• zijn echt raar.

    ik had een jongen leren kennen in een restaurant waar hij werkte, en ik had hem mijn nummer gegeven en van het een kwam het ander.
    De eerst volgende keer dat hij me zag had hij een ketting gekocht voor me ( van 70€) en 10 dagen later stuurt hij me een sms dat hij het niet meer ziet zitten omdat hij me te weinig ziet en me daardoor te hard mist.

    heeft er nog iemand zoiets meegemaakt?



    nogal een onduidelijke foto, ik weet het, het ging niet echt goed

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 20:47 ]

    tjah, jongens, na meisjes de meest complexe en ingewikkelde creatures of mother earth -kidding-

    Anyways, zoiets heb ik nog niet meegemaakt, wel weird.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee, maar hoezo koopt hij bij de eerste keer dat hij je weer zag een ketting van 70 euro O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Toboe schreef:
    Nee, maar hoezo koopt hij bij de eerste keer dat hij je weer zag een ketting van 70 euro O.o


    het was de eerste keer dat ik hem zag buiten zijn werk. De vierde keer denk in totaal, en toen waren we nog maar 10 dagen samen of zo

    Dat is inderdaad echt raar. Nog nooit meegemaakt...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Daar gaat z'n 70 euri(zip)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    Daar gaat z'n 70 euri(zip)


    ik kan het nog op een manier positief bekijken, ik heb nu een mooie keting die 70 kostte

    laulotjee schreef:
    (...)

    ik kan het nog op een manier positief bekijken, ik heb nu een mooie keting die 70 kostte


    Idd ;P maar laat die ketting is zien ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hopen dat ie die ketting niet terug wil xd


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Een jongen die nog maar één keer met mijn vriendin had gesproken, zei : 'Waarom was je zaterdag niet op die fuif? Je had moeten komen.' Mijn vriendin zei daar op dat ze niet zo graag naar fuiven gaat. 'Oh, hopelijk betert dat nog,' zei hij. 'Anders zouden wij nooit samen kunnen gaan.'
    Maar een ketting kopen is nog vreemder. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nessuno schreef:
    Hopen dat ie die ketting niet terug wil xd


    hij heeft er nog niet achter gevraagd en hij zij , het ketingtje is het teken dat ik je nog graag zie...


    ik zal er direct eens een foto van plaatsen.

    Luminescence schreef:
    tjah, jongens, na meisjes de meest complexe en ingewikkelde creatures of mother earth -kidding-

    Anyways, zoiets heb ik nog niet meegemaakt, wel weird.


    comfort in c h a o s

    Wow, dat is echt raar. Maar nee, nog nooit zoiets meegemaakt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Owkee, beetje vaag ja:S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    vaag ja...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    laulotjee schreef:
    (...)

    hij heeft er nog niet achter gevraagd en hij zij , het ketingtje is het teken dat ik je nog graag zie...


    ik zal er direct eens een foto van plaatsen.


    foto is er x