• Ik heb weer een nieuwe tomtastische serie
    Ennn , heb weer wat rollen nodig^^

    Waar het over gaat:
    Titel: Amerika's next TopModel.
    Wanna be on Top?Apps is 16 wanneer ze meedoet aan het programma America’s next topmodel , ze blinkt uit en verschijnt op de covers, maar Geluk duurt nooit lang,ze zit nog op school en ze krijgt een geweldige concurente.Bovendien ontmoet ze Tom , bij een shoot in New Jersey, en ja hoor daar zit haar concurente ook die ook op Tom valt , zal Ze 'De top' halen en het hart van tom veroveren? Zie het in : America's next Topmodel.



    Rollen:
    verassing1:JOYCESTAR
    verassing2:xLovesBill
    verassing3:4YoMissBitch
    verassing4:LOLLIPOPx
    verassing5:
    verassing6:
    verassing7: xNIJNTJE
    verassing8:




    ZAGEN WERKT NIET.

    i need:
    Attitude:
    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]
    Tekstje:


    Not the first one , The Best!

    Loveya<3

    Verassing 2.

    Attitude: Vrolijk, Soms Bichy, Trekt zich niets van anderen aan.

    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]: http://i33.piczo.com/view/4/b/t/k/d/r/z/5/f/u/y/x/img/i312725921_39005_5.jpg

    Tekstje:
    Haaaaaay Skoatsjes

    Ik ben Ellen, 17 jaar! Ik Lieft shoppe met vriendinnen. En áls ik geld heb, koop ik alle winkels[met mooie spulletjes ^^] zo leeg, zelfs al heb ik iets niet nodig. Ik lieft ook feesten en ben daar soms tot in de ochtend ^^. Met mijn vriendinnen loop iik ook vaak door de stad zonder geld. Maar wat ik nog het meeste lieft x'3 TOOKIOHOTEEL <33
    Ik vind het ook leuk nieuwe vriendjes te ontmoeten =] Ik kan niet wáachten tot ik 18 ben, eindelijk zelf autorijden x3. Ik lieft Helloo Kitty want die spullen zijn zóó cute! =] Verder ben ik nog een beetje Chocolade&Bubblegumáddict. Maar ik moet nu gaan, Baaay <33 xoxo.

    Rol: Verrassing 5

    Attitude:koppig,eerlijk,hyper,snel boos, voor bepaalde dingen gevoelig, helemaal niet precies, betrouwbaar

    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=160rfxe&s=4

    Tekstje:Hi peepsz ! De naam is Raquel Diamond. Pretty cool he ^^ Ja ik ben heel trots op wie ik ben, omdat ik mezelf hebt gemaakt tot wie ik nu ben. Je merkt dus wel dat ik best euh,,,,gevoelig en emotioneel ben. Ben ik ook wel maar die kant laat ik niet vaak zien. Mensen doen raar als je op dingen huilt,vooral jongens. Klootzakken !! Meiden 1 ding, begin nooit aan vriendjes, ze breken alleen je hart en laten je dan ingestort achter..Maar nu even over leuke dingen. Ik ben niet een depri iemand als je dat nu misschien denkt. Ik geniet volop van het leven en doe graag waar ik zin in heb <33 Ik ben verslaafd aan ice cream en ik doe al sinds me 10e aan HipHop. Dansen en muziek zijn mijn drugs. Ook rook ik soms als ik gestresst ben,maar dat mag niemand weten. Het aller meest hou ik nog wel van me vrienden. Doe hun pijn en je doet mij pijn,want ik ben op een speciale manier met ze verbonden ! Ooh ik moet naar les. Byee <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ANnelies wil 1 of 7! Info komt!


