• Ik heb zeg maar een discussi met mijn moeder over Q. Ik wil heel graag credits kopen, en naar die georganiseerde meetings gaan, maar zij vind Q niet te vertrouwen.
    Ik kan haar dus gewoon niet uit leggen dat het niet een of andere site is vol met pedofielen (dat denkt zij dus)
    Dus weet iemand een aantal goeie argumenten om haar te kunnen over tuigen? Ik zit er namelijk nogal mee.

    Alvast bedankt!(flower)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Laat haar eens zien hoe professioneel deze site uitziet. Laat haar het forum bekijken, de huisregels en de crew. Als ze ziet hoe professioneel de site uitziet, zal het makkelijker zijn om haar te overtuigen.
    + Hou haar liever weg van de 16+ stories. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ken je hier ook mensen op Q? Vraag dan of ze met je moeder willen skypen zodat ze kan zien dat hier geen pedofielen op zitten. Desnoods wil ik wel. ^^

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 19:12 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Miserables schreef:
    Laat haar eens zien hoe professioneel deze site uitziet. Laat haar het forum bekijken, de huisregels en de crew. Als ze ziet hoe professioneel de site uitziet, zal het makkelijker zijn om haar te overtuigen.
    + Hou haar liever weg van de 16+ stories. c:


    + Laat haar het topic zien waar users foto's van zichzelf posten. Dan weet ze hoe we er uit zien.


    26 - 02 - '16

    Miserables schreef:
    Laat haar eens zien hoe professioneel deze site uitziet. Laat haar het forum bekijken, de huisregels en de crew. Als ze ziet hoe professioneel de site uitziet, zal het makkelijker zijn om haar te overtuigen.
    + Hou haar liever weg van de 16+ stories. c:


    Ja, dat van die 16+ story's vond ze al aanleiding van dat pedofielen gedoe c: ze typte ooit eens Quizlet in en dan krijg je meteen seks in de zoekbalk te zien...
    Er zijn gewoon veel One Direction fans die... Nogal... Vaak over dat schrijven, haha
    Dat is dus het grootste probleem


    "Not my daughter, you bitch!"

    Scribe schreef:
    Ken je hier ook mensen op Q? Vraag dan of ze met je moeder willen skypen zodat ze kan zien dat hier geen pedofielen op zitten. Desnoods wil ik wel. ^^


    Best goed idee, alleen is het dat ik dan weer een hele do der preek krijg over het gedoe van niet met vreemde contact zoeken c:
    Daar is ze nogal... Ja haha, uhm streng in


    "Not my daughter, you bitch!"

    Roku schreef:
    (...)

    + Laat haar het topic zien waar users foto's van zichzelf posten. Dan weet ze hoe we er uit zien.


    Al eens gedaan, maar datzegt ze "dat bewijst niks, tegen woordig kan iedereen wel foto's van het internet af halen"
    Serieus, soms word ik er gek van haha


    "Not my daughter, you bitch!"

    Overtuig haar gewoon dat ze niet het slechte in alles moet zien en dat ze gewoon vertrouwen moet hebben. Vertel haar over een goede vriend(in) hier op quizlet en details in zijn/haar leven die je moeilijk kunt faken. Waar jullie het zoal over hebben etc.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, god, doet me denken aan mijn moeder vroeger en toen zei ik altijd: Boeiuh als het een enge, oude man is, ik kan er gezellig mee kletsen (cat)

    Laat foto's van rutger zien, de maker, met zijn kindje. Doet het vast goed :Y) En misschien mag je cammen (god, wat klinkt dat fout en ouderwets) met één van de mods en dan ziet ze dat het snor is. Webcam kunnen ze immers niet faken (of moeilijk denk ik) en foto's wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Haha, god, doet me denken aan mijn moeder vroeger en toen zei ik altijd: Boeiuh als het een enge, oude man is, ik kan er gezellig mee kletsen (cat)

    Laat foto's van rutger zien, de maker, met zijn kindje. Doet het vast goed :Y) En misschien mag je cammen (god, wat klinkt dat fout en ouderwets) met één van de mods en dan ziet ze dat het snor is. Webcam kunnen ze immers niet faken (of moeilijk denk ik) en foto's wel.


    Ik had al eens Rutgers profiel laten zien en de foto's, maar helaas, volgens haar kan je alles faken
    Soms hou ik het echt niet vol met haar hoor, zo vermoeiend(cat)


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    Ik had al eens Rutgers profiel laten zien en de foto's, maar helaas, volgens haar kan je alles faken
    Soms hou ik het echt niet vol met haar hoor, zo vermoeiend(cat)


    Oh, mijn moeder is inderdaad ook vaak zo pessimistisch. Nouja, het cammen met de mensen die je wilt meeten kan misschien wel werken en misschien wil ze een keer mee? Dan kan ze zien dat het veilig is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eerlijk? Als ze zegt dat je alles kan faken, denk ik dat geen enkel argument gaat werken... Ik vind het heel vervelend voor je, though. Misschien moet je het over een tijdje nog eens proberen. Je kan ook nog laten zien dat er daadwerkelijk schrijftalent zit. Zoveel goede verhalen moeten toch ergens vandaan komen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Hm, als je wilt mag je wel een keertje met mij cammen. (: Inderdaad wel lastig als je ouders zo moeilijk kunnen doen. Dat deden de mijne in het begin ook vaak als ik naar een meeting wilde o.i.d. maar toen ik eenmaal mocht gaan en er niets was gebeurd was het gewoon oké.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Oh, mijn moeder is inderdaad ook vaak zo pessimistisch. Nouja, het cammen met de mensen die je wilt meeten kan misschien wel werken en misschien wil ze een keer mee? Dan kan ze zien dat het veilig is.


    Heb geen cam, geen computer alleen mijn tablet en mijn school pas waar mee ik toe gang krijg tot de bibliotheek(cat)
    En dat van dat mee gaan is ook noet echt een optie, ze heeft een soort ziekte (weet niet precies wat, heel ingewikkeld) maar ze raakt heel snel vermoeid en heeft het altijd koud, dus dat word het ook niet


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    Heb geen cam, geen computer alleen mijn tablet en mijn school pas waar mee ik toe gang krijg tot de bibliotheek(cat)
    En dat van dat mee gaan is ook noet echt een optie, ze heeft een soort ziekte (weet niet precies wat, heel ingewikkeld) maar ze raakt heel snel vermoeid en heeft het altijd koud, dus dat word het ook niet


    Dan nodig je de eerste keer iemand bij jou thuis uit (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Dan nodig je de eerste keer iemand bij jou thuis uit (:


    Mwa, ja, kan wel, het is alleen dat ze dan... Mijn huid vol scheld omdat het hoogwaarschijnlijk een vreemd is en ik die gene niet ken

    Serieus! In alles is ze makkelijk! Behalve in dit! En dit is juist gewoon een groot deel van mijn leven geworden


    "Not my daughter, you bitch!"