• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Farrah Arabellah
    Ik nam plaats naast Michelle - dat was vragen om moeilijkheden, maar Michelle zat vlakbij Tholomew en er was geen plaats dichter bij hem meer geschikbaar - en keek walgend naar het kleurloze prutje dat op mijn bord lag. Van de rand van het bord was een stukje afgebroken, en mijn vork leek vies.
    Ieuw. Maar ik verzette me tegen de neiging te kotsen en schoof een hap naar binnen.
    Het smaakte nog erger dan het eruitzag. Ik had moeite het binnen te houden en slikte moeizaam de hap door.
    "Ieuw, dit is niet te vréten", mompelde ik en sloeg direct daarna een hand voor m'n mond omdat ik dat er zomaar uitgeflapt had.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Florence
    Ik kwam ook aangelopen en schoof naast een willekeurig iemand aan, om vervolgens een bordje te pakken en te gaan eten. ''Het is inderdaad niet te pruimen, maar wat wil je dan op een schip? Een uitgebreid dinner?'' vroeg ik lachend en keek op die manier naar Farrah. Ik zag haar verbaasd kijken en schudde glimlachend mijn hoofd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Shay Ariana Davison
    Ik lach om Tholomews antwoord en loop naar de keuken. Ik ga zitten en zie het bord voor me liggen, deze keer ligt er een kleurloos prutje op mijn bord en ik trek een walgelijk gezicht.
    "Tholomew je moeder kan dus echt niet koken of jij volgt het recept helemaal fout." Mompel ik
    Ik schuif het bord van me weg en Farrah en Michelle hebben zo te zien ook niet echt zin in dit soort eten.
    "Ik koop wel fatsoenlijk eten als we op land zijn." Zeg ik
    Ik blijf toch zitten en ik baal ervan dat ik zojuist heb gezegt dat ik eten voor 'ons' zal kopen. Dus dat betekent dat ik ook eten voor Farrah ga kopen. Kom op, Shayenna! Doe wat liever tegen Farrah.
    "Noem me niet bij mijn echte naam." Mompel ik
    Florence zit naast me en ik glimlach enkel.
    "Shayenna Ariana Davison." Stel ik mezelf voor
    "Maar de meeste noemen me Shay." Zeg ik erachteraan

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:04 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Farrah Arabellah
    Mijn uitdrukking veranderde een moment naar verbazing. Ik herstelde me gauw en keek Florence met mijn gewoonlijke ongeïnteresseerde gezicht aan. "Nee, maar je zou toch iets beters verwachten", zei ik, en dacht toen direct aan door muizen aangevreten scheepsbeschuit, het ontbijt van gisteren. Nee, dan was dit nog beter. Hoewel... Ik keek met walging naar de nieuwe hap die op mijn vork lag, en had opeens helemáál geen trek meer. Hoe kon ik dit ongezien onder de tafel gooien, zonder dat iemand het merkte?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Michelle Latinea Drew
    Ik zag Tholomews gezicht vertrekken, maar ging er liever niet op in. 'Lieve schat, dat ding in je broek is het levende bewijs dat koken een vrouwen ding is. Maar voor jou zal ik het wel eens proeven,' lachte ik.


    Let it come and let it be

    Hé, wie ziet er eigenlijk nog meer op 't vijandelijk schip? Anders moeten we denk iemand gijzelen zodat het er levendiger wordt :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Thomolew Crimson AdRackam.

    Teleurgesteld haalde ik mijn arm over de tafel, toen iedereen 'klaar was met 'eten'', wat resulteerde dat alle borden kapotvielen op de grond. 'Shay, ik koop eten, ik ben geboren in Helena Bay, en ik ken de beste tent.', een glinstering ging over mijn ogen. 'Ze laten me er heus nog wel in, ondanks mijn reputatie.', siste ik, stak een sigaar op, en liep naar het stuurwiel.

    Ja, gijzel iemand! ;D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:15 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Endure schreef:
    Hé, wie ziet er eigenlijk nog meer op 't vijandelijk schip? Anders moeten we denk iemand gijzelen zodat het er levendiger wordt :'D


    Ik zit er nog, met Rose...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Michelle Latinea Drew
    Ik at voorzichtig een hapje van het eten, het was véel te kruidig en te smeuïg, maar ik heb slechter geproeft. Bij mij thuis was het vroeger ook niet te pruimen. Ik at voorzichtig de helft van mijn bordje op. 'Ik zit wel vol zo,' lachte ik naar Tholomew. De andere meisjes keken me verbaasd aan dat ik het werkelijk op had.


    Let it come and let it be

    Dude, gijzel mij, ghehe. :Y)

    Florence
    Ik lachte kort om het nonchalante en vooral ongeïnteresseerde antwoord van Farrah. ''Het spijt me, maar mama is hier niet om te komen koken.'' Ik nam de laatste hap van mijn eten en liet met trots zien dat mijn bord volledig leeg was.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Flare schreef:
    (...)

    Ik zit er nog, met Rose...


    Nice ^^ Stuur der op der captain & Eleanor af? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Farrah Arabellah
    "Ik heb geen moeder", snauwde ik, "en ik denk dat die van jou onderhand ook wel gestorven is aan lelijkheid." Om mijn antwoord kracht bij te zetten schoof ik nog een hap stoofpot in mijn mond, om direct daarna bijna te kokhalzen omdat het zo vies was. Ik wist nog vijf happen naar binnen te werken en liet toen mijn bestek in mijn nog halfvolle bord kletteren. Gadverdamme...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Shay Ariana Davison
    Ik kijk op nadat Tholomew zojuist zei dat hij eten zou kopen en meteen zie ik een stukje terug van mijn beste vriend, maar dat verdwijnt weer als hij begint te roken.
    Ik sta op en ik voel ogen in mijn rug branden. Ik loop Tholomew achterna en glimlach zwakjes.
    "Je weet toch wel dat die Farrah-meid je in het bed probeert te krijgen?" Vraag ik
    Ik zucht even zachtjes en onopvallend. Die hakken doe verdoemd veel pijn, maar ik kan niet even mijn laarzen pakken.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:16 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Endure schreef:
    (...)

    Nice ^^ Stuur der op der captain & Eleanor af? ;p


    ok. ^^ Waar zitten jullie nu op het schip? (I mean, in het ruim, op het dek, in de kajuit (of hoe dat ding ook heet), in een slaapkamer geval?)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Als het kan mogen jullie mij gijzelen. Aangezien iedereen op het eerste gezicht denkt dat ik zwak ben


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad