• ...Door mij dat mijn nieuwe username Immobilus wordt. Don't steal it!
    Immobilus is een spreuk uit Harry Potter en kan levende dingen tot rust brengen Hermoine Granger gebruikte hem in deel 2 tegen de aardmannetjes. Dus op 11 september kan je dag zeggen tegen ZivaDavid en hallo tegen Immobilus. Nogmaals Don't steal it!

    Xxx Kristen



    Edit: Ik heb de berichtjes gelezen die nieuw zijn en ze zijn nogal kwetsend. En uhm er zijn zoveel topics als deze waarbij jullie niet klagen telt dat ofzo niet meer bij mij?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 17:01 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Soundeffect schreef:
    Goh, wat een leuke naam *gaat naam veranderen*
    Nee grapje 8D

    Ik heb serieus zó de neiging om mijn nickname daarin te veranderen en over 2 week weer terug te gaan naar Genius :W


    -

    Interresant.


    It's not the same without you.

    Oké leuk, ik mag hem 9 september weer veranderen ;D


    Alleen maar tranen van geluk

    Genius schreef:
    Ik heb serieus zó de neiging om mijn nickname daarin te veranderen en over 2 week weer terug te gaan naar Genius :W

    Genius als je dat doet vind ik je nog genialer dan ik je je nu al vind xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Genius als je dat doet vind ik je nog genialer dan ik je je nu al vind xD


    ditto.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Deletrius schreef:
    Doe niet zo flauw zeg....ze mag het zeggen wanneer ze wil.


    En alweer bedankt, Deletrius!(flower)


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Doe eens niet zo lullig, zo veel mensen maken topics over hun naam, wat maakt deze dan uit. Er zijn wel ergere onzin topics geweest hoor.

    Leuke naam, is het Latijns?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    *Will laugh if someone steals it. will laugh so ahrd*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    MrsLovett schreef:
    Doe eens niet zo lullig, zo veel mensen maken topics over hun naam, wat maakt deze dan uit. Er zijn wel ergere onzin topics geweest hoor.

    Leuke naam, is het Latijns?


    Volgens wikipedia wel

    Jij ook bedankt want er zijn zoveel topucs over dit soort dingen geweest waarover jullie niet klagen en uhm telt dat soms niet meer voor mij?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    MrsLovett schreef:
    Doe eens niet zo lullig, zo veel mensen maken topics over hun naam, wat maakt deze dan uit. Er zijn wel ergere onzin topics geweest hoor.

    Leuke naam, is het Latijns?

    Het is gewoon grappig dat iemand ver voordat diegene zijn naam kan veranderen al verteld welke naam hij/zij neemt. Met het GROTE risico dat hij gejat word.
    Kijk de "Help mij kiezen tussen usernames"-topics lopen een stuk kleiner risico dat hun naam word gejat. Hoewel het daar ook wel geldt :P

    Ik vind het gewoon in beide gevallen dom ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dementor schreef:
    ....

    .....

    waarom zet je het in een topic.. als je pas 11 september mag veranderen..

    tot die tijd mogen mensen het gewoon nemen..

    want het is nog niet bezet..

    niet zo slim dus..


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Escritura schreef:
    (...)

    ditto.

    Jij mag me niet eens :'D


    -

    Cinna schreef:
    Gheghe, ik mag 8 september mijn naam veranderen en ik weet al welke..


    Damn, ik pas de 9e! :(


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    (...)
    Jij mag me niet eens :'D


    Kun je je voorstellen! :'D

    Nee, ik kan je niet eens, dus kan ik je neit leif of neit leif vinden (joehoe)

    But kudo's to the person who steals the username XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.