• jaweeel! :D

    voor alle kunstenaars, artiesten, creatievelingen onder ons!


    vertel me, wat doen jullie?
    (dans, acteren, regisseren, fotograferen, ontwerpen (mode of grafische ofzo), zang, componist, poezie,...)

    Ikzelf doe het liefst acteren, maar ik heb niet echt voorkeur voor toneel of camerawerk, ik doe het beiden supergraag (en heb al het meeste ervaring met toneel). Mijn grote acteervoorbeelden zijn Hugh Jackman, Jennifer Garner en Dakota Fanning. en een beetje Johnny Depp, omdat hij altijd zo leuke gekke rollen heeft én geloofwaardig blijft.
    Ook ben ik graag bezig met muziek, vooral piano en zang (maar zo goed ben ik helaas niet), en vanzodra ik mijn gitaar heb, ga ik dat ook leren. hier zijn mijn voorbeelden Taylor Swift, Slash, en Brendon Urie.
    Dans doe ik soms graag, maar ik suck totaal in improvisatie enz. Tenzij de muziek meezit xD hier heb ik géén voorbeelden, al is Rosa's een van mijn favo's.
    Poezie ben ik maar recent mee bezig, maar mijn favoriete dichters zijn Sander Dierick (op google Borderlinetimes intikken, je komt zo op zijn blog uit), Bob Minne, Don Quepasa. En mijn vriendje is ook dichter, google gewoon 'Schouderloos' en je komt ook zo op zijn blog uit :D

    Ik zit zelf ook op kunstschool, ga naar het vijfde (jeej!) en hoop hierna verder te kunnen studeren in spel, maakt niet uit of het in Belgie, Nederland of Groot Brittanie is. (frankrijk, duitsland en de rest niet. stomme taal of te ver weg :p)

    hoe zit het met jullie? wat doen jullie het liefst? willen jullie er verder in gaan? gaan jullie naar kunstschool, zoja, dewelke? wat zijn jullie grootste voorbeelden?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 14:10 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik kan redelijk goed acteren, maar heb daar eigenlijk nooit iets mee gedaan. Leuk voor de musical in groep acht, verder niet :')
    Ik zit op stijldansen en heb daar al een aantal prijzen mee gewonnen, ik vind het echt prachtig om te doen en mijn danspartner en ik zijn echt een goed team. Ik kan de quickstep, tango, Engelse wals, chachacha, rumba en de jive.
    Verder schrijf en dicht ik ook veel, ik zie dat als mijn grootste talenten en daar wil ik ook mee verder.
    En ik hou van tekenen, maar ik kan er niks van :')
    Mijn enige voorbeeld is J.K.Rowling.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 14:02 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ga over een week beginnen met Grafisch vormgeving. Ik ben toegelaten dus ze zullen wel iets hebben gezien in me? Haha.
    Ik doe ook aan dansen. Hiphop en alle vormen daarvan. Shuffelen, Jerken, dougie, dat soort dingen.


    To infinity and beyond •

    Ik ga niet speciaal naar een kunstschool, maar ik zit in mijn vrije tijd wel op een muziekacademie (ik speel viool, dit jaar wordt mijn afstudeerjaar),ik heb altijd interesse voor andere instrumenten maar heb helaas daar geen tijd voor.. en ik zit op een tekenacademie, ik teken heel graag (als je op mijn profiel gaat, tussen mijn stories vind je een album van mijn schetsen: The art of a simple object) en ja dat is het dan denk ik.. :p


    Every minute in the future, is a memory of the past...

    Ik regisseer, schrijf, speel muziek. (:


    ars moriendi

    Ik schrijf, teken, speel piano en probeer liedjes te schrijven :P


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dichten, en muziek maken (gitaar & piano), en ik ben bezig met mijn 1e stukjes schrijven. Daar ben ik echt net mee begonnen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik dans al 13 jaar :'D
    En ik wil heel graag een instrument bespelen, maar ik wil geen notenleer gaan volgen op de muziekschool, dus ja =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Ik dans al 13 jaar :'D
    En ik wil heel graag een instrument bespelen, maar ik wil geen notenleer gaan volgen op de muziekschool, dus ja =p


    en als je vrij atelier doet? :o


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Anitaaa schreef:
    Ik dans al 13 jaar :'D
    En ik wil heel graag een instrument bespelen, maar ik wil geen notenleer gaan volgen op de muziekschool, dus ja =p


    je moet niet per se notenleer volgen hoor ;D bijvoorbeeld gitaar je kan noten lezen of akkoorden leren ;D


    Every minute in the future, is a memory of the past...

    Sjoemelaar schreef:
    (...)

    je moet niet per se notenleer volgen hoor ;D bijvoorbeeld gitaar je kan noten lezen of akkoorden leren ;D

    Ja maar ik kan geen noten lezen :'D
    En ik heb een gitaar en allemaal boeken, met de bedoeling om het mezelf aan te leren, alleen snap ik geen hol van die boeken dus nu ligt die gitaar daar weg te rotten.xd


    Has no one told you she's not breathing?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 21:38 ]


    Every minute in the future, is a memory of the past...

    Ik schrijf, teken, maak pixel art, acteer en speel dwarsfluit. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Ja maar ik kan geen noten lezen :'D
    En ik heb een gitaar en allemaal boeken, met de bedoeling om het mezelf aan te leren, alleen snap ik geen hol van die boeken dus nu ligt die gitaar daar weg te rotten.xd

    oei, maar weetje oefening baart kunst en geduld! :p en anders ik heb wel interesse voor een gitaar ;D


    Every minute in the future, is a memory of the past...

    Ik maak veel filmpjes, ben er wel goed in.


    EGYPTIAN GOD

    Eh.. Ik teken, al dan niet digitaal, heb een greenscreenopname bewerkt met After Effects en daar een slechte energiebal in gemaakt die ik van de ene hand naar de andere overgooi, ik heb een liedje gemaakt met Logic, heb mezelf bewerkt met Photofuck, concept art gemaakt in Illustrator, gewoon concept art gemaakt, ik heb gemodelleerd in Maya, geanimeerd in Flash, gekloot met Actionscript in Flash, gefilmd, geknipt, geplakt. Och, zo veel dingen die met creativiteit te maken hebben omdat ik Kunst & Techniek doe :'D


    No growth of the heart is ever a waste