• Ja, we gaan zo plaatsen opschrijven in het klasseboek, zelfde klas als vorig jaar. Ik zit midden in de klas, maar naast mij zit... NIEMAND.

    Echt waar, ik verlang nu al weer naar de zomervakantie. Ik háat het om de out-stander te zijn.

    Nu de tweede dag, ik heb mijn plekje wel een beetje gevonden bij een paar meisjes uit mijn klas, maar de andere helft... Ik voel gewoon, het treiteren gaat beginnen, dat kon ik vandaag al merken. Mensen van twee stoelen verderop zaten de hele lessen over me te lullen en ik moest maar doen alsof ik het niet hoorde. Ookal lijkt het misschien niet zo voor hun, ik ben ook een mens met gevoelens en ieder woord raakte me echt.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:30 ]


    Let it come and let it be

    ATL schreef:
    Sterkte, school is gewoon kut.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CountMeIn schreef:
    Die ruimte naast me boeit me niet, echt fack heel die stijl van mij en alles wat er bij hoort. Ik wil gewoon normaal zijn. Ik héb niet eens vrienden in mijn klas, in de pauzes sta ik meestal bij mensen die ik nog van vroeger ken, maar één is er verhuist en met de andere twee heb ik dikke ruzie. Ik wil gewoon niet meer naar school.

    Kan je niet naar een andere school en weten je ouders het?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Kan je niet naar een andere school en weten je ouders het?

    Een andere school is geen optie, daarmee verkloot ik héel mijn opleiding en vervolgen daarop. Ik kan dat helemaal uit gaan leggen, maar dat verhaal is te lang en ik heb geen zin. En nee mijn moeder weet dat niet en daar heb ik al helemaal geen zin in. Urenlange preken en mijn mentor die me eventjes bij mensen neer gaat zetten is ook niet mijn ideaal, dan liever alleen en genegeerd dan gehaat.


    Let it come and let it be

    Ugh, dat is echt kut voor je. Ik was veel te laat vandaag, dus iedereen zat al. Moest ik natuurlijk helemaal vooraan en alleen. Gelukkig kan ik rouleren met 2 vrienden van me, dus is het nog wel te doen, hihi. Behalve dan dat ze me heel erg afleiden. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Zal ik ze komen schlaan schat?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Zal ik ze komen schlaan schat?

    Take me to a place, far away from this hell, dear!


    Let it come and let it be

    Ik vind dat echt erg om te horen. Ik val ook wel een beetje buiten de boot op school. Maar niet op die manier.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 20:02 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Een andere school is geen optie, daarmee verkloot ik héel mijn opleiding en vervolgen daarop. Ik kan dat helemaal uit gaan leggen, maar dat verhaal is te lang en ik heb geen zin. En nee mijn moeder weet dat niet en daar heb ik al helemaal geen zin in. Urenlange preken en mijn mentor die me eventjes bij mensen neer gaat zetten is ook niet mijn ideaal, dan liever alleen en genegeerd dan gehaat.

    Tsjaa dan is het ergens wel je eigen keus, ik zelf wou het ook nooit, maar ik heb het toch gedaan en toen ging het wel beter, mijn mentor heeft me wel geholpen en daar ben ik blij mee. Maarja dat is dus je eigen keus. En toen mijn ouders het wisten was het wel beter, maar dat is voor iedereen anders natuurijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Tsjaa dan is het ergens wel je eigen keus, ik zelf wou het ook nooit, maar ik heb het toch gedaan en toen ging het wel beter, mijn mentor heeft me wel geholpen en daar ben ik blij mee. Maarja dat is dus je eigen keus. En toen mijn ouders het wisten was het wel beter, maar dat is voor iedereen anders natuurijk.

    Ik weet het, mijn sociaal leven op school is gewoon e''en groot rampgebied. Ik zit daar dagen lang wachtend tot de laatste bel gaat om vervolgens terug te kruipen naar internet. Een fatsoenlijk leven ziet er anders uit en ik wil het zó graag veranderen, maar die kans word me keer op keer ontnomen.


    Let it come and let it be

    ga gewoon snel naast iemand zitten. doesn't matter who. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik haat dat ook.
    En ik snap hoe je je voelt, want ik weet nu al dat dit schooljaar een ramp wordt. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    CountMeIn schreef:
    Die ruimte naast me boeit me niet, echt fack heel die stijl van mij en alles wat er bij hoort. Ik wil gewoon normaal zijn. Ik héb niet eens vrienden in mijn klas, in de pauzes sta ik meestal bij mensen die ik nog van vroeger ken, maar één is er verhuist en met de andere twee heb ik dikke ruzie. Ik wil gewoon niet meer naar school.


    ik zal eens afkomen met mijn deegrol :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Normaal is ook niet leuk... oké dat helpt niet. Maar wat je ook doet, laat niet over je heen lopen en als ze je pesten doe je er gewoon iets aan, al is het slaan uitschelden of bedreigen. Misschien niet bedreigen, maar toch. Dus laat je niet kleineren, that's my point. Al word het gaar als ik het blijf herhalen maar ja.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Crystalflame schreef:
    Ik haat dat ook.
    En ik snap hoe je je voelt, want ik weet nu al dat dit schooljaar een ramp wordt. =/

    Precies, gewoonlijk zou ik denken, morgen nieuwe dag, nieuwe kans. Maar die krijg ik niet.


    Let it come and let it be

    Kom maar lekker bij mij op school (bloos)


    -