• Post hier in welke klas je zit in het schooljaar van '11 tot '12.
    Vind je het daar leuk of valt het heel erg tegen?

    Even een vragenlijstje (niet verplicht :3)

    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben benieuwd! (nerd)

    Andere topics over in welke klas je zit zullen vanaf nu gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:51 ]


    Let the Night embrace you

    Klas: 6TW
    Wat vind je ervan: wel nice (: alleen ontbreekt er nog 1 meisje die bleef zitten :(
    Met wie zit je in de klas: alleen jongens ;o
    Extra: ik mis mijn schatteke van vorig jaar


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    3VV1

    Klas: H4D
    Wat vind je ervan: Ik heb geen idee.
    Met wie zit je in de klas: Ik weet dat ik met één meisje waarmee ik sinds de 1ste mee in de klas zit weer bij in de klas zit. Verder weet ik het niet.
    Extra: Haat aan m'n rooster!! :@


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Klas: 4V1.
    Wat vind je ervan: op zich wel leuk, stom dat filosofie er niet meer is. D:
    Met wie zit je in de klas: Een goede vriendin van mij tijdens bijna alle vakken, een jongen die altijd vol grappen zit en nog een paar mensen van mijn klas van vorig jaar, en veel onbekende mensen.
    Extra: Ik moet dit jaar toch maar eens gaan opletten in de klas...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    AzzyKiller schreef:
    Klas: 6TW
    Wat vind je ervan: wel nice (: alleen ontbreekt er nog 1 meisje die bleef zitten :(
    Met wie zit je in de klas: alleen jongens ;o
    Extra: ik mis mijn schatteke van vorig jaar


    Alleen jongens? Dat lijkt mij zo awesome! Ik kan het met jongens veel beter vinden dan met meisjes...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    V5E.
    Mijn klas zit vol kakkers met hun gezicht vol plamuur, die denken dat het 'sexy' is om hulpeloos over te komen. Ik snap niet hoe ze het hebben volgehouden op het VWO, want ze komen echt over als domme koeien.
    Gelukkig heb ik nog wat andere mensen in mijn klas die wél aardig zijn, gezien ik ben blijven zitten.
    Dit jaar ga ik proberen zo goed mogelijk af te ronden. Hopen maar dat ik het allemaal aankan en ik niet weer ziek word.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    GV1E - Grafisch Vormgeving leerjaar 1, klas E
    Het is een leuke klas, veel gemixte mensen. Sowieso is het al een 'aparte' school wat mensen betreft, maarja.
    Ik ken sinds vandaag twee meiden die in m'n klas zitten, maar verder ken ik niemand. Ik hou overigens wel van dat soort creatieve mensen. Zijn altijd onwijs leuk om mee te praten!


    To infinity and beyond •

    Ik zit in klas U1AITO21A.

    Ik doe MBO BOL niveau 2, ICT, 1ste jaar. En ik val onder sector Economie.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 20:37 ]

    Klas:G3C
    Wat vind je ervan: stom, me vriendinnen zitten (bijna allemaal bij elkaar) in de zelfde klas en alleen ik zit in zo'n schijt klas -sorry-
    Met wie zit je in de klas: met een 'soort van' vriendin waarmee ik niet echt mee om ga
    Extra: i miss my friends ):


    hello

    Klas: 3TW
    wat vind je er van: Een leuke klas.
    met wie zit je in de klas: een paar mensen van mijn lagere school
    Extra:/


    Ex astris, sciencia

    Klas: V4E
    Wat vind je ervan: Stomm.
    Met wie zit je in de klas: Jazz 'Afrojonge' de Vries (krul)
    Extra: Ik mis al mn lieve vrienden die nu in V4F zitten :(

    Klas: H4D
    Wat vind je ervan: Hm, ik kan ermee leven. Mijn vriendinnen zitten allemaal met zn 2'en of 3'en bij elkaar en ik zit natuurlijk weer alleen. Gelukkig heb ik ook clusterklassen dus zit ik ook wel wat lessen bij vriendinnen.
    Met wie zit je in de klas: Met heel veel meisjes, maar 2 jongens.
    Extra: Ik wou overgeplaatst worden maar dat mocht niet. :\

    Klas: V3A
    Wat vind je ervan: Hmm. De andere derde klas is véel leuker ;l
    Met wie zit je in de klas: Allemaal nerds en saaie huppelkutjes ;x maar ze kunnen wel aardig zijn, alleen zijn het niet mijn type 'vrienden' zegmaar. ;3
    Extra: Mijn mentor is een bitch ):


    Me so good.

    Klas: J2HC -Junior, klas 2,Havo
    Wat vind je ervan:Mhaw op VWO was het stukken beter.. k mag men klas niet zo --"
    Met wie zit je in de klas: Allemaal populaire mensen die denken dat ze alles zijn en dat ze grappig zijn..
    Extra:Men mentor is wel cuwl (H)


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Klas: ha4h
    Wat vind je ervan: Het kon slechter.
    Met wie zit je in de klas: Mensen die ik niet ken.
    Extra: Ik zit niet meer met mijn vrienden in de klas D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.