft mooi had hij het he, en dat van heb bleef de helle dag zitten! maar ik durfde niette vragen hoe hij dat deed >.<
    en na die dag, heb ik hem nooit meer gezien, en zoon grote sgool heb ik egt niet!! >.<
    Maar ik moet er dus ook nog agterkomen, hoe k dat doe, dus aan mij heb je ook niks ;)


    Dunno ><