• Stoppen met roken? Ik ben die stinkende gore witte smookstaafjes helemaal zat en dan druk ik me nog zwak uit.

    1. Ik krijg er koppijn van.
    2. Word er shaggy van.
    3. Ben dat gezeik aan me kop zat van je stinkt naar rook enzo.
    4. Ik doe er veel mensen plezier mee om te stoppen.

    Mensen die ik er plezier mee doe zijn:
    Ouders.
    Natalie ( Mijn vriendin want die is gestopt. )
    Oma % Opa.
    Oom % Tante.
    Overgroot moeder.
    Mezelf.
    Gewoon de niet rokers in mijn omgeving.

    En de rest die ik vergeten ben.

    Ik doe het met name om geld te besparen want ik wil het volgende heel graag kopen:

    http://www.idealgadget.com/wp-content/images/samsung-yp-k5.jpg

    Ja juist. Die ene mp3 speler die best vaak in video clips voorkomt met die uitklapbare speaker van Samsung. Als ik niet rook heb ik dat prachtdingetje veel sneller in huis ;).

    Zo als in deze clip komt hij voor:
    http://www.youtube.com/watch?v=T-99HbI8zec

    En spoel de clip ongeveer naar 2:53 min. Dan die je dat prachtdingetje.

    Je mag nergens meer roken en roken is een beetje uit. Toen je nog overal kon roken rookte ik tijdens het uitgaan lekker een sigaretje met matties enzo.

    Als je beseft is roken helemaal niet zo stoer als je denkt. Het is juist zielig en ik wil als een leuke gozer overkomen met een eigen urban style en die lekker ruikt naar een Bruno Banani luchtje. En niet naar iemand die niet zonder nicotine kan.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    plaats van een sigaret roken een kauwgom eten ofzo. xD


    Nvt

    Oeh ik snap jou heel erg.
    En al die zooi van nicotine plijsters?
    Helpt niet? Of nog niet geprobeerd.

    als je trek in een sigaret hebt een kauwgompje nemen of van die speciale snoepjes bij de aphotheek ofzo halen die helpen ook heel erg goed daardoor is me moeder ook gestopt


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    als je trek in een sigaret hebt een kauwgompje nemen of van die speciale snoepjes bij de aphotheek ofzo halen die helpen ook heel erg goed daardoor is me moeder ook gestopt


    Dat kùn je wel doen. Maar er zijn veel gemakkelijkere en gezondere dingen om te stoppen. In plaats van die kauwgommen van de apotheker waar je dik van wordt, drink je een glas water als je zin hebt in een sigaret. Het is niet alleen goedkoper, gezonder, gemakkelijker maar ook; Je moet niet altijd die reclame van die nicotine kauwgom geloven ! Dat is hetzelfde als die wasproducten. Probeer maar eens een glas water. (:

    Hmm,, ik zou ook zeggen zoek iets anders (kauwgom ofzo), maar dan vervang je de verslaving eigenlijk met een andere verslaving.
    Misschien kun je je vriendin vragen te helpen?
    Of misschien toch kauwgom of lollies of andere zooi. Gewoon iets waar andere mensen geen last van hebben.
    Meer ideeën heb ik niet, maar hopelijk heb je hier iets aan.
    In elk geval veel succes ermee!!
    -x-


    being wanted became a thrill I never knew

    Als je zin hebt in een sigaret dan neem je vruit of chocolade. Zo is me vader er ook van af gekomen wnat die nemet als die zin kreeg in een siagretding gewoon fruit en eet dan zoveel fruit totdat ie vol zit en er geen zin meer in heeft.

    Fruit is trouwens gezond xD

    Of je vriendin! Als je zin krijgt in roken dan ga je iets leuks doe met d'r (Omg, hoezo door-denkerrig)

    Niet in 1 keer stoppen maar geleidelijk. Je maakt een lijstje van hoe je wilt stoppen. De eerste week mag je maar bijv. 3 sigaretten per dag. Als dat goed gaat ga je de volgende week wat moeilijker doen. Dan de 2e week 2.

    ik had owk gerookt niet lang maar tog en later toen mijn oma erachter kwam zei ze dat het mijn stembanden aantaste:S nou ik had de sigaretten op tafel gegooid en eraf gebleven, Je moet gewoon iets zoeken wat afleiding is en kijk naar jezelf: ben je wel een persoon om te roken?
    Ik hoop da je er wat aan hebt

    Greetz


    Sharon<3Moos

    Niet in 1 keer stoppen maar geleidelijk. Je maakt een lijstje van hoe je wilt stoppen. De eerste week mag je maar bijv. 3 sigaretten per dag. Als dat goed gaat ga je de volgende week wat moeilijker doen. Dan de 2e week 2.

    Dat heb ik al geprobeert. Helpt niet. Ga ik toch weer meer draaien.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Of je vriendin! Als je zin krijgt in roken dan ga je iets leuks doe met d'r (Omg, hoezo door-denkerrig)

    Dat hou ik liever even prive. Wat wij in onze vrije tijd doen is verder ook niet boeiend mja ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D