• Ja, dat vindt ik zo stom. Dan denk je bijv. ''Hé, mijn quiz is 10 keer gemaakt. Wie zouden er gereageerd hebben?'' Dan kijk je en dan heb je geen reacties. Hoewel 10 mensen hem toch maken.

    Ik schrijf wel omdat ik het leuk vindt en niet voor de reactie but like het is gewoon een mening.

    Wat vinden jullie daar van?

    [Dit is geen klacht maar gewoon een mening :Y)]

    x


    I do not hook up.

    Boeit me niet.
    Ik schrijf toch door :')


    I recycle my thoughts.

    Dat gedacht heb ik ook, soms. (:

    Das de keus die iemand maakt. Als ik een quiz drie keer niks vind heb ik vaak geen zin er een heel verhaal neer te zetten waarom niet en ga ik verder forummen.
    Mijn quizzen worden overigens door een vast aantal mensen gemaakt die wel een reactie achterlaten, dus ik denk dat het ook aan de maker ligt om een goeie quiz neer te zetten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Boeit me niet.
    Ik schrijf toch door :')

    Ik ook wel omdat ik het leuk vindt maar toch. Soms is het wel stom. xd' Vooral als je like. Wel lezers hebt maar 0 reacties dan wil je wel weten wat ze ervan vinden.


    I do not hook up.

    heb ik ook vaak :'D
    maar ik schrijf vaak snel door -tegenwoordig- en dan wil ik niet op reacties wachten x3
    want ze lezen het toch wel, reactie of niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Irriteert me niet.
    Ik reageer ook niet altijd op quizzen.


    Mew <3

    Dat vind ik stom =.=' Voor mij betekent dat dat de mensen die hem lezen en geen reactie achterlaten het een stomme Quiz vinden..


    I live for the applause, you will die for it.

    Je kunt mensen toch niet dwingen om reacties achter te laten. Als je je daar aan gaat irriteren, heb je alleen jezelf ermee.
    En dit is wel degelijk een klacht. Eentje die we al vaak genoeg gelezen hebben.


    Bored.

    Ik vind da niet echt erg, ik vidn het pas stom als mensen gaan zeggen, ik wil mas 5 reacties of ik stop! dat is irri!

    Trouwens ik schrijf omdat ik het leuk vind, niet voor reacties

    Maar natuurlijk is het wel leuk


    Lisa&Rachel

    Je kunt mensen toch niet dwingen om reacties achter te laten. Als je je daar aan gaat irriteren, heb je alleen jezelf ermee.
    En dit is wel degelijk een klacht. Eentje die we al vaak genoeg gelezen hebben.

    Haha ik dwing ze gewoon en ga ze met me hooivork achterna en dan eis ik een reactie :Y)

    Oké xd'


    I do not hook up.

    Ik vind het fijn als de mensen hem lezen. Als ze in reactie schrijven dat ze het waarderen dat ik schrijf, vind ik dat wel fijn, maar het is niet het belangrijkste. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Irritand is dát, ik weet er alles vanaf! Argh. maar als je het in een topic zet, dan reageren de meeste wel (aa)
    ik heb neigingen om ze een bericht te sturen:
    'Waarom laat je geen reactie achter?'
    maar ach nee. dat doe ik niet. :Y)
    nét, niet.

    Dat boeit toch niet? Als ik snel door wil lezen met een spannende serie heb ik geen zin om een reactie te zetten.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik heb altijd wel een paar vaste lezers. En die reageren zo ongeveer bij elk deeltje [:
    Maar hoedanook, ook zonder reacties schrijf ik gewoon door. Omdat ik het leuk vind x]
    - Je hebt wel gelijk.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wat moet je er dan neerzetten?
    'Mooi.'
    En dan de volgende weer: 'Mooi.'
    Dat is toch wel een beetje inhoudsloos :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42