• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Cole Kingstone-Nog onbekend
    Rustig keek Cole om zich heen. Hij zat in een van zijn vaste kroegen op zijn plekje. Voor zo ver hij wist waren er geen mensen die vaarde vandaag dus hij kon toch niet mee met iemand. En hij wist alles bijna wat er gebeurde. Uiteindelijk kwam een vrouw zijn bier brengen en glimlachte verlegen tegen hem. Met een lieve glimlach knikte hij naar haar. ´´Misschien kan ik nog wel wat gratis drinken door haar´´ dacht hij er bij. Zo was hij nu eenmaal. Maar daarom was hij niet. Hij hoopte nieuwe mensen hier te vinden. Mensen die intressant waren zodat hij deze avond zich niet zou vervelen. Hij wist dat het gewoon afwachten was tot iemand binnen zou komen

    sorry niet zo lang


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    CountMeIn schreef:
    Jason zit dus in z'n uppie op 't Vijandelijk schip? D:
    Oh toch niet, met z'n tweeën :'D

    Ik heb daar 2 personages opzitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    CountMeIn schreef:
    Jason zit dus in z'n uppie op 't Vijandelijk schip? D:
    Oh toch niet, met z'n tweeën :'D


    Ik heb daar een stokoude 'jagende chick' zitten, hoor. ^w^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Michelle Latinea Drew

    'Tholomew, ben je niet bang om gepakt te worden,' vroeg ik zachtjes van een afstandje, geen idee of hij me gehoort had. Ik bewonderde hem, ik bewonderde iedereen op dit schip. Maar ik liet het enke; van Tholomew merken. Ik mocht niet te onderdanig worden, ik moest streng zijn in mijn positie. Voor je het weet verraad iemand je en sta je terug onderaan, net zoals ik anderen had verraden. Maar dit was een harde strijd en ik had honger, enkel macht kon die honger stillen.


    Let it come and let it be

    ik ben de enigste die niet op een schip zit.....


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Voetstappen! En ze kwamen dichterbij! Gelijk was ik klaarwakker, ik hield mijn adem in en maakte me zo klein mogelijk. "Wie is daar?" hoorde ik iemand zeggen. Verdomme! Liet ze alsjeblieft vertrekken! Ik beet op mijn onderlip en frunnikte zenuwachtig aan mijn haren. Wat als ze me te pakken kregen?! Dan zouden ze me vast en zeker kielhalen. Ik voelde mijn hart als een razende kloppen en een beangstigend gevoel overviel me.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    aria4dreams schreef:
    ik ben de enigste die niet op een schip zit.....


    Laat hem een gewoon bootje nemen en op zee dobberen en dan komt ie een van de grote twee schepen tegen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jason Porter Isidoris ~ Kapitein vijandelijk Schip.
    Ik zag Rose zitten en schreeuwde schor haar naam. Ze keek voorzichtig om, wat me deed grijnzen. Vrees voor mijn macht, dacht ik bij mezelf. 'Wanneer stoppen ze nou met vechten?!' Ik haatte het als al die herrie aan mijn hoofd mijn werk verstoorde.


    Let it come and let it be

    Tholomew Crimson AdRackam.


    Met mijn handen in mijn zakken slofte ik over het dek, mijn hoofd schuddend. 'Nee, Michelle, ik ben niet bang. Ik ben een piraat.', glimlachte ik. Ik wist dat ik ooit gepakt zou worden. En dan?! Zo vaak was ik al ontsnapt. Van de dood, van boze vrouwen, en van jagers. 'Er staat dan wel een prijs op mijn hoofd, maar dat betekent niet dat ik bang moet worden, of wel?' Een aai ging over mijn kraai, Daniels' kopje, en ik haalde mijn hand langs mijn oog. Ik was niet bang.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Farrah Arabellah - Tholomew's schip

    Mijn glimlach was oogverblindend. Mijn lange, glanzende haren en prachtige ogen ook. Verleidelijk keek ik mezelf aan van de reflecterende spiegelscherf die ik tussen mijn vingers geklemd hield. Ik wist dat ik mooi was. Dat werd me keer op keer wel weer verteld, door wellustige mannen. Ik grijnsde, toen ik besefte dat dat alleen maar pogingen waren om me 'weg te lokken'. En toch hadden ze gelijk.
    Mijn humeur verslechterde direct al toen ik die Michelle, of hoe ze dan ook heette, ik wist maar van de helft van de mensen op dit schip de naam, met Tholomew zag praten. Mooi niet. Gauw liet ik de spiegelscherf in een zak van mijn korte jurk glijden en deed enkele stappen naar voren, waardoor ik mijn lichaam op een handige positie tussen Michelle en Tholomew in manouevreerde.
    Ha.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Ik bleef even staan en zette vlug een stap opzij van de ton, die storend voor me stond. Voorzichtig zette ik een stap dieper het ruim in en probeerde in het donker te kijken. ''Captain, ben jij het?'' vroeg ik alsof ik kwaad was, zo dreigend als ik kon. Je hoorde mijn leren laarzen overduidelijk op het hout en op dat moment ergerde ik me er erg aan. Ik verstopte me vlug achter een houten paal. ''Kom tevoorschijn, nú.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rose Woods - Vijandelijk schip

    Ik schrok op toen ik mijn naam uit de mond van Jason hoorde komen. Ondanks dat ik de oudste was op dit schip, was ik zeker weten niet de leider. Ik wist dat er nu een angstige uitdrukking op mijn gezicht moest staan, maar tegelijkertijd registreerde ik ook Jason's gezichtsuitdrukking. Het leek alsof hij genoot van zijn macht... De schoft. "Wat is er?" vroeg ik, de angst in mijn stem zo goed mogelijk proberend te verbergen. Ik hoorde verdomme voor niemand bang te zijn... Ik kon vechten. Maar ik was een vrouw. En oud...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    zal ik maar verstekeling worden op vijandig schip? Dan is daar wat meer leven (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Michelle Latinea Drew ~ Tholomews Schip
    Ik schrok van zijn antwoord, niet omdat het me verbaasde, maar omdat hij me dus toch gehoord had. 'Had ik kunnen weten, ik-,' ik struikelde over mijn woorden, hoe kon ik Tholomew er van verdenken bang te zijn? 'Sorry.' Ik zuchtte en ging met een plof zitten, Tholomew was groots in mijn ogen. Ik gedroeg me dus ook onderdanig, ooit hoopte ik net zo vastberaden als hij te worden.


    Let it come and let it be

    Endure schreef:
    zal ik maar verstekeling worden op vijandig schip? Dan is daar wat meer leven (:


    Dudette, ga niet weg, ik zit midden in een scene hahahaa.


    Big girls cry when their hearts are breaking