• ...Door mij dat mijn nieuwe username Immobilus wordt. Don't steal it!
    Immobilus is een spreuk uit Harry Potter en kan levende dingen tot rust brengen Hermoine Granger gebruikte hem in deel 2 tegen de aardmannetjes. Dus op 11 september kan je dag zeggen tegen ZivaDavid en hallo tegen Immobilus. Nogmaals Don't steal it!

    Xxx Kristen



    Edit: Ik heb de berichtjes gelezen die nieuw zijn en ze zijn nogal kwetsend. En uhm er zijn zoveel topics als deze waarbij jullie niet klagen telt dat ofzo niet meer bij mij?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 17:01 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Haha, sorry. Ik vind dit redelijk ironisch. Ik bedoel maar; jij maakt je er zorgen om dat iemand jouw username van je gaat stelen, terwijl jij -in feite- iemands anders username -onbedoeld, dat wel- wilde stelen! Sorry, maar ik moet hier toch om lachen, mede door alle reacties in dit topic. :'D

    Dursley schreef:
    Haha, sorry. Ik vind dit redelijk ironisch. Ik bedoel maar; jij maakt je er zorgen om dat iemand jouw username van je gaat stelen, terwijl jij -in feite- iemands anders username -onbedoeld, dat wel- wilde stelen! Sorry, maar ik moet hier toch om lachen, mede door alle reacties in dit topic. :'D

    Wat doe jij nu weer in dit topic? Ik dacht dat ik James op je had afgestuurd!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    *Will laugh if someone steals it. will laugh so ahrd*


    faja

    Ik wist dus niet dat hij bezet was. Sorry hoor ik ben ook maar een mensDat toevallig onbelangerijk is


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Omg stop ya'll stop being so butthurt

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 17:56 ]

    ZivaDavid schreef:
    Ik wist dus niet dat hij bezet was. Sorry hoor ik ben ook maar een mensDat toevallig onbelangerijk is

    Iedereen is belangrijk PUNT


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    McTrusty schreef:
    Omg stop ya'll stop being so butthurt


    My butt is fine, thank you :3
    This whole topic is just amusing me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Iedereen is belangrijk PUNT




    Zo voel ik me nu eenmaal als ik de meeste van jullie reactie's lees oh wacht zo voel ik me altijd


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Wtffff. Maar ok.

    ZivaDavid schreef:
    (...)



    Zo voel ik me nu eenmaal als ik de meeste van jullie reactie's lees oh wacht zo voel ik me altijd

    Nu klinkt het best aandachtzoekerig, maar dat zal ik even negeren.
    We proberen je hier niet naar beneden te halen, maar alleen te vertellen dat dat wat je deed niet zo slim is. Betekent niet dat je dom bent, maar dat wat je deed dom was. Dat betekent neit dat jij dom bent, echt niet. Zoek gewoon een andere leuke username en wacht totdat je je naam daarin kunt veranderen. Maak dan pas een topic aan over je nieuwe username


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nu klinkt het best aandachtzoekerig, maar dat zal ik even negeren.
    We proberen je hier niet naar beneden te halen, maar alleen te vertellen dat dat wat je deed niet zo slim is. Betekent niet dat je dom bent, maar dat wat je deed dom was. Dat betekent neit dat jij dom bent, echt niet. Zoek gewoon een andere leuke username en wacht totdat je je naam daarin kunt veranderen. Maak dan pas een topic aan over je nieuwe username


    Oké bedankt!(flower)


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Mudblood schreef:
    Hoe heet de godin van de Wraak ook alweer? :'D



    Astarte is er ééntje :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mudblood schreef:
    (...)
    Wat doe jij nu weer in dit topic? Ik dacht dat ik James op je had afgestuurd!


    Waar onrust is, is Susan! En wat doe jij hier dan? Ik had Oliver naar geretourneerd naar jou! (wbw)

    Leuke naam.

    OT: Als je 3894793847 topic's maakt over een nieuwe "Username" dan is het wel logisch dat mensen kwetsend gaan reageren, maar je kan een "woord/naam" niet Qlaimen via een topic, jammergenoeg. Maar mensen kunnen je naam, zo gebruiken (no_chears)


    They fell in love, didn't they?

    It's 2011 people, let's grow up!


    Olive