• Dinsdag begint mijn eerste schooldag. Dan hebben we een introductiedag en wat we gaan doen is echt kinderachtig.

    We gaan een wandeltoch maken en daarna knip en plak werk doen, best kinderachtig. Maar ja, ik heb weer zin in school weet niet waarom.

    Wat gaan jullie doen op jullie eeste schooldag?
    Of wat heb je gedaan op je eerste schooldag?

    X.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 14:16 ]


    I love BTR and One Direction!

    We kregen te horen over ons examenjaar & profielwerkstuk. Verder gingen we met de hele examenleerlingen uit eten in Taste of Asia, wok restaurant. :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zit nu voor de tweede keer in de derde, dus ik denk dat het gewoon hetzelfde is als vorig jaar :') Toen gingen we gewoon met de nieuwe klas in een lokaal zitten, leraar hield een praatje en je kon weer gaan, en de dag erop les.
    Vorig jaar ging ik na die eerste schooldag naar m'n vriend, en ik denk dat ik dat dit jaar weer doe ^^
    Ik weet eerlijk gezegd niet eens precies wanneer die dag is, het kan volgende week maandag zijn, maar ook op dinsdag. Ach, ik krijg wel een brief ;p


    -

    Gewoon de klasverdeling en het praktische gedoe.

    Op mijn eerste schooldag? Les krijgen. (cat)
    Oke nee de écht eerste ging ik mn rooster en klassenlijst ophalen haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wij worden ws ingedeeld in de klassen, krijgen onze stapel boeken, een of ander spel om de klas te leren kennen, nog eens een uur gezaag over de regels, en dan naar huis :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb nog een week te gaan (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Een gewone lesdag heb ik mijn eerste schooldag, maandag dus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben het alweer vergeten.
    Dit word een jaar om in dood te gaan.


    Food.

    Chocolicious schreef:
    ik heb werkelijk geen flauw idee. .__.


    I feel guilty after every bite I take.

    1e schooldag (5 september) voor het 5e jaar weer alleen rooster ophalen/je hoort in welke klas je zit en wie je mentor is en je mag naar huis.
    2e schooldag, lessen gaan volgens het rooster en er breekt een nieuw schooljaar aan.
    Party.(krul)


    Don't dream your life, but live your dream!

    C18 schreef:
    Werken en luisteren naar wat die leraren te lullen hebben. Duizendmaal liever een wandeltocht en knippen en plakken o_o


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik had introductie op strand, dus beachvolleybal, raften enz. Was wel leuk (:


    Opgeven is geen optie.

    Wij hebben nog nooit een introductie-dag gehad. ;(
    Direct naar school, helaas.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij hebben altijd een bezinning van de directrice. En het idee 'een bezinning' wekt nog wel interesse op, totdat je die directrice hoort zeiken. Daarna gaan we met onze klastitularis naar een klaslokaal waar onze boeken klaar liggen om mee te nemen. Daar krijgen we ook te horen wie onze leerkrachten zijn en wat ons lessenrooster is.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Geen idee, volgens mij heb ik al gewoon les, maar ze zullen vast uitleggen wat we dit blok moeten doen. +ik moet maandag en heb dinsdag en woensdag alweer vrij lol


    As travars