• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Endure schreef:
    (...)

    Laat hem een gewoon bootje nemen en op zee dobberen en dan komt ie een van de grote twee schepen tegen?


    hmm oke ik bdenken wel iets

    Cole Kingstone-Nog onbekend

    Uiteindelijk viel coles oog op een vrouw die binnen kwam. Ze zag er rijk uit maar had geen jurk aan maar werk kleren? Hier maakte hij snel gebruik van en liep naar haar toe voor een gesprek.
    Een half uur later en vele biertjes aan haar gaven wist Cole dat ze een klein bootje had en morgen wou vertrekken. ´´Perfect´´ dacht Cole. Ze was ondertussen zo dronken dat hij die makkelijk kon stelen. Hij nam afscheid van haar en als een echte aardige man een afscheid knuffel. Waardoor hij de kans kreeg om haar portemonee en sleutels te pakken.
    Rustig liep hij naar de boot die er stond. Met een grijns sprong hij aan boord. Sommige mensen maakte het ook wel heel makkelijk vond hij. Gelukkug was de boot klein genoeg dat hij geen bemaning nodig had. Dan kan hij een dag wel varen en daarna kwam hij misschien terug hij zag wel. Rustig haalde hij het anker los en vaarde weg.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Toke-Zsofi~vijandelijk schip
    Ik loop ijsberen heen en weer. "We moeten hem zien te pakken" mompel ik tegen mezelf. Die schoft mag niet langer vrij rondlopen.
    "Waar heb je het over" zegt Julan opeens
    Oké , ik had dus blijkbaar niet zo zacht gemompeld als ik dacht.
    "We moeten hem pakken Julan, waarom denk je dat we hier zijn. Om een gezellig tochtje te maken? Nee, we zijn hier om Tholomew voor eens en altijd te pakken"


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jason Porter Isidoris ~ Kapitein Vijandelijk Schip
    'Bekken houden,' brulde ik naar boven, maar ze hoorde me niet. 'Die komen later wel,' siste ik. Ik keerde me weer tot Rose. 'Zijn er nog belangrijke dingen gebeurt in die tijd dat ik op mijn kamer zat?' Rose kon ik vertrouwen, dat wist ik zeker. Ze was sterk, ondanks haar leeftijd, maar juist daardoor had ze ook héel wat ervaring.


    Let it come and let it be

    Rose Woods - Vijandelijk schip

    Ik ontspande me enigszins toen ik merkte hoe zijn gezichtsuitdrukking veranderde - hij irriteerde zich niet aan mij, maar aan de vechtende mensen boven. Als naïeve jonge vrouw zou ik nu waarschijnlijk trillerig geglimlacht hebben, maar voor zulke dingen voelde ik me nu te oud. Dus hield ik de zaken kort en bondig: "Niet echt. Eigenlijk... eigenlijk is er helemaal niets gebeurd." Waarom stotterde ik daar nou? Ik was toch niet báng?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tholomew Crimson AdRackam.

    Ik zag hoe Farrah zich tussen Michelle en mij propte, en fronste. 'Farrah…?', mompelde ik, en draaide me weer naar Michelle, schuddend met mijn hoofd. 'Als je het had geweten, dan had je het niet gevraagd.;, snauwde ik bijna. Domme vragen bestonden niet...


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Farrah Arabellah - Tholomew's schip

    "Mhhm?" zei ik vragend, en wendde mijn hoofd iets naar boven, zodat ik Tholomew aan kon kijken - om vervolgens vlug mijn blik weer onderdanig neer te slaan. Ondertussen kantelde ik mijn gewicht van mijn ene naar mijn andere been, waardoor er een soort knik in mijn heup kwam, en leunde tegen de reling van het schip aan. Een grijns kon ik niet verbloemen toen ik hem tegen Michelle hoorde snauwen, maar doordat mijn gezicht was afgewend naar de deinende vloer onder mijn voeten kon je dat niet zien.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Michelle Latinea Drew
    Ik wist niet of Tholomews antwoord vriendelijk of vijandig bedoelt was, eerlijk gezegt was ik ook bang voor het antwoord. Een meisje met een zeer sterke blik wurmde zich tussen Tholomew en mij in. 'Kun je nog meer in de weg staan,' mompelde ik geïrriteerd naar haar. Als ze een mep wou, kon ze die krijgen. Ik wist niet wie ze was, maar haar houding naar mij was respectloos en arrogant. Twee dingen die mij totaal neit aanstonden.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:30 ]


