• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Shay Ariana Davison
    Ik kijk om naar Tholomew en mijn blik verandert meteen.
    "Weet je ik haat je, want je behandelt me niet meer als je beste vriendin en je dreigt me te vermoorden ook." Zeg ik
    "Ik ben weg van deze rotkeuken in dit rotschip." Zeg ik
    "Maar even ben ik nou de enigste meid die hier een broek draagt?" Vraag ik
    "Tholomew ik ben verdomme je beste vriendin en je bent van plan me te vermoorden?" Vraag ik


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    CountMeIn schreef:
    Michelle Latinea Drew
    Tholomews woorden deden me beseffen dat hij óok nog in deze ruimte was. Ik stond onmiddelijk op en veegde mijn tranen snel weg. Hij mocht me nog altijd niet op mijn kwetsbaarst zien. 'Sorry, Tholomew!' Mijn stem trilde zachtjes van angst. Ik slikte snel iedere vorm van emotie weg, ik was misschien dan wel een vrouw, maar ik hoorde op dit schip. En ik wilde weldegelijk respect! Dan maar geen emoties.

    Dat ding vaagde weer eens de helft van mijn tekst weg, natuurlijk. :'D


    Let it come and let it be

    Tholomew Crimson Adrackam.

    Ik sloeg met mijn platte hand tegen mijn voorhoofd aan. 'Shay, luister, jullie werken me op mijn zenuwen, dus ja, als ik niet anders kan dan jullie te kielhalen, dan doe ik dat. Dan is er rust, en vaar ik gewoon naar Helena Bay om jullie te vervangen, oke?', geirriteerd slurpte ik van mijn rum, en stuurde de meisjes alom naar hun kajuiten. 'Nu! Ik kook wel.'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 16:12 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ben ik nou echt de enigste die moe is?
    Ik weet het niet zeker maar misschien val ik zo in slaap dus wacht heel even.
    Ik moet iets pakken.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 16:19 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Shay Ariana Davison
    "Ik accepteer niet dat je mij zo behandelt." Mompel ik
    Wat denk ik te bereiken? Tholomew is verdomme mijn baas en wacht ik kan we weg van hier. Ik lach zachtjes en de meiden kijken me raar aan. Ik blijf even staan voor Tholomew en ik heb geen flauw idee wat mij nu bezielt.
    "Ben ik nou het eingste meisje aan boord met een broek aan?" Vraag ik
    Ik wacht op zijn antwoord en probeer zo goed mogelijk mijn woede intehouden


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Michelle Latinea Drew
    Ik bleef samen met de andere meisjes nog even staan na het bevel. Na Shays zoveelste vraag over broeken keek ik even naar mijn hakken, daarna naar mijn jurk en vervolgens het corset wat mijn ingewanden tegen elkaar drukte. 'Ja, en als je dat niet bevalt trek je toch ook een jurk aan,' zei ik uitgeput en keer me richting de deur. Rust, ik had rust nodig.


    Let it come and let it be

    Shay Ariana Davison
    "Ik pak zo wel een jurkje ofzo." Zeg ik nadat Michelle antwoord gaf op mijn vraag
    Ik was nu zo moe en ik ben niet van plan om een corset te dragen want dat ding drukt je ingewanden ineen ofzo.
    Ik ben moe, maar ik moet wakker blijven stel dat ons schip wordt aangevallen?
    "Tholomew ik weet heus wel dat alles wat jij kookt net als braaksel is." Grap ik
    Ik lach even zachtjes en ga dan zitten op een stoel. Yup ik negeer Tholomews bevel. Alhoewel ik gewapendt ben maak ik me zorgen over iets...


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Dude, laten we elkaars schip enteren :'D ofzo, éénv an de twee aanvallen? beard is er en countmein ook :']

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Ik probeerde de mensen en ruimtes te onthouden, het kon altijd van pas komen. Behalve dat ik zo nu en dan iemand begroette, zei ik vrij weinig. Uiteindelijk eindigden we bij het dek dat verlicht werd met kaarsen, het was mooi in combinatie met het rustige klotsen van de zee tegen de boot. Ik had zoiets nog nooit gezien, het was hartstikke mooi! Opnieuw paktte hij me handen en leidde me richting de reling, hij was erg, tsja, handtastelijk.. Ik vroeg me af hoe het kwam, ik kende hem amper een uurtje, ik had eerder verwacht dat hij kwaad op me zou zijn. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en vroeg iets, maar ik hoorde niet wat omdat ik was afgeleid door zijn armen. Ik kuchtte zachtjes en duwde zijn armen zachtjes weg. "Luister, ik speel je nichtje, niet je vriendin."


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Farrah Arabellah
    Wat was dit voor onzin? Ik had verdomme niets verkeerds gedaan. Ík had geen gat in het plafond geschoten, en ik zat ook niet te huilen. Dus ik blijf wat tegen de muur aanleunen, en werp een minachtende blik op Shay. Michelle, die huilebalk, kíjk ik niet eens meer aan. Wanneer vertrekken die kiddo's nou eindelijk, dan ben ik tenminste alleen in de ruimte met Tholomew.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    @Endure
    Ik vind het een goed idee want nu leiden de 2 partijen gewoon een ander leven/verhaal


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Beard is net ofline..

    haha, ja, dat dacht is dus ook al. Misschien kunnen we iemandontvoeren of gijzelen en het ging erom dat we Tholomew te pakken kregen 8D Maar Beard mag 't zeggen, tis haar RPG ;']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Shay Ariana Davison
    "Farrah ik zie heus aan je blik dat je de liefde wilt bedrijven met Tholomew." Zeg ik
    Ik lach even zachtjes en ik ga deze ruimte dus niet verlaten zij doet het maar.
    Ik richt mijn aandacht weer op Michelle want Farrah verdient geen aandacht.
    "Hoe gaat het?" Vraag ik
    "Tholomew laat alsjeblieft iemand anders koken, want ik wil niet overgeven." Zeg ik
    "Moeten we niet eens een ander schip aanvallen?" Vraag ik


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Jason Porter Isidoris
    'Luister, ik speel je nichtje, niet je vriendin.' Oh yeah, I messed up, great!'Begrijp ik,' lachte ik. Ach, misschien moest ik het kind meer tijd geven, voordat ik haar aan mijn verzameling kon toevoegen. Tot die tijd amuseer ik me wel met de vrouwen die zich al aan me hebben onderworpen, al zou iets nieuws niet verkeerd zijn. Rose was te oud, en die andere twee begonnen te vervelen.


    Let it come and let it be

    Endure schreef:
    Beard is net ofline..

    haha, ja, dat dacht is dus ook al. Misschien kunnen we iemandontvoeren of gijzelen en het ging erom dat we Tholomew te pakken kregen 8D Maar Beard mag 't zeggen, tis haar RPG ;']



    Yup


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Hij zei lachend dat hij me begreep, dat mocht ik hopen. Er was wel meer voor nodig dan veels te aardig zijn om wat van mij te krijgen. Ik legde mijn armen gekruisd op de reling en genoot van de wind die zachtjes door mijn haren blies. "Maar het is inderdaad heel mooi," zei ik.

    Wow, deze is wel super kort ;$ Sorry.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.