• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je mag je eigen crew verzinnen, zonder dat ze een echte rol hebben, hoor. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Shay Ariana Davison
    Ik kijk op naar Tholomew en vraag hem nogmaals: "Waarom is een 16-jarig meisje je beste vriendin als jij 26 bent?"
    Ik vraag me af of hij ooit zal antwoorden en ik zucht even zachtjes. Ik begin pissed-off te worden dus stamp ik met mijn hak op de vloer. Eindelijk trek ik zijn aandacht weer..:


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Bijna nieuw topic 8D
    Maar goed, ik ga logeren, ben er morgen middag weer ;]
    Dus ah.. Nu mis ik het gevecht denk ik? Ö
    Of jullie moeten ze eert laten chillen in de kroegen x]
    Want stiekem wil ik het niet missen
    Maar goed, tot morgen dus ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Stiekem zit ik een Sims versie van de karakters uit dir verhaal te amken :'D


    Let it come and let it be

    Ik denk dat ik ga stoppen. Ik heb vrij weinig tijd en ook niet zo heel veel zin meer, omdat ik dit niet zo'n leuke RPG vind. Ik zal de reden maar voor me laten. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okai.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Romanian schreef:
    Ik denk dat ik ga stoppen. Ik heb vrij weinig tijd en ook niet zo heel veel zin meer, omdat ik dit niet zo'n leuke RPG vind. Ik zal de reden maar voor me laten. (:

    Nu maak je me nieuwsgierig (cat)


    Let it come and let it be

    Ik ga probably ook joinen, maar ik moet nog even nadenken over mijn karakters ^^

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nu maak je me nieuwsgierig (cat)


    Mij ook ;o

    En huh, jullie zijn niet verder gegaan? Ö Zonde, kom op mensen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jason Porter Isidoris
    Ik keek haar strak aan. 'Ik kan je niet beschermen als je neit bij me bent, maar het aanbod om te blijven staat nog...' Ik zuchtte, ze zei dan wel iets over mij, maar... Argh, ze verlangde ook best veel van mij! Onmogelijke dingen. Vrouwen, hopeloos...


    Let it come and let it be

    Haha :X Het is leuk om hem te irriteren.

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Ik beet op mijn onderlip en dacht na. Als ik hier kon blijven en eten en onderdak kreeg scheelde dat een hoop zorgen. Dan hoefde ik niet bang te zijn dat ik doodvroer op koude winterdagen of dat ik verhonger als ik weer eens blut was. "Je bent bereid me op dit schip te houden? Wat heb je me te bieden en wat wil je ervoor terug?" vroeg ik hem. Ik vond het prima mee te moeten helpen op het schip, al had ik het vermoeden dat ik niet een al te grote hulp zou zijn.. Even keek ik naar de mannen die druk in de weer waren met de kanonnen gereed maken, zou ik dan hier in terecht komen? Mijn blik gleed weer naar de kapitein, misschien zou het wel meevallen en het was beter dan elke keer moeten vluchten van plaats naar plaats.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jason Porter Isidoris
    'Je bent bereid me op dit schip te houden? Wat heb je me te bieden en wat wil je ervoor terug?' Haar stem klonk helder en duidelijk, ik mocht geen fouten meer maken. 'Bescherming, onderdak, geld, ervaring, prachtige reizen, avonturen, een nieuw leven...' Liefde, ging ik in mijn hoofd door. 'Dit schip heeft jou véel te bieden en alles wat jij hoeft te doen, is enkel een beetje rustig te blijven. Trek niet teveel aandacht naar j toe, want dan komen de leugens uit en ik verlang van je, dat je je professioneel gedraagt en niet zomaar in paniek raakt als mensen het schip binnendringen, of zo iets.' Ik keek haar recht in haar prachtige ogen aan en smeekte diep vanbinnen of ze bij me wou blijven.


    Let it come and let it be

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Het klonk goed wat hij me te bieden had, een stemmetje in mijn achterhoofd schreeuwde dat ik hem niet moest vertrouwen en dat het heel zwaar zou worden, maar het klonk zo mooi. "Dat laatste kan je niet van me verwachten," sprak ik hem tegen, "ik heb onervaren en jij bent de eerste persoon met wie ik weer een normaal gesprek heb sinds jaren!" Ik zuchtte zachtjes en haalde een hand door mijn haren. "Train me," zei ik uit het niets en keek hem aan. "Of laat iemand me trainen. Leer me hoe ik moet omgaan met wapens, dan kan je van me verwachten dat ik me professioneel opstel. Deal?" Ik stak mijn hand naar hem uit en keek hem vragend aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Beard, liefje maak je zo een nieuw topic aan?

    Jason Porter Isidoris
    Ik reikte naar haar hand. 'Ik zal je persoonlijk trainen en je alles leren wat ik weet. Helaas zul je de pistolen via een ander onder de knie moeten krijgen, na jaren met mijn zwaarden en messen bezig te zijn geweest, is pistolen me een beetje verleerd.' Ik glimlachte naar haar. Gisteren, slechts een verstekeling, vandaag mijn nieuwste 'aanwinst', ook wel bekend als 'vermaak'.


    Let it come and let it be

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 20:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.