• HOI. (:
    Zo'n jongen op mijn werk zat de hele tijd naar me te lachen enzo en hij kijkt de hele tijd. Ik praat ook steeds vaker met hem en ik vind het opzich best wel een leuke jongen.
    Kwam ik er vandaag achter dat hij echt pas net 15 is. En ik word over een week 17.

    Dat maakt hem best wel een beetje minder leuk. Ik vind het best wel stom eigenlijk. Echt jammer..

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:25 ]


    Winter is coming.

    Had het trouwens echt niet verwacht. hij ziet er wel ouder uit. Hihi.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 19:25 ]


    Winter is coming.

    dat is toch niet zo'n groot verschil?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Nee, jongere jongens zijn niks voor mij. 15 is echt te jong, jongens op die leeftijd zijn zó kinderachtig. :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Nee, jongere jongens zijn niks voor mij. 15 is echt te jong, jongens op die leeftijd zijn zó kinderachtig. :8

    Ja echt he.

    als het nou 22 en 24 zou zijn zou het verschil weer niet uitmaken. Maar wel op deze leeftijd.


    Winter is coming.

    Genius schreef:
    Ik hou ook niet van jongere jongens :W


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hm, mijn vriend is ook pas 17 terwijl ik bijna 19 ben. Heb ik geen moeite mee.


    Your make-up is terrible

    Leeftijd maakt niet uit. Het klopt dat jongens vaak onvolwassener zijn dan meisjes, maar er zijn ook uitzonderingen en misschien is hij er eentje van. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bij liefde maakt het inprencipe niet uit hoe oud je bent, als je maar van mekaar houd.
    Ondanks het feit dat ik toch wel een jongen wil die ouder is dan mij. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    STUDIO schreef:
    Nja. Ik vind het ook niet zo zeer erg opzich. Het is meer uhm wat minder ofzo.
    Het is ook niet alsof ik hem echt helemaal geweldig leuk vind ofzo. Want als dat zou zijn zou het ook niet uimaken/ Het is wel een leuke jongen opzich, maar wel jammer dat hij zo veel jonger is.
    Veel? Het is maar 2 jaar. Een vriend van mij is ook 15 en ik ben 17, geen problemen mee.
    En jongens van 15 kunnen ook heel volwassen zijn. Om even de preek van mijn vriend te herhalen: 'Jullie(17 jarige) zijn ook nog niet volwassen dus jullie moeten je ook zo niet gedragen. Heb nog een beetje lol in het leven.' Hij heeft gelijk.
    Voor je wist dat hij 15 had je dat niet gedacht, dus wat maakt het uit dat je het nu wel weet. Hij is nog steeds de zelfde jongen. Hij is niet verandert maar jij.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 17:46 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Poseidon schreef:
    Leeftijd maakt niet uit, toch? Ik ken ook een aantal stellen waarbij het meisje ouder is dan de jongen. (:

    STUDIO schreef:
    HOI. (:
    Zo'n jongen op mijn werk zat de hele tijd naar me te lachen enzo en hij kijkt de hele tijd. Ik praat ook steeds vaker met hem en ik vind het opzich best wel een leuke jongen.
    Kwam ik er vandaag achter dat hij echt pas net 15 is. En ik word over een week 17.

    Dat maakt hem best wel een beetje minder leuk. Ik vind het best wel stom eigenlijk. Echt jammer..


    ken het gevoel


    -

    Genius schreef:
    Ik hou ook niet van jongere jongens :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leeftijd maakt echt helemaal niks uit. Ik ben blij dat Nikki dat ook zo ziet anders had ik een probleem gehad ^^'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MyDrugIsYou schreef:
    Liefde kent geen leeftijd:Y)


    I feel guilty after every bite I take.

    Genius schreef:
    Ik hou ook niet van jongere jongens :W


    Has no one told you she's not breathing?