    Let it come and let it be

    Oké, Endure gaat naar het andere schip, dan meng ik me even met de rest!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Ik was net klaar met opruimen toen ik Tholomew met twee jonge meisjes om zich heen had staan, Michelle en Farrah. Ik rolde lachend mijn ogen en wandelde op hem af. ''De boel is opgeruimd.'' zei ik rustig. Ik bekeek Michelle kort en richtte me toen tot Farrah. ''Oh, we zijn nog een oude lap vergeten.'' merkte ik op, terwijl ik aan het jurkje van Farrah trok. ''Oeps, is dat jouw jurkje?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Shay Ariana Davison
    Ik sta aarzelend op, maar ik ga tpch maar niet naar Tolomew straks wordt hij nog boos of is hij bezig. Ik stop met aarzelen en laat me dan vallen op de grond. Of hoe je het ook maar kan noemen. In ieder geval ik ben op het schip en niet nu in de cel wegens de moord op mijn ouders. Ze hebben teminste geleerdt dat je niet met mij kan dollen. Mensen zullen afleren om mij uittelachen of zelfs maar te pesten. Ze weten wat hun dan staat te wachten...


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Jason Porter Isidoris
    'Oké, bedankt,' glimlachte ik naar Rose en liep terug naar boven. Toen ik hier net kwam, was Rose zo sterk en zelfverzekerd, en nu... Stotterde ze naar mij? Ik was bang dat er iets was, wat haar liet aftakelen, maar besloot nog even af te wachten. Ik mocht Rose daar neit zomaar mee lastigvallen.


    Let it come and let it be

    Farrah Arabellah - Tholomew's schip

    Achter me hoorde ik die Michelle - misschien heette ze ook wel Mylène of wat dan ook, het kon mij niet schelen - iets naar me snauwen. Godver. Ik zette mijn ene been voor mijn andere been, en zonder me om te draaien gaf ik haar een schop, waarna ik weer gewoon, ontspannen tegen de reling leunde. Alsof er niets was gebeurd, maar de hand die aan de reling-kant zat, en die Tholomew dus niet kon zien, sloot zich om het heft van het mes dat aan mijn ceintuur hing, toen een ander kind wiens naam ik niet eens wist een stomme opmerking maakte over mijn kleding. "Ooit naar die vodden van jou gekregen? Je lijkt wel een man", hoonde ik, terwijl mijn hand zich nog iets steviger om het heft sloot.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Rose Woods - Vijandelijk schip

    Ik kon een opgeluchte zucht niet inhouden toen Jason wegliep, en liet me toen gauw weer op een kist vallen. Mijn God, wat was er met me aan de hand? Ik dacht altijd dat ik sterk was... Anderen hadden me ook altijd sterk genoemd. Terwijl er achter mijn rug om over me werd gefluisterd. Was dat het wat me zo zwak maakte? Ik sloot mijn ogen; ik mocht niet zwak zijn. Mijn leeftijd was geen reden waarom ik zomaar vermoord zou kunnen worden, of wat dan ook...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Michelle Latinea Drew
    Onmiddelijk klom ik omhoog toen ik de trap van het meisje ontving. Ik greep haar bij haar keel en duwde haar tegen de muur, waarnaar ik haar een harde mep in haar gezicht gaf. Met mijn hand nog altijd strak om haar keel sprak ik de volgende woorden, luid en duidelijk: 'Als je me nog één keer trapt, kun je het krijgen.'


    Let it come and let it be

    Shay Ariana Davison
    Ik sta op en loop dan toch maar naar Tolomew. Ik zie dan dat hij 3 meisjes om zich heen heeft.
    "De boel is opgeruimd". Zegt Florence
    Florence bekijkt Michelle en richt zich dan op Farrah.
    "Oh, we zijn een oude lap vergeten." Zegt Florence
    Ze trekt een stukje van Farrah's jurk af en ik kijk geschrokken toe.
    "Oeps is dat jouw jurkje?" Vraagt Florence
    Mijn blik verandert naar nors en ik herriner me weer dat ik hier ben voor Tolomew.
    "Wat kan ik nog doen, Tolomew?" Vraag ik


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad