• Ik heb zojuist een beetje (te?) impulsief mijn username veranderd van Basquiat naar Vause. Vause is de achternaam van Alex [Vause] in OITNB. Ik ben er eigenlijk best wel blij mee, want ik had echt niet verwacht dat deze nog beschikbaar zou zijn en tja, Alex is gewoon leuk.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Oh super! Ik ben echt gek op die show. C:


    Caution first, always.

    Lol verkeerde subforum. Kan een mod deze even voor me verplaatsen?

    Yesh! Een makkelijke username! x)

    Gotta loooveee OITNB! _O_ So yeah, I like it!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blurryface schreef:
    Oh super! Ik ben echt gek op die show. C:


    Jaa ik ook!! Maar ik heb aldoor geen tijd om seizoen 3 verder te kijken, helaas. Na volgende week ben ik klaar met school, dus ik denk dat het dan pas lukt haha

    Vause schreef:
    (...)

    Jaa ik ook!! Maar ik heb aldoor geen tijd om seizoen 3 verder te kijken, helaas. Na volgende week ben ik klaar met school, dus ik denk dat het dan pas lukt haha

    Ik had dus niet verwacht dat gelijk het hele seizoen op Netflix zou staan dus dat was echt een geweldige verrassing. :'D Ik ben nu bij 3x10 en dat vind ik eigenlijk helemaal niet leuk, want het zijn maar 13 episodes. :')


    Caution first, always.

    Awesome c;


    26 - 02 - '16

    Palinoia schreef:
    Yesh! Een makkelijke username! x)

    Gotta loooveee OITNB! _O_ So yeah, I like it!


    Dank u Yolandaaaa! Ik vind jouw username anders ook vrij ingewikkeld :p
    Blurryface schreef:
    (...)
    Ik had dus niet verwacht dat gelijk het hele seizoen op Netflix zou staan dus dat was echt een geweldige verrassing. :'D Ik ben nu bij 3x10 en dat vind ik eigenlijk helemaal niet leuk, want het zijn maar 13 episodes. :')

    Haha nee dat had ik ook niet verwacht.
    Nee oké dat kan ik me ook wel weer voorstellen, maar dan heb je in ieder geval minder last van spoilers. Ik moet nu telkens heel erg oppassen op tumblr en zo (cat), maar ach. Volgens mij ben ik nu bij 3x4 en tot nu toe vind ik het echt leuk. Poussey is toch wel mijn favoriete personage, denk ik.

    Ik ben ook al bijna klaar met dit seizoen, shit. (cat) Maar ik vind Alex eigenlijk minder leuk dan in de vorige twee seizoenen. Toch is je usernaam echt leuk!


    Your make-up is terrible

    Leuke username, maar wat is OITNB?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^
    ^god why

    ot: Guess what I'm watching right nooow. Awesome naam.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 19:29 ]


    i put the fun in funeral

    @Rebirthing & Overkill: Thanks!

    @Nikki: Hmm ik vind haar tot nu toe juist leuker dan hoe ik me haar herinner van vorige seizoenen (al is dat alweer een tijdje geleden, dus misschien beeld ik me wel dingen in)

    Larkin schreef:
    Leuke username, maar wat is OITNB?


    Orange Is The New Black! Een serie.

    Vause schreef:
    @Rebirthing & Overkill: Thanks!

    @Nikki: Hmm ik vind haar tot nu toe juist leuker dan hoe ik me haar herinner van vorige seizoenen (al is dat alweer een tijdje geleden, dus misschien beeld ik me wel dingen in)

    (...)

    Orange Is The New Black! Een serie.


    Bedankt voor je vriendelijke antwoord (:
    Is het een leuke serie? Waar gaat het over?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah leuk! Ik ben echt precies vandaag met seizoen 3 begonnen ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Vause schreef:
    (...)
    Haha nee dat had ik ook niet verwacht.
    Nee oké dat kan ik me ook wel weer voorstellen, maar dan heb je in ieder geval minder last van spoilers. Ik moet nu telkens heel erg oppassen op tumblr en zo (cat), maar ach. Volgens mij ben ik nu bij 3x4 en tot nu toe vind ik het echt leuk. Poussey is toch wel mijn favoriete personage, denk ik.

    Oh idd, maar gelukkig heb ik alleen nog maar dingen gezien die ik zelf al in de episodes zag. Poussey is inderdaad geweldig. Zij heeft ook zo'n knap gezicht, wow. c; Daarnaast vind ik Taystee en Red ook zo fantastisch. B)


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Oh idd, maar gelukkig heb ik alleen nog maar dingen gezien die ik zelf al in de episodes zag. Poussey is inderdaad geweldig. Zij heeft ook zo'n knap gezicht, wow. c; Daarnaast vind ik Taystee en Red ook zo fantastisch. B)


    Die drie zijn inderdaad cool, maar Nicky hoort ook wel bij mijn favorieten. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]