• Ja, we gaan zo plaatsen opschrijven in het klasseboek, zelfde klas als vorig jaar. Ik zit midden in de klas, maar naast mij zit... NIEMAND.

    Echt waar, ik verlang nu al weer naar de zomervakantie. Ik háat het om de out-stander te zijn.

    Nu de tweede dag, ik heb mijn plekje wel een beetje gevonden bij een paar meisjes uit mijn klas, maar de andere helft... Ik voel gewoon, het treiteren gaat beginnen, dat kon ik vandaag al merken. Mensen van twee stoelen verderop zaten de hele lessen over me te lullen en ik moest maar doen alsof ik het niet hoorde. Ookal lijkt het misschien niet zo voor hun, ik ben ook een mens met gevoelens en ieder woord raakte me echt.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:30 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Precies, gewoonlijk zou ik denken, morgen nieuwe dag, nieuwe kans. Maar die krijg ik niet.


    Ik weet het, ik weet het.
    Het is vooral ook zo, meestal amuseer ik mij nog wel op school -in hoeverre je je daar kan amuseren natuurlijk-, maar dat gaat nu niet gebeuren. Ik wil gewoon écht niet, maar het moet. En ik weet dat het deze keer niet goed komt, hoevaak mensen dat dan ook mogen zeggen.

    En dat is allemaal best ontmoedigend. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    fuck them, ik wil wel naast je komen zitten (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Ik weet het, ik weet het.
    Het is vooral ook zo, meestal amuseer ik mij nog wel op school -in hoeverre je je daar kan amuseren natuurlijk-, maar dat gaat nu niet gebeuren. Ik wil gewoon écht niet, maar het moet. En ik weet dat het deze keer niet goed komt, hoevaak mensen dat dan ook mogen zeggen.

    En dat is allemaal best ontmoedigend. ;x

    Maar het is wel de waarheid, ik denk precies hetzelfde!


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Maar het is wel de waarheid, ik denk precies hetzelfde!


    Oh. Het is best wel een opluchting dat ik niet alleen ben. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Oh. Het is best wel een opluchting dat ik niet alleen ben. (krul)

    Ik denk dat wel meer mensen zo denken, maar het niet laten merken.


    Let it come and let it be

    Trek het je vooral niet aan. Gedrag je alsof het je niks doet! Je moet ook niet zielig in een hoekje zitten huilen of boos naar iedereen kijken... Wees gewoon blij met iedere nieuwe dag, nieuwe kansen...
    Als je over elk klein dingetje positief nadenkt, niet zo: "ze willen niet naast me komen zitten omdat ik stom ben" maar zo: "niemand heeft zich naast mij gezet omdat ze mij best apart vinden, ze weten niet hoe ze me moeten benaderen." (:
    En dan moet je daar juist voor open staan. Word nooit boos op mensen, glimlach altijd, antwoord altijd vriendelijk. (:
    Dan komt het allemaal vanzelf wel naar je toe.


    Where there is a sea there are pirates...

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik denk dat wel meer mensen zo denken, maar het niet laten merken.


    Dat denk ik soms ook wel, maar waarom voel ik me dan toch zo alleen? ö
    Fack, nu klink ik echt overdreven dramatisch. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ga morgen weer nr school k hoop op leuke klas 1e jaar was k*t jaar 2e ging wel 3e?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Atropos schreef:
    Awhh, ik heb echt medelijden met je.. Dat voelt gewoon echt zo kut..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Knoxville schreef:
    Hé , dat heb ik ook. Join the club :Y)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Praat gewoon met iedereen om je heen.


    It's time to be happy again.

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Dat denk ik soms ook wel, maar waarom voel ik me dan toch zo alleen? ö
    Fack, nu klink ik echt overdreven dramatisch. ;x

    Zo voel ik me dan op één of andere manier ook nogsteeds :'D


    Let it come and let it be

    Dat heb ik ook. Ookal hebben we vaste plekken, bij de meeste vakken gaat het meisje dat eigenlijk naast mij hoort te zitten ergens anders zitten, waardoor ik alleen zit. Ik heb ook helemaal geen zin om naar school te gaan omdat ik altijd alleen ben, aangezien al mijn vriendinnen andere pauzes hebben enzo omdat hun of te slim of te 'dom' zijn. Zucht, het schoolleven is hard.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Fuck school.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ging altijd expres alleen zitten. Extra veel ruimte om al je zooi uit te stallen en praten kun je ook wel met diegene achter je, voor je of aan de andere tafeltjes naast je.