• Hallo iedereen ^^

    Ik zit nogal vaak op het forum te lezen en erger me echt dood aan de Promotie topics.

    Dus mijn idee is om te kunnen kiezen welke topics je tussen de actieve topics ziet.
    Als iemand nu bijvoorbeeld Tokio Hotel haat, dat die dan kan kiezen dat ze alle topics van het Tokio Hotel sub-forum niet meer kan zien tussen de actieve topics.

    Een goed of slecht idee? :'D


    Let the Night embrace you

    Hmm ik denk dat het wel een goed idee is,maar maybe is het een beetje teveel werk.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    I agree with Soliloquy


    You're a star in heaven.

    Soliloquy schreef:
    Hmm ik denk dat het wel een goed idee is,maar maybe is het een beetje teveel werk.


    I live for the applause, you will die for it.

    hmm.. maar dan zal zo goed als niemand meer naar die promotie dingen kijken.. ik kijk zelf er ook nooit naar, maar soms maak ik hem dan toch en dan blijkt het toch bestwel een leuke serie of sa te zijn.. ik ben tegen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Misschien is het wel een goed idee, maar na een tijd gaat het een wirwar worden, denk ik. En zoals Soliloquy zei: Misschien wat te veel werk.

    Waarom zou het een wirwar worden?
    En er zijn vast nog wel mensen die een nieuwe quiz zoeken hoor ^^


    Let the Night embrace you

    Nee, onnodig O/O'
    Ik zou het opzich wel gebruiken als het er was, maar ik denk dat het toch handiger is dat iedereen elk topic lezen kan [/ofzo]


    ok

    Dat is wel heel erg veel werk..
    Gaat niet lukken denk ik.