• Wat vinden jullie van verhalen zoals Price & Prejudice, Sense And Sensibility en Mansfield Park, oftewel Jane Austen verhalen ?? Ik ben verliefd op de manier van omgang tussen de personages, het oude engels, en de beleefde manier van communiceren.

    Ik ben van plan om een fanfiction te maken van price & prejudice, en daarom vroeg ik me af of mensen die zouden lezen, want het is immers een kostuumdrama, en ik denk dat de meeste liever een modern JB/1D verhaal zouden lezen.

    Dus mijn vraag is of jullie een verhaal zoals price & predjudice in een modern jasje zouden lezen?


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ja, daar zou ik wel eens een kijkje naar willen nemen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou liever de oude variant lezen dan in zo'n modern jasje. Dat vind ik maar niks, eerlijk gezegd. Hoewel ik price & predjudice zelf niet ken.
    Zelf vind ik de boeken van de Brönte zusjes heel mooi, je weet wel Jane Eyre.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Girl, I say YES to everything that isn't JB/1D

    so, you go girl :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MrsLovett schreef:
    Ik zou liever de oude variant lezen dan in zo'n modern jasje. Dat vind ik maar niks, eerlijk gezegd. Hoewel ik price & predjudice zelf niet ken.
    Zelf vind ik de boeken van de Brönte zusjes heel mooi, je weet wel Jane Eyre.


    Ja, ik wilde zeg maar de moderne wereld kruisen met de wereld van price & predjudice, net zoals lost in Austen, alleen dan mijn versie.

    Ja, de Bronte zusjes ken ik wel,Wuthering Heights<3

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 22:43 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Birdyx schreef:
    (...)

    Ja, ik wilde zeg maar de moderne wereld kruisen met de wereld van price & predjudice, net zoals lost in Austen, alleen dan mijn versie.

    Ja, de Bronte zusjes ken ik wel,Wuthering Heights<3

    Oh, zo. Ik zou hem zeker lezen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 22:44 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Horan schreef:
    Ja, daar zou ik wel eens een kijkje naar willen nemen (:


    And in that moment, we were infinite.

    Ik ben dol op dat soort verhalen. :'D
    Ik heb zelf ook zoiets, Klaprozen.
    Ik zou je verhaal ook best willen lezen, maar ik twijfel een beetje over het kruisen met de moderne wereld. Meestal vind ik dat soort dingen wat minder, maar ik zou het wel willen proberen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat soort (oude) boeken zijn mooi.
    Zoals: Wuthering Heights, Jane Eyre, Les misérables, Zorro!!
    Mijn lievelings boek is Les Mis.
    Heb eens geprobeerd een fanfic van les mis te maken.


    The Ink is my blood.

    Meld maar als je begint :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zolang je niet gewoon Pride en Prejudice naar de hedendaagse tijd verplaatst ben ik wel geïnteresseerd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Square schreef:
    Ik ben dol op dat soort verhalen. :'D
    Ik heb zelf ook zoiets, Klaprozen.
    Ik zou je verhaal ook best willen lezen, maar ik twijfel een beetje over het kruisen met de moderne wereld. Meestal vind ik dat soort dingen wat minder, maar ik zou het wel willen proberen. (/

    Agree

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 23:01 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Horan schreef:
    Ja, daar zou ik wel eens een kijkje naar willen nemen (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou het lezen. Ik ben ook helemaal fan van Austen.
    Ben zelfs ooit begonnen aan mijn eigen verhaaltje in die tijd, maar nooit afgeschreven. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaaaaa, dat wil ik lezen! _O_
    Geweldig!
    En die van jou, Square, ga ik ook lezen. ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sestican schreef:
    Ja, daar zou ik wel eens een kijkje naar willen nemen (:


    Hai.