• Ik zoek verhalen over onbekende personen , liever zonder avontuur.
    En als je je verveelt kan je ook mijn verhaal lezen':


    Je deteste ma vie




    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 10:18 ]

    Onbekende personen, allebei met romantiek, is dat beter dan avontuur? :3


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn




    Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag


    “Love is a contradiction.”

    Ow wacht.. stories verkeerd geschreven <3

    onbekende personen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.


    een story over de kleinkinderen van de hp-personages
    klikkk


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Mijn nieuwe verhaal, Unrequited love? :3


    Carey voelt meer voor haar vriend Joseph dan vriendschap, maar is er van overtuigd dat hij niet hetzelfde voor haar voelt. Dit wordt alleen maar bevestigd wanneer Joseph interesse toont in Carey's nieuwe huisgenoot, Whitney, en ze uiteindelijk een relatie krijgen. Onbewust probeert Carey haar beste vriend en huisgenoot uit elkaar te halen.

    Unrequited love

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 17:03 ]


    As travars

    "I owe you"
    "You don't owe me anything, Draco"
    "Yes I do, I owe you my life






    Dit verhaal wordt geschreven door:
    FeltCliffe
    &
    Obliviatum



    "Everybody it watching."
    "Then, lets give them what they're waiting for."

    I'm not supposed to love you,
    I'm not supposed to care,
    I'm not supposed to live my life
    wishing you were there.
    I'm not supposed to wonder
    where you are or what you do.
    I'm sorry I just can't help myself,
    I fell in love with you.



    Draco Malfoy krijgt een brief waarin hij uitgenodigd wordt mee te doen aan een programma voor Wizard TV.
    Draco neemt het aanbod aan, ookal weet hij niet wat The Watching Wizard House eigenlijk is.
    Op hetzelfde moment krijgt ook Harry Potter een brief. Beide jongens doen aan het programma mee zonder te weten dat hun leven zal veranderen.


    # Personages van J.K. Rowling
    # Sex & Homoseksualiteit
    # Gebaseerd op Big Brother
    # Neem een Abo, we waarschuwen NIET




    "Love sees with the heart and not with mind."
    -Shakespeare

    I always had the feeling like everyone is expecting something from me.
    My father expects me to be a perfect, pureblood Malfoy.
    My mother expects me to have pureblood children.
    The other Slytherins expect me to be their leader.

    There is only one person who doesn’t expect something, Harry Potter.
    And now Voldemort expects me to kill him.


    # Ik gebruik Engelse namen
    # De personages zijn verzonnen door J. K. Rowling
    # Er kan sex in voorkomen
    # Dit verhaal is geschreven alsof Draco en Harry vrienden zijn geworden in het aller eerste verhaal en Harry is ingedeeld bij Slytherin


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik heb drie verhalen met onbekende personen. ^^


    Beëindigd
          x This is War (Alexis is 16 en wereldberoemd, maar dan ontmoet ze Chris, die haar dingen laat zien die doodnormaal lijken, maar compleet nieuw voor haar zijn. 63 hoofdstukken.)

    Lopend
          x Ladies, Bugs & Ladybugs (Jess is dol op biologie, maar dan moet ze de irritante, populaire Joshua bijles geven. Minstens 1 deel per week van 350-550 woorden.)
          x Klaprozen (Elizabeth leeft in het landelijke Engeland van 1808. Ze is getrouwd, maar dan arriveren er anonieme liefdesbrieven, die ze ondanks alles niet zomaar kan negeren. Minstens 1 deel per twee weken, van 800-1200 woorden.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan