• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Whaha ik heb gewoon eentje gemaakt van 16. Maar eh even om het nuttig te houden dat ze op haar 16de dingen dit soort dingen doet:
    Shay haar ouders mishandelde haar en een geven moment kreeg ze er genoeg van. Ze pakte een mes en stook hun neer. Ze heeft er netjes voor gezorgt dat ze niet verdacht werd en is gevlucht. Ze hieldt van hun, maar is ook boos op hun dus praat ze niet graag over haar ouders. Ze had een pistool en mes gekocht en is toen dus mensen gaan moorden met tegezin. Waarom ze het doet? Ze wil mensen de pijn laten voelen die haar ouders haar lieten voelen, want ze wil wraak nemen op de mensen die haar pestte.
    Logisch genoeg?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    wacht ff ik schijf altijd hij/zij vorm, kan dat wel bij deze rpg?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Iemand bezwaar tegen een rol over de 30? XD

    Zo niet, dan ga ik haar maken. ^w^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    aria4dreams schreef:
    wacht ff ik schijf altijd hij/zij vorm, kan dat wel bij deze rpg?


    Tuurlijk, iedereen schrijf zoals hij/zij wil en geloof me, daar merk je weinig van ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Flare schreef:
    Iemand bezwaar tegen een rol over de 30? XD

    Zo niet, dan ga ik haar maken. ^w^


    Super cool! Moet je doen! Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Tuurlijk, iedereen schrijf zoals hij/zij wil en geloof me, daar merk je weinig van ;p


    oke thanx


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Endure schreef:
    (...)

    Super cool! Moet je doen! Ö


    Het wordt wel een ramp met plaatjes zoeken, maar ja...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Flare schreef:
    (...)

    Het wordt wel een ramp met plaatjes zoeken, maar ja...


    Nah. Zok gewoon op deviantart en dan alleen een hoofd of je zoekt op iets van mature of idunno. Anders ziet ze er gewoon jong uit en anders beschrijf je haar enkeol ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volledige naam: Rose Woods. Hoe ironisch het ook mag lijken, ze is genoemd naar een mooie bloem. Eigenlijk had ik gewoon geen nameninspiratie...
    Bijnaam: Zwarte Weduwe, en alles in de trant van heks, toverkol, charlatan, etc.
    Leeftijd: 39
    Karakter: Rose lacht niet vaak. Het lachen is haar letterlijk vergaan. Meestal loopt ze gewoon wat rond, kijkt ze naar anderen die bezig zijn vanuit een hoek. Ze is goed in observeren en weet vrijwel alles van iedereen, waardoor men vaakt denkt dat ze gedachten kan lezen, maar ze is gewoon heel goed in het begrijpen van lichaamstaal. Anderen begrijpen dat niet, en zo komt ze aan haar bijnaam van 'heks'. Ondanks haar leeftijd, is ze echter nog heel sterk, en bovendien gehard door het leven op een piratenschip. Onderschat haar vooral niet.
    Uiterlijk: Ze is best lang en gespierd voor een vrouw, heeft kort blond haar met enkele grijze strepen erin, felle donkere ogen en veel rimpels op haar gezicht. Ze is slank, maar heeft niet veel vrouwelijke rondingen, en is over het algemeen genomen ook niet heel aantrekkelijk, maar dat kan haar niet veel schelen. Ze geeft niet om uiterlijk vertoon.
    Wapens: Een zwaard en twee messen. Ze weigert nog een pistool te gebruiken sinds haar geliefde daarmee is afgeschoten.
    Wat ben je: Ze zit op het schip van de piraten die Tholomew achterna zitten.
    Extra: Ze was nog jong en mooi toen ze met haar man meeging op het piratenschip, omdat ze niet van dat burgerlijke leventje hield. Maar toen hij werd gedood, verdween haar schoonheid en werd ze stil en observerend - maar nog steeds alles behalve verlegen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik MOET beginnen, echt waar hoor. Please? _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dudes, wacht gewoon tot ze terug is ;p Omg, eerst hield niemand vna RPG's Ö En nu willen jullie allemaal snel beginnen :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dudes, wacht gewoon tot ze terug is ;p Omg, eerst hield niemand vna RPG's Ö En nu willen jullie allemaal snel beginnen :']


    Dude, ze is online? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nu heb ik de jongste & de oudste rol. Hoe epic


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Romanian schreef:
    (...)

    Dude, ze is online? (cat)


    Ze is eten ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb er zin in
    Vooral om dat ik de basis van dit verhaal heb bedacht(een piraat die wordt achtervolgd door andere piraten) en omdat dit mijn eerst rpg is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one