• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het dek, haha ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Michelle Latinea Drew
    Ik keek lachend naar het meisje wat heel haard bord op had. 'Kijk, dát is nou eens dicipline,' lachte ik. 'Shit! We komen zo toch daar aan? Dan ga ik me snel omkleden,' zei ik en rende naar mijn "kamer".
    Ik trok mijn jurk en schoenen uit en zocht een klassieke donkerrode jurk met een roze corset wat ik zo strak mogelijk aanspande. Ik voelde een pijn in mijn buik, óf van het eten, óf van het corset. Maar ach, pijn is fijn. Ik plaatste mijn hoogste hakken aan mijn voeten en mijn losse haren bevestigde ik naar achteren met wat speljes. Zo snel als ik kon koos ik enkele subtiele sieranden uit en bekeen tevreden eht resultaat. het is een kalsse eiland, dus moet je je naar hun aanpassen, dacht ik bij mezelf.


    Let it come and let it be

    Rose Woods
    Ik geeuwde luidkeels toen ik naar het eindeloze uitzicht van de eeuwig deinende zee keek. Begon de zee me nu serieus te vervelen? Ik besloot maar dat het de schuld was van de maaltijd van gisteren, die niet helemaal vers meer was. Er was immers niets met me aan de hand. De zee was niet saai, en ik was zéker niet bang voor de captain.
    Ik draaide me om en begon wat doelloos over het dek te lopen. Ik zag Jason er staan, met een meisje dat ik nog nooit gezien had. Met priemende ogen keek ik haar aan. "Captain", zei ik even kort tegen Jason, en vroeg toen aan het meisje: "En wie ben jij? Jou heb ik hier nog niet eerder gezien."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Flare schreef:
    (...)

    ok. ^^ Waar zitten jullie nu op het schip? (I mean, in het ruim, op het dek, in de kajuit (of hoe dat ding ook heet), in een slaapkamer geval?)

    We gaan zo het schip af, en naar een pub om te eten, in Helena Bay. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Farrah Arabellah
    Shay en Michelle waren beiden van tafel gegaan, dus besloot ik ook maar te gaan, want alleen met Florence aan tafel zitten vond ik ook maar niets. Ik slofte naar mijn kamer en trok de deur van mijn kast open, die gevuld was met verschillende, vaak nietsverhullende doorzichtige jurken. Ik trok er eentje uit die nog enigszins 'netjes' was - zover je dat kon zeggen, en koos schoenen uit met niet al te hoge hakken. Het was namelijk niet de bedoeling dat ik mannen van het eiland ging verleiden - dat stelde Tholomew nooit zo op prijs.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    BEARD schreef:
    (...)
    We gaan zo het schip af, en naar een pub om te eten, in Helena Bay. ;D



    Yeah. Ik wil gegijzeld worden door de vijanden. Dat lijkt me geinig


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Florence
    Ik volgde Michelle, even nadat ze vertrokken was en bekeek haar hoe ze in haar mooiste kleding stond, terwijl ze haar sieraden aandeed. Hoe sommigen zich zo konden optutten voor een stel dronken mannen, maar vooral voor Tholomew, verschrikkelijk. ''Heb je hulp nodig?'' vroeg ik, terwijl ik naar binnen paradeerde. Ik haalde Michelle's vuurrode haren op en begon er wat mee te proberen, een vlecht, een knot, van alles mogelijk. Ik voelde me niet alleen het moeder op het schip, maar ook degene die de meisjes vertelde over de gevaren op zee, maar ook de lust van de mannen. Maar dat liet niet weg dat ik ze graag hielp er goed uit te zien.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh ik faal nu zo hard, ik reageer overal te laat :'D


    Let it come and let it be

    Thomolew Crimson AdRackam.

    Ik bleef mijzelf maar bewapenen. Ik was nu ruim 20 kilo zwaarder dan normaal, maar oke, als je berucht bent, moet dat wel. Ik kende de eigenaresse sinds ik het bed met haar gedeeld had in het verleden, enkele keren. Wat was dat een prachtvrouw.. 'Alice..', hijgde ik dromerig, terwijl ik me vastgreep aan het hout van mijn schip. Even helemaal van de wereld af.. Ik ging Alice weer zien.. En aanraken..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    'Alice..', hijgde ik dromerig, terwijl ik me vastgreep aan het hout van mijn schip. Even helemaal van de wereld af.. Ik ging Alice weer zien.. En aanraken..


    Gaat Farrah blij mee zijn. >_>


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Opnieuw kwam er een vrouw naar buiten, een ietwat oudere deze keer. Ze keek met priemende ogen naar me, groette Jason en richtte zich vervolgens opnieuw naar mij om ook te vragen wie ik was. "Eleanor Reigns, Jasons nichtje," stelde ik mezelf voor met een gedwongen glimlachje. Het leek me niet handig als iemand me hier ook maar ging haten, ik had geen zin in meer problemen. Dat ik hier vast zat tot we aanmeerden, of wacht.. Zag ik het nou goed? "Land in zicht geloof ik," mompelde ik en keek toen naar Jason, met een klein grijnsje. Dat betekende geloof ik dat ik hem alweer gedag kon zeggen, mijn grote neef, ha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Shay Ariana Davison
    Ik loop naar de 'kamer' van Michelle en zie hoe Florence haar helpt.
    "Ehm waarom tutten jullie jezelf zo op voor dronken mannen en Tholomew?" Vraag ik
    Dat vraag ik me af, maar het is hoogste tijd dat ik mezelf ga optutten voor het geval er een leuke jongen die niet dronken is tegekom. Florence is net als een moeder dat vind ik wel fijn, want een echte moeder heb ik nooit echt gehad.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Michelle Latinea Drew
    'Ja graag, het wil me niet echt lukken, ik ben nogal klunzig,' lachte ik vriendelijk. 'Weet je, het is niet dat ik mijn best doe voor Tholomew of die andere mannen in de buurt. Maar na al die jaren keer ik eindelijk terug op Helena Bay, de eerste keer werd ik uitgekotst daar de hogere vrouwen en de keren daarna, wachtte ik in het schip omdat ik me niet durfde te verstonen. Ik wil gewoon eens kunnen bewijzen, dat ik niet enkel een "onbeschofte pirate" ben.' Ik zuchtte en verdronk even in een berg nostalgie.


    Let it come and let it be

    Rose Woods
    Zijn nichtje? Wat deed die hier nou weer? Trouwens, we waren al meerdere dagen op zee en ik had haar nog geen één keer gezien. Vaag. "Aangenaam", zei ik maar, zonder mezelf voor te stellen. Ik wist wel dat mijn naam altijd wat op de lachspieren werkte, want bij mij moest je nou niet direct aan de omschrijving van 'een mooie bloem' denken. "Waarom zie ik je nu trouwens voor het eerst, nu we bijna aan land zijn?" vroeg ik. Eens kijken wat ze daarop antwoordde.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:28 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jason Porter Isidoris
    'Land in zicht? Fuck, ja land in zicht!' Ik pakte mijn verrekijker er bij. 'Rose,' zei ik met een ernstige stem. 'We zijn bijna bij Helena Bay en we zijn niet alleen... Ik zie Tholomews schip ook in de buurt.' Vuur schoot in mijn ogen en ik rende meteen al schreeuwend dat we Tholomew gingen vangen naar het wapenruim. Ik pakte alles wat ik nodig zou kunnen hebben, vele mannen en vrouwen van eht schip volgde mijn voorbeeld. Maar enkel de wapens zou niet genoeg zijn.


    Let it come and let it be