• Post hier in welke klas je zit in het schooljaar van '11 tot '12.
    Vind je het daar leuk of valt het heel erg tegen?

    Even een vragenlijstje (niet verplicht :3)

    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben benieuwd! (nerd)

    Andere topics over in welke klas je zit zullen vanaf nu gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:51 ]


    Let the Night embrace you

    Ik ga het opnieuw invullen:
    Klas: H4D
    Wat vind je er van: Erug gezellug met mensen waarmee ik optrek.
    Met wie zit je in de klas: Met aardige mensen!
    Extra: Ik zit waarschijnlijk het hele jaar zonder mentor. :(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Klas: T4C
    Wat vind je ervan: Vreselijk.
    Met wie zit je in de klas: Vreselijke irritante mensen die denken dat ze alles kunnen doen en maken.
    Extra: ik haatte het al aan het begin van het jaar, en het wordt alleen maar erger door de mensen die erin zitten..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Klas: 1VB1; de eerste van het MBO, grafisch vormgeven.
    Wat vind je ervan: Het is echt een geweldig leuke, gezellige, maar ook serieuze klas. Je kunt van alles bespreken en dat maakt het alleen nog maar leuker.
    Met wie zit je in de klas:


    van links naar rechts, van boven naar beneden;
    Zef, Keren (zeg Kerren), Tristan, Eva, Simon, Julia,
    Janine, Daantje, Evan (die jongen),Joanne, ik,Selina, Jorden, Camilla, Celina, Hoai, Chantal, Ramin, David,
    Annemarie,Ilse, Michael, Daphne, Rebecca, Danielle, Ricardo.

    Extra: Michael is van klas gewisseld, en Ricardo werkt nu bij een bedrijf D: Selina trek ik mee op - ze staat naast me -, en Keren is mijn crush. BAM.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:26 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Klas: C3F
    Wat vind je ervan: niet echt tof, aan heel veel heb ik een hekel, omdat ze fucking irritant zijn, maar gelukkig zijn er nog toffe mensen <3
    Met wie zit je in de klas: Lucas, Rolf, Laus, Akash, Marijke, Erieka, Amber, Guido, Melvin, Dylan, Jasper en moi
    Extra: Mijn Lerares is fucking aardig, soms wel gek, echt tof!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: 4Economie 5 uur wiskunde & 4Latijn 5 uur wiskunde (> ik ben economie (nerd))
    Wat vind je ervan: VRESELIJK.
    Met wie zit je in de klas: Nerds & mensen met een grote air van zichzelf
    Extra: Mijn vrienden van vorig jaar zitten in de andere economie-klas. Bij wetenschappen. En ik zit alleen als enig raar kind, tussen alle nerds die allemaal 20/20 halen voor hun Latijn enzo.

    Klas: 3.1G
    Wat vind je ervan: Valt mee,
    Met wie zit je in de klas: Populaire huppels
    Extra: Wiltshire zit ook in mijn klas =3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Klas:3H3
    Wat vind je ervan:valt erg tegen
    Met wie zit je in de klas: mijn beste vriendinnen
    Extra:vorrig jaar met mijn hele vroegere klas die over ging naar een andere school gegaan van een kleine school naar een hele grote valt zwaar tegen

    Klas:V3D
    Wat vind je ervan:Op een aantal mensen na is het een kutklas vol Huppelkutten en Lompe Boeren die mij stom en sloom vinden en dat vaak recht in mijn gezicht zeggen
    Met wie zit je in de klas:Een stelletje Huppelkutten en Lompe Boeren en drie vriendinnen
    Extra:Ik haat deze klas. Maar ik heb hierin wel een hele goede vriendin gevonden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Klas: 3ec
    Wat vind je ervan: Wel oké, denk ik.
    Met wie zit je in de klas: Mijn beste vriendin.
    Extra: Ik ben terug geplaatst naar een niveau lager, daarom nog een reactie, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Klas: sA4B
    Wat vind je ervan? Het is vol te houden...
    Met wie zit je in de klas? Van die kutjes >_< En een paar mensen die wel gaan. Ik hou het ermee vol, hahah. Het is ook maar mijn stamgroep, dus meestal zit ik niet eens bij ze (:
    Extra: Ik was echt zó blij toen ik hoorde dat ik in deze klas zat, want ik was nogal bang om bij een bepaalde groep jongens in te komen, maar dat ben ik dus niet (: Dit is ook niet echt ideaal, maar in elk geval voelt het wel... veilig. ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Klas: 3VT1
    Wat vind je ervan: Geweldig, hoewel ik sommige mensen wel kan wurgen..
    Met wie zit je in de klas: Mijn beste vriendinnen (flower)
    Extra: (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 17:39 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Klas: 3H
    Wat vind je ervan: De meest Awsome klas ever!
    Met wie zit je in de klas: Samen met Sifra xInZayn :3
    Extra: Vas Hapninn' Ik wil kwijt dat ik iemand in die klas helemaal zie zitten!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Klas: 4 Grieks-Latijn, maar onze klasgroep is met 4 Latijn-moderne talen en 4 economie-wiskunde.
    Wat vind je ervan: Leuke klas!
    Met wie zit je in de klas: Met vier supergoede vrienden en andere toffe mensen
    Extra: In onze klas zijn we maar met 4 en juist drie goede vriendinnen. Echt super!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Klas: 4HB (4 havo B duss)
    Wat vind je ervan: (het valt best mee, maar wel zwaaar ;p)
    Met wie zit je in de klas: (niet met mn beste vriendinnen jammergenoeg maar wel met superleuke mensen (: )
    Extra: Ik ben echt sleeeecht in een toetsweek, begin altijd veeel te laat ;(

    Klas:3P
    Wat vind je ervan: Nee.
    Met wie zit je in de klas:Lieve vriendinnen.
    Extra: Iedereen legt te veel druk op je.


    Food.