• ik heb dus en heel groot probleem.ik kan dus volgens heel veel mensen mijn make up goe en mooi op doen maar ik heb er een heel groot probleem mee.
    het blijft maar een uur zitten ofzo darna is het helemaal verbrot.mijn lijntjes zijn da helemaal uitgeveegt mijn oogschaduw zit dan overal en noem maar verder op.zijn er mischien mensen onder julie die het zelfde probleem hebben en mij tips kunnen geven zodanig da ik dit minder of zelfs bijna ni me vor heb?

    xx'

    als je oogpoltood gebruikt moet je het vervangen door eyeliner[vloeibaar enzo] Dat blijft beter zitten ;)

    Kuch
    Waterproof.
    Nee ik gebruik het zelf niet :3

    ooh I know the problem.

    eyeliner is halverwege de dag meer op je wang dan onder je oog^^ ik veeg meestal het overtollige gewoon weg.. of je doet in de pauze gewoon beetje nieuw op? &waterproof helpt ook wel eens.. maar soms is het er dan juist hardnekkig af te halen als je bijv. douchet ofzo. XD ook niet zo handig! succes^^


    it's cool to know nothing.

    wat ook helpt is een beetje oogschaduw erover heen te doen ;)

    waterproof
    Alsje poeder boven u ogen gebruikt
    Geen oogschaduw maar eyeliner nemen
    Dat blijft meestal beter

    Lijntje onder u ogen: ik gebruik zo'n potje, met zo borsteltje .
    Da blijft bij mij 1 dag geweldig en het selfde ;D
    Zonder 1 veeg ^^

    xoxo


    Ѽ MROAR.

    ik heb dus en heel groot probleem.ik kan dus volgens heel veel mensen mijn make up goe en mooi op doen maar ik heb er een heel groot probleem mee.
    het blijft maar een uur zitten ofzo darna is het helemaal verbrot.mijn lijntjes zijn da helemaal uitgeveegt mijn oogschaduw zit dan overal en noem maar verder op.zijn er mischien mensen onder julie die het zelfde probleem hebben en mij tips kunnen geven zodanig da ik dit minder of zelfs bijna ni me vor heb?

    xx'



    bij mij blijft da mooi zitte!!! xD ma probeer ze veel mogelijk water en vocht en noem maar op te ontwijke!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    dat vn mij is vn allemaal verschillende merken en blijft allemaal sitte o_o ik heb selfs vn ide fcking goedkope prut make-up omdatk verliefd werd op de kleurtjes n_n en da bijft altijd mooi sitte


    We can only learn to love by loving.