• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Florence
    ''Iedereen wil een goede beurt maken bij Tholomew, je hoeft geen verklaring af te leggen.'' Ik lachte liefelijk en trok perongeluk wat hard aan een pluk van Michelle's haar. Snel verontschuldigde ik me en frutselde verder. Ik was haar haren aan het opsteken en al zei ik het zelf, het zag er mooi uit. Toen ik klaar was, knikte ik tevreden. Snel liep ik naar een bepaalde kast, waar ik mijn verschillende kleding in had gelegd, en haalde er een jurk uit - eentje die ik lang geleden gestolen had. ''Ja of nee?''

    Please, mag ik gegijzeld worden? :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Shay Ariana Davison
    "Ik begrijp het zo behandelde mijn ouders mij ook ze waren geboren in Helena Bay. Maar niemand mocht me daar. Kan ik nog helpen met iets?" Vraag ik
    Michelle is erg aardig net als Florence, maar Farrah vind ik niet echt bepaald aardig. Het gaat eigenlijk beter nu..


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Ookal te beroerd om haar naam te zeggen? Dat ging lekker hier, hoe moest ik ze dan noemen, hé jij daar? "Waarom zie ik je nu trouwens voor het eerst, nu we bijna aan land zijn?" vroeg ze plots, nee hè, dat ging al lekker. "Nou.. Ik kom niet graag onder de mensen en had even wat tijd voor mezelf nodig, daarom ben ik voornamelijk op mijn kamer gebleven, maar nu gaaat het weer wat beter en ach, Jason stond erop dat ik mijn gezicht eens zou laten zien," verzon ik maar en als Jason het niet goed vond dan moest hij het woord maar nemen. Of was hij me nou aan het testen? Plots werd Jason wel heel erg enthousiast en al schreeuwend rende hij weg, naar het wapenruim nam ik aan. Geweldig! Wat nu?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het goed, bijvoorbeeld dat Tholo's bemanning Jason gaat killen (ja dat mag van mij :'D) omdat Jason Tholo wil killen, en dat de bemanning van Jason dan jou gevangen nemen uit wraak ofzo? -Nee seriusly, jason is een asshole :'D-


    Let it come and let it be

    Mogen Shay en Florence gegijzeldt worden?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Haha, of ze nemen de crew vna Jason gevangen? :'D iedereen op 1 schip, yeeh.. En misschien wil Rose dna wraak nemen en gata ze stoken en krijgen we opstandjes op het schip x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CountMeIn schreef:
    Ik vind het goed, bijvoorbeeld dat Tholo's bemanning Jason gaat killen (ja dat mag van mij :'D) omdat Jason Tholo wil killen, en dat de bemanning van Jason dan jou gevangen nemen uit wraak ofzo? -Nee seriusly, jason is een asshole :'D-


    Nee, Jason moet erbij zijn, Jason is leuk ghehe! :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sweetiepie, Jason is 'm al gepeert naar de wapens :'D


    Let it come and let it be

    ik weet het :'D En jason is idd awesome..

    Heb tbw aangepast.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ah, ik wil ook weer meedoen (:

    Rol: Crew van Tholomew, de scheepsarts
    Volledige naam: Jack W. Grell
    Bijnaam: Jack, doc
    Leeftijd: 25
    Karakter: Jack is een sarcastische, arrogante slimmerik met een geweldig goed geheugen. Hij is snel op zijn tenen getrapt(maar wel geduldig in zaken die niet praten) en neemt graag wraak. Hij kan ook best vriendelijk zijn, maar dat is alleen tegen zijn vrienden. Als hij je niet moet, is de kans miniem dat daar verandering in komt. Hij houdt niet van nieuwkomers. En hoewel hij een echte rotzak kan zijn, doe je beter aardig want anders snijdt hij de volgende keer dat je een arts nodig hebt 'per ongeluk' een beetje te ver of helemaal verkeerd.
    Uiterlijk: Bruin haar, bruine ogen, niet buitengewoon sterk maar wel heel snel en lening. Zijn neus is een keer gebroken tijdens een vechtpartij, waardoor hij een beetje scheef staat.
    Liefdesleven: Vrouwen vind hij geweldig, zolang ze niet zeuren of huilen. Ergens zit er misschien wel tederheid in hem, maar die moet nog door de juiste vrouw geactiveerd worden.
    Wapen: Revolver en zwaard, en zijn scalpels.
    Taak op het schip: Scheepsarts
    Extra: Jack is een geniale arts, 99% kans op herstel als je je door hem laat behandelen. Hij ziet het ook als een erezaak om iedereen die bij hem komt te genezen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    CountMeIn schreef:
    Sweetiepie, Jason is 'm al gepeert naar de wapens :'D


    Don't care -bitchface- hahaha, pleaaaaaase? :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nu krijg ik echt teveel zin om een piratenverhaal te schrijven. ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ehm, wat is het verhaal nu kort samengevat, dan kan ik inspringen? (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Ehm, wat is het verhaal nu kort samengevat, dan kan ik inspringen? (:


    Ze gaan richting het land ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sid schreef:
    Ehm, wat is het verhaal nu kort samengevat, dan kan ik inspringen? (:

    Alle meisjes aan boord van mijn schip waren telkens in gevecht, en nu gaan we iets eten in Helena Bay, en we gaan mijn vijanden tegenkomen. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)