• de jonas brothers hebben een Maagdenring(
    voor diegene die niet wete wat het inhoud; Dat ze geen sex hebben voor het huwelijk;))

    Mijn mening; Ik vind dat best goed van ze
    ik bedoel de meesten jongens willen alleen maar sex
    (kom een dag in me klas, en je begrijpt wat ik bedoel -_-)
    respect voor hun <3

    Nu JULLIE Mening!


    I solemny swear i am up to no good

    Ikke vind het onzin xD
    Ik bedoel van waar slaat het op :P
    Seks is toch ook een onderdeel van een relatie? :P


    Get back motherfuckerz'

    (...)
    Ik zie het nut er niet van -_-
    Als je seks wil hebben en dat meisje ook doe je het toch gewoon -_-''
    Straks gaan ze trouwen en vind het meisje ze niet goed in bed ofzo ^^


    hahaha xD

    nja ik denk dat het hun dhan meer om de liefde gaat dhan om de sex ^^
    Wat o0k wel cute is ^^


    I solemny swear i am up to no good

    zij ze katholiek ofzo... naja ze moeten het maar zelf weten denk ik...


    If you're going to hell, keep going

    Ik vind het wel cuwll, en best schattig,, en als ze er na het huwelyk achterkomen dat het meisje niet goed is in bed,, SO WHAT,. ik bd0el gaat het alleen om sex?? =.='' Als dat zo is h0udt je relatie ook niet echt lang stand zeg.. Maar ja.. Eigenlyk vin ik de belofte wel goed.. Maar wat is het nut van zo'n ring dan.. Zit er soms 'n alarm in dat afgaat als je sex hebt ? x3 0mfG.. Komen zo die ouders binnenst0rmen x3 ligt hy daar naakt bovenop dat meisje.. En dan echt zo ''Heey,, pap&mam, n0u ik wilde jullie vo0rstellen aan mn vriendin *naam*...'' xD
    Fantasie slaat op h0l.. =.=''


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    (...)

    hahaha xD

    nja ik denk dat het hun dhan meer om de liefde gaat dhan om de sex ^^
    Wat o0k wel cute is ^^

    Ach eigenlijk ik hecht er geen waarde aan de muziek is goed dus thats it! ;) Of ze nou maagd zijn of het al 100000 x hebben gedaan ;)


    I do not hook up.

    Ik vind het wel cuwll, en best schattig,, en als ze er na het huwelyk achterkomen dat het meisje niet goed is in bed,, SO WHAT,. ik bd0el gaat het alleen om sex?? =.='' Als dat zo is h0udt je relatie ook niet echt lang stand zeg.. Maar ja.. Eigenlyk vin ik de belofte wel goed.. Maar wat is het nut van zo'n ring dan.. Zit er soms 'n alarm in dat afgaat als je sex hebt ? x3 0mfG.. Komen zo die ouders binnenst0rmen x3 ligt hy daar naakt bovenop dat meisje.. En dan echt zo ''Heey,, pap&mam, n0u ik wilde jullie vo0rstellen aan mn vriendin *naam*...'' xD
    Fantasie slaat op h0l.. =.=''


    Haha, nee jom, da's gwn om te laten zien, dat ze geen sex gaan hebben ofso xD
    Ma jom, die weten toch ni of die sucken in bed, wnt ze hebben het dan zelf nog nooit gedaan >.<

    Dat is heel leuk voor ze. Mij boeit het jammergenoeg niet. Wat ze wel of niet laten voor het huwelijk moeten ze zelf weten.


    blame the bully.

    Tja, als ze dat zelf willen. Persoonlijk lijkt het me best wel moeilijk, ik bedoel maar, als zij als jongen zijnde een vriendin hebben (of vriend, whatever, maar dan als 2 jongens met elkaar het doen dan is het technisch gezien geen sex of ontmaagding) en ze worden opgewonden etc, dan lijkt het me dus moeilijk om te stoppen. Het lijkt me ook moeilijk voor die vriendin of vriend.


    History is not hatred.