• Dit topic niet om Harry Potter neer te halen, or something like that, want ik vind het prima hoe het verhaal gelopen is. Maar dit filmpje hieronder had wel een punt. I mean, zo simpel had het kunnen zijn, toch? Of niet dan? Waarom zijn ze daar niet opgekomen?
    Oh, voor de Lord of the Rings fans, blijf kijken voor een epic einde. (:



    Have you ever been alone in a crowded room?

    Waar is Drarry? (no_chears)

    Hustle schreef:
    Die filmpjes zijn genius :W


    None but ourselves can free our minds.

    HISHE is echt top!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Daar dacht ik laatst ook aan, waarom schieten ze Voldie niet gewoon dood :'D


    -

    DrarryVamp schreef:
    Waar is Drarry? (no_chears)


    Voor jou een Drarry einde dan: Voldemort had nooit bestaan, dus zouden de Malfoys nooit een slechte naam hebben gekregen. Harry zou vrienden geworden zijn met Draco en ingedeeld worden bij Slytherin. Happy?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glameow schreef:
    (...)

    Voor jou een Drarry einde dan: Voldemort had nooit bestaan, dus zouden de Malfoys nooit een slechte naam hebben gekregen. Harry zou vrienden geworden zijn met Draco en ingedeeld worden bij Slytherin. Happy?

    +10 ;D

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 19:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, egt geniaal, geweldige einde eigenlijk!!

    Glameow schreef:
    (...)

    Als je er zo over nadenkt, snap ik inderdaad niet waar al die heisa voor nodig is, als Dumbledore zo'n genie is.. Maar anders zouden er geen 7 films en boeken zijn. (:

    Achja, zo had J.K. Rowling tenminste wat te doen xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    +10 ;D


    Ugh, nee, ik haat het. Ik schaam me diep dat ik dat net heb geschreven. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glameow schreef:
    (...)

    Ugh, nee, ik haat het. Ik schaam me diep dat ik dat net heb geschreven. (:

    Tja, ik ben een Drarry fan. Dusja, ik vind het wel geniaal ;D
    Ja een jongen kan ook drarry fan zijn

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 19:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Tja, ik ben een Drarry fan. Dusja, ik vind het wel geniaal ;D
    Ja een jongen kan ook drarry fan zijn


    I don't blame you. Het was een oplossing geweest, maar ik ben niet helemaal into Drarry, to be honest. Maar goed, keep on dreaming and Drarry on or something like that?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Looooooll.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Captain schreef:
    Hahahaha, geweldig! :'D
    Ik vind die stemmetjes echt super nagedaan, al vind ik het wel erg voor de kleine Tom. ):


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Glameow schreef:
    (...)

    I don't blame you. Het was een oplossing geweest, maar ik ben niet helemaal into Drarry, to be honest. Maar goed, keep on dreaming and Drarry on or something like that?

    Hahaha, wel goede oplossing hoor (bloos). En ik drarry lekker verder, no worrys


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius (:


    Travel far enough, you'll meet yourself