• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik ook zin, eerste rpg hier. Heb het wel eerder op andere sites gedaan maar ben benieuwd.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Avox schreef:
    Ik heb er zin in
    Vooral om dat ik de basis van dit verhaal heb bedacht(een piraat die wordt achtervolgd door andere piraten) en omdat dit mijn eerst rpg is


    Leuk bedacht ^^ Je eerste RPG? Ben benieuwd ;p
    Lol, er vallen nog altijd andere RPGs te joinen..

    We willen binnenkort vervolg maken op eentje, gaat voer vampieren, en we hebben bad ass vampires nodig (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    We kunnen beginnen! En oh boy vampieren. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha :X Niiice. ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik krijg nu nog een idee voor een RPG , maar ik denk niet dat het een goed idee is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wie gaat er beginnen? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I suck at beginnings bro. XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het maakt toch niet uit wie er begint? ;p Of wel?
    @Avox; Wat voor een idee?

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Ik zat stilletjes in een hoekje in het ruim, er stonden velen kisten waar ik me achter verborgen hield. De laatste keer was ik in Engeland, ik bevond me daar al een tijdje en had flink wat gestolen, helaas was ik niet precies genoeg aan het werk gegaan. Al gauw zaten ze me op de hielen en moest ik vluchten, ik kon daar niet zo gauw weg totdat ik dit schip plots zag. Het was een geschenk uit de hemel. Stiekem was ik aan boord, wat verbazingwekkend makkelijk ging, geglipt en had me verstopt in het ruim, daar zat ik nu al een tijdje. Vaak als er iemand kwam was ik bang dat ik gesnapt werd, want ik stal zo nu en dan ook wat voedsel uit de keuken. Tsja, ik moest ergens van leven. Waarschijnlijk dachten ze dat ze last hadden van katten of ratten die het voedsel stalen en die geluiden veroorzaakten. Soms was ik zo bang dat ik niet durfde te slapen, bang dat ik zou gillen in mijn slaap, praten of zou gaan slaapwandelen. Nu zat ik weer gewoon stilletjes af te wachten, hopend dat de reis niet lang meer zou duren, veel langer zou ik me namelijk niet verborgen kunnen houden en ik wilde weer graag aan land. Behalve dat wou ik ook weer eens graag onder de mensen komen en eens uit dit donkere hol komen. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen en ik ging iets verzitten. Dit was mijn hoekje. Het donkere hoekje waar niemand het grijze muisje Eleanor Reigns zou zien. Hoopte ik dan.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Het maakt toch niet uit wie er begint? ;p Of wel?
    @Avox; Wat voor een idee?

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Ik zat stilletjes in een hoekje in het ruim, er stonden velen kisten waar ik me achter verborgen hield. De laatste keer was ik in Engeland, ik bevond me daar al een tijdje en had flink wat gestolen, helaas was ik niet precies genoeg aan het werk gegaan. Al gauw zaten ze me op de hielen en moest ik vluchten, ik kon daar niet zo gauw weg totdat ik dit schip plots zag. Het was een geschenk uit de hemel. Stiekem was ik aan boord, wat verbazingwekkend makkelijk ging, geglipt en had me verstopt in het ruim, daar zat ik nu al een tijdje. Vaak als er iemand kwam was ik bang dat ik gesnapt werd, want ik stal zo nu en dan ook wat voedsel uit de keuken. Tsja, ik moest ergens van leven. Waarschijnlijk dachten ze dat ze last hadden van katten of ratten die het voedsel stalen en die geluiden veroorzaakten. Soms was ik zo bang dat ik niet durfde te slapen, bang dat ik zou gillen in mijn slaap, praten of zou gaan slaapwandelen. Nu zat ik weer gewoon stilletjes af te wachten, hopend dat de reis niet lang meer zou duren, veel langer zou ik me namelijk niet verborgen kunnen houden en ik wilde weer graag aan land. Behalve dat wou ik ook weer eens graag onder de mensen komen en eens uit dit donkere hol komen. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen en ik ging iets verzitten. Dit was mijn hoekje. Het donkere hoekje waar niemand het grijze muisje Eleanor Reigns zou zien. Hoopte ik dan.

    Over een groep mensen met lichamelijke beperkingen. Mijn broer is lichamelijk beperkt en ik vind dat er te weinig aandacht voor is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is toch wel goed? Een deel lichamelijk beperkt en die gaan ergens heen en meeten gewone mensjes en worden freunden ofzo.. Idunno, ik vind het wel een goed idee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jason zit dus in z'n uppie op 't Vijandelijk schip? D:
    Oh toch niet, met z'n tweeën :'D

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:07 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Jason zit dus in z'n uppie op 't Vijandelijk schip? D:


    Is er vijandelijk schip? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Is er vijandelijk schip? :p

    Dat zijn de dudes die Tholomew willen pakken :'D


    Let it come and let it be

    Rose Woods ~ Piraat vijandelijk schip.
    Ik zuchtte diep, en haalde een hand door mijn korte blonde haar. Ze waren duidelijk weer aan het vechten daarboven. Zo ging het hier nou altijd, iedere dag. Geen wonder: ik wist immers waar ik was. En ooit was het dit sfeertje dat me ertoe had gezet met hém mee te gaan naar dit schip... Maar dat was meer dan vijftien jaar geleden. Ik wist dat het tegennatuurlijk was voor iemand die al haar halve leven piraat was, maar af en toe begon deze sfeer me te beklemmen. Het was zo... ruw. Zo mannelijk. Er waren hier maar een paar vrouwen aan boord en van de meesten van hen was het wel duidelijk waarom ze hier waren: lichamelijke diensten, natuurlijk.
    Ik daalde de trap af naar het ruim, één van de weinige plaatsen waar nog wat rust heerste, en liet me op een stevig uitziende kist ploffen. Eindelijk. Wat rust aan m'n hoofd.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Op het moment dat het weer lichtelijk omsloeg en de paniek groots was op het schip, was ik rustig aan het opruimen. Rum flessen lagen overal en dan nog niet eens te beginnen over de scherven van het glas. Zuchtend mikte ik alles in een ton, terwijl ik dacht aan verschillende dingen, waar ook gemengde gevoelens in me opwelmde. Ik schoof de ton over het natte hout van het dek, tilde deze op en liep met deze ongemakkelijk in mijn armen het ruim in. Een luide zucht ontsnapte door mijn lippen toen ik de zware ton op de grond liet ploffen. Plots hoorde ik een geluid, niet afkomstig van mezelf. ''Wie is daar?''


    Big girls cry when their hearts are breaking