    Attitude: Spontaan, koppig, snel jaloers, gevoelig, snel verliefd, betrouwbaar, lief, bitchy en soms eigenwijs

    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76499

    Tekstje:
    Haaii pretty's<3



    Mijn naam is zoals je hierboven misschien al gezien had Feliciti Hope, waar ik erg trots op ben en ik leef al zo'n 16 jaar op deze planeet. Zoals je ziet heb ik blonde haren en misschien zie je het niet goed maar m'n ogen zijn eigenlijk helder blauw. Tjah, ik en m'n beste vriendin waren ons als deze foto was genomen aan het opmaken en verkleden and that shiit en toen had ik lenzen in gedaan. Donker bruine om het duidelijk te maken. Ach, wat meer over mezelf want eerlijk, jullie willen écht niet dat ik een hele tijd over m'n haar&ogen zit te zeiken hea? Nou, in mijn vrije tijd ga ik erg veel weg met m'n vrienden, ga ik meestl shoppen en doe ik nog van die leuke shiit. Ach what, ik moet eigenlijk gaan want ik ga vandaag uit shoppen en naar een beautycenter enzoo!

    KiSsEz <3

    Verassing 2.

    Attitude: Vrolijk, Soms Bichy, Trekt zich niets van anderen aan.

    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]: http://i33.piczo.com/view/4/b/t/k/d/r/z/5/f/u/y/x/img/i312725921_39005_5.jpg

    Tekstje:
    Haaaaaay Skoatsjes

    Ik ben Ellen, 17 jaar! Ik Lieft shoppe met vriendinnen. En áls ik geld heb, koop ik alle winkels[met mooie spulletjes ^^] zo leeg, zelfs al heb ik iets niet nodig. Ik lieft ook feesten en ben daar soms tot in de ochtend ^^. Met mijn vriendinnen loop iik ook vaak door de stad zonder geld. Maar wat ik nog het meeste lieft x'3 TOOKIOHOTEEL <33
    Ik vind het ook leuk nieuwe vriendjes te ontmoeten =] Ik kan niet wáachten tot ik 18 ben, eindelijk zelf autorijden x3. Ik lieft Helloo Kitty want die spullen zijn zóó cute! =] Verder ben ik nog een beetje Chocolade&Bubblegumáddict. Maar ik moet nu gaan, Baaay <33 xoxo.



    Attitude is toch karakter? of ben ik nou blond x'3

    Rol: verassing 3

    Attitude: jongensachtig, nieuwsgierig, kan iedereen laten lachen, lief en aardig tegen mensen die ze af kan

    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]
    http://sp2.fotologs.net/photo/34/23/2/awesomegirls/1211157687_f.jpg
    Of
    http://img.photobucket.com/albums/v704/Swimtotheend9933/Becky%20Lou%20Filip/11.png
    Dat is scene maar niet echt hard

    Tekstje:

    Yo, Laura in the house
    Jah ik ben dus Laura. Ik ben volgens de meeste en halve jongen maar jah daar trek ik me nisk van aan, niet dat ik het erg vind hoor, eigenlijk wel leuk. Maar ik ben verslaafd, jah inderdaad verslaafd aan een paar dingen: my friends, music, boksen, kauwgom, veters (soort snoep) en Ducky's.
    Boksen doe ik al van mijn 8 jaar heel toffe sport
    Maar ik moet gaan
    Chiao <3


    Live life limitless.

    (...)

    Attitude is toch karakter? of ben ik nou blond x'3


    zoits maar je kan het ook je houding noemen :]

    (...)

    zoits maar je kan het ook je houding noemen :]


    Oowh x3 dan heb ik het wel een beetje goed ingevult denk ik ^^

    Verassing 6!

    Attitude:
    Aardig Af en toe Bitchy, Maar ook heel lief (H)


    http://tn3-2.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/8/9/HeartbreakerClothing_Jan07_b_by_saturdayx.jpg


    Textje:
    Listen up Bitch!


    Rose is de naam van deze chicka. 16 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...

    So Bye!


    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ANnelies wil 1 of 7! Info komt!


    Attitude: Verrassing1of7

    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76499

    Tekstje:
    Haaii pretty's<3



    Mijn naam is zoals je hierboven misschien al gezien had Feliciti Hope, waar ik erg trots op ben en ik leef al zo'n 16 jaar op deze planeet. Zoals je ziet heb ik blonde haren en misschien zie je het niet goed maar m'n ogen zijn eigenlijk helder blauw. Tjah, ik en m'n beste vriendin waren ons als deze foto was genomen aan het opmaken en verkleden and that shiit en toen had ik lenzen in gedaan. Donker bruine om het duidelijk te maken. Ach, wat meer over mezelf want eerlijk, jullie willen écht niet dat ik een hele tijd over m'n haar&ogen zit te zeiken hea? Nou, in mijn vrije tijd ga ik erg veel weg met m'n vrienden, ga ik meestl shoppen en doe ik nog van die leuke shiit. Ach what, ik moet eigenlijk gaan want ik ga vandaag uit shoppen en naar een beautycenter enzoo!

    KiSsEz <3


    Attitude is niet rol XD
    dat is je houding , bitchy ofzo ;);)
    <3

    Verassing 6!

    Attitude:
    Aardig Af en toe Bitchy, Maar ook heel lief (H)

    [url]http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg
    [/url]
    Textje:
    Listen up Bitch!


    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...

    So Bye!


    XxX Rose


    Je plaatje werkt niet Ö

    Verassing 6

    Attitude
    Spontaan , vriendelijk , grappig , Gevoelig , zelfvertrouwen , met toch een verlegen kantje..

    Plaatje;

    http://justjared.buzznet.com/headlines/2008/07/vanessa-hudgens-live.jpg

    Tekst[je];



    Bonjornoooo ! Ik ben makayla , 16 jaar !



    Ik ben altijd wel vrolijk , maar ook wel heel gevoelig. Ik lach heel veel en graag.

    Ik ben vriendelijk tegen zowat iedereen.

    Ik speel in een meisjesvoetbalteam .

    Ik wil later eigenlijk niets doen met voetballen dat laat ik over aan de profs , maar ik wil super graag in hollywood geraken om te acteren.

    Een disneyster worden , de nieuwe miley cyrus.

    Ik hou van mode , ik mix dat met mijn eigen stijl. En ik heb mijn haar vaak anders , neen ik knip het niet elke dag of verf het niet, ik steek mijn haar de ene dag op , de andere dag stijl ik het want ik heb dik krullend zwart lang haar(van mezelf) , en de andere dag hou ik mijn krullen ofzo.

    Ik heb ook een maagdring , die heb ik al van mijn 12e , het is een belofte die ik heb gemaakt aan mezelf.

    Dit was het zowat denk ik ;-)

    (...)

    Oowh x3 dan heb ik het wel een beetje goed ingevult denk ik ^^


    Jups :]
    wat vind je van het idee eigelijk?
    wat zou ik moeten veranderen want ik ben ernu niet echt goed in XD

    ooh dan moet ik dat ff gaan invullen ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    1 of 7.
    info komt<3
    Attitude:
    spontaan,lief,staat altijd klaar voor andere,behulpzaam,betrouwbaar,bitchi,eigenwijs,grote mond,koppig,naïf.
    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]
    http://i265.photobucket.com/albums/ii221/Pinkiepinkie/untitled-16.jpg
    Tekstje:
    Hi,Ik ben joyce en ben 16.Ik heb niks speciaals aan te merke op mijn leven dus gene shit,danku.Ik kan een bitch zijn en u ergste nachtmerrie.Maar dan moet je al heel erg slecht over komen bij mij want ik ben vooral lief.En nee,een ego heb ik ni dus houw die sjit maar n_n.Mijn vrienden gaan boven alles wat je maar kunt denken,dus raak ze met geen vinger aan,gesnapt?Of dat je dood wilt,dan gaat het wel ;]Voor de rest?Wat is een leven zonder muziek,Yea.iloveit!Ik ben geen wannaB nee,ik ben mijn eigen,danku voor het te begrijpen.Ja ik houw van tokio hotel,en nee daar kun jij niets aan veranderen.Verder?ben ik uitverteld,bye bitches!<3

    (...)

    Je plaatje werkt niet Ö


    Ik weet :S
    Je moet maar even kopieeren en dan in de balk plakken -_-'
    Sorry!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3