• Ik snap dat jullie iemand haten, ik haat ook mensen.
    Maar waarom, WAAROM, geven jullie hem dan zóveel aandacht?
    Volgens mij krijgt JB nog meer aandacht van zijn haters dan van zijn echte fans.
    Er zijn facebookgroepen, twitter accounts, youtubers, en op bijna elke site waar je ook maar een account kan maken zijn wel verschillende ik-haat-jb accounts.

    Als je hem echt haat, geef hem dan geen aandacht.
    Een echte hater negeert degene die hij haat, schenkt hem geen aandacht enzo. Nu krijgt JB alleen maar meer aandacht, meer publiciteit en hoor/merk je steeds meer van hem. Is dat wat je wil?
    Waarschijnlijk wel ja, want jullie zijn jaloers.

    En ja, ik kan nu niet in een keer iedereen veranderen, maar denk je nou echt dat je met alle aandacht die je hem schenkt, alle accounts die je maakt, Justin Bieber neerhaalt? De hele wereld ligt aan zijn voeten! Hij stopt écht niet met zingen hoor!!
    Dus, vertel me 1 ding wat nou jullie doel is van jullie ik-haat-justin bieber groepen/accounts/websites en dat soort stuff?

    Er zullen hier vast veel haat reacties komen van mensen die JB haten, maar dat boeit me niet. Ik hoop dat echt Beliebers dit ook lezen en mij gelijk geven.

    Dat wou ik even zeggen.

    haters gonna hate, I still love him

    BieberShines schreef:
    Je hebt fucking gelijk! haters zijn jaloers..

    dat je iemand haat wil nog niet zeggen dat je meteen jaloers bent hoor :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BieberShines schreef:
    Je hebt fucking gelijk! haters zijn jaloers..




    OMG RLY U GUISE WTF!

    Dat slaat echt nergens op xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat petje is ook zo overheerlijk arrogant. DAAROM haat ik hem; arrogant als de tering, denkend dat iedereen voor hem buigt, denkend dat hij een legende wordt zoals Kurt Cobain was (actual quotation). GIVE ME A BREAK. Die rat komt niet eens in de buurt.


    Dit is mijn mening; als jij een doorgedraaide 'Belieber' bent die deze reactie wilt zwartmaken, kom je maar met goede argumenten, en niet met; 'JUSTINE BIEBER HEEFD MEER SEXAPPEAL DAN JOUW FRIENDJE, JE WIL EM WEL'. Want dat wil ik niet. +1 voor mij.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 18:59 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Dat petje is ook zo overheerlijk arrogant. DAAROM haat ik hem; arrogant als de tering, denkend dat iedereen voor hem buigt, denkend dat hij een legende wordt zoals Kurt Cobain wordt. GIVE ME A BREAK. Die rat komt niet eens in de buurt.


    Dit is mijn mening; als jij een doorgedraaide 'Belieber' bent die deze reactie wilt zwartmaken, kom je maar met goede argumenten, en niet met; 'JUSTINE BIEBER HEEFD MEER SEXAPPEAL DAN JOUW FRIENDJE, JE WIL EM WEL'. Want dat wil ik niet. +1 voor mij.


    +1 geven aan jezelf is arrogant :O Straks lijk je op dat joch D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Crystalflame schreef:
    Mooie speech. (:


    Dit, lol.


    wth.

    BEARD schreef:
    Dat petje is ook zo overheerlijk arrogant. DAAROM haat ik hem; arrogant als de tering, denkend dat iedereen voor hem buigt, denkend dat hij een legende wordt zoals Kurt Cobain was (actual quotation). GIVE ME A BREAK. Die rat komt niet eens in de buurt.


    Dit is mijn mening; als jij een doorgedraaide 'Belieber' bent die deze reactie wilt zwartmaken, kom je maar met goede argumenten, en niet met; 'JUSTINE BIEBER HEEFD MEER SEXAPPEAL DAN JOUW FRIENDJE, JE WIL EM WEL'. Want dat wil ik niet. +1 voor mij.

    Hahaha geweldige reactie! +2.000.000.000


    Here & Now

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    +1 geven aan jezelf is arrogant :O Straks lijk je op dat joch D:

    OMG NO. Jongee, +1 geven aan zichzelf, dat doet iedereen op 4Chan en Memebase.
    Ik ben een arrogante troller, wat denk je. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Dat petje is ook zo overheerlijk arrogant. DAAROM haat ik hem; arrogant als de tering, denkend dat iedereen voor hem buigt, denkend dat hij een legende wordt zoals Kurt Cobain was (actual quotation). GIVE ME A BREAK. Die rat komt niet eens in de buurt.


    Dit is mijn mening; als jij een doorgedraaide 'Belieber' bent die deze reactie wilt zwartmaken, kom je maar met goede argumenten, en niet met; 'JUSTINE BIEBER HEEFD MEER SEXAPPEAL DAN JOUW FRIENDJE, JE WIL EM WEL'. Want dat wil ik niet. +1 voor mij.
    die vind ik wel een +100 waard (:


    Shoganai i ne~

    BEARD schreef:
    Dat petje is ook zo overheerlijk arrogant. DAAROM haat ik hem; arrogant als de tering, denkend dat iedereen voor hem buigt, denkend dat hij een legende wordt zoals Kurt Cobain was (actual quotation). GIVE ME A BREAK. Die rat komt niet eens in de buurt.


    Dit is mijn mening; als jij een doorgedraaide 'Belieber' bent die deze reactie wilt zwartmaken, kom je maar met goede argumenten, en niet met; 'JUSTINE BIEBER HEEFD MEER SEXAPPEAL DAN JOUW FRIENDJE, JE WIL EM WEL'. Want dat wil ik niet. +1 voor mij.


    ars moriendi

    Caipirinha schreef:
    Hoe erg ik het ook met je eens ben, let it be. Ik bedoel, door dit soort topics gaan mensen zich nog meer aan de 'beliebers' irriteren en dat is geheel kansloos want niet iedereen is zo. Ja, ik spreek eigen ervaring, want ik ben wel een belieber, maar echt niet zo erg als die jankende meiden die je op televisie ziet. However, dit soort topics zijn kansloos. Like you said: Haters gonna hate. Zal altijd zo zijn, richt jij je nou maar op het fan zijnde (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Meddows schreef:
    (...)


    Johnny Depp heeft wel sex-appeal. Hmm~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh my F* God...
    Niet weer zo'n kuttopic over Justin Bieber, ik moet ervan kotsen, echt waar.
    This sooooo does nót make you look good, or smart, or cool. Or anything significant.


    Where there is a sea there are pirates...

    Zjuust. Ik haat hem niet. Certainly don't love him either. En daarom laat ik hem verder met rust. Dat zou jij ook met 'haters' moeten doen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    BEARD schreef:
    (...)
    Johnny Depp heeft wel sex-appeal. Hmm~


    Zijn appeal is nieteens met die van dat Bieberkind te vergelijken. :Y)


    ars moriendi

    Waarom blijft iedereen dat ook steeds weer naar boven halen. Tuurlijk dat je kutreacties krijgt als je zo'n topics blijft openen. Djeez


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right