• Aangezien er een aantal mensen hier iedere dag met de trein ga an, bedacht ik dat we elkaar tips konden geven de reis fijner te maken. Mijm tip is: ga dicht bij de eerste klas zitten, met een beetje geluk heb je dan wi-fi, zoals ik mu : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Zorg dat je de treinreis van te voren goed hebt uitgepuzzeld


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als het druk is, zorg dan dat je klaarstaat als de trein eraan komt. Dan kun je misschien nog een zitplaats veroveren.
    Heb altijd een kaartje bij je.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Als het druk is, zorg dan dat je klaarstaat als de trein eraan komt. Dan kun je misschien nog een zitplaats veroveren.
    Heb altijd een kaartje bij je.


    Dat laatste betwijfel ik soms xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zorg dat je een beetje op tijd naar het station gaat vooral als je nog een kaartje moet kopen, want daar kunnen we eens lange rijen staan(vooral als er maar 1 automaat is)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Neem een OVpas, dan hoef je nooit meer een kaartje te kopen. En maak huiswerk in de trein, ben je daar ook maar weer vanaf.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wifi heb je bij ons in bijna elke trein, of het nou 1e klas is of 2e klas :9~
    Anyway zorg dat je klaar staat als de trein eraan komt zo kan je sneller een plekje krijgen.


    dream, dare, fly!

    LoveLost schreef:
    (...)

    Dat laatste betwijfel ik soms xD


    Iedere keer dat ik zwart reed werd ik betrapt o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Taize schreef:
    Neem een OVpas, dan hoef je nooit meer een kaartje te kopen. En maak huiswerk in de trein, ben je daar ook maar weer vanaf.


    Hoeft niet persé een OV. Ik heb een trein-maandabonnement. (:


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Hoeft niet persé een OV. Ik heb een trein-maandabonnement. (:

    Dat kan ook ja (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Check altijd thuis al of je je OVchip bij je hebt (cat) Trust meh (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    Check altijd thuis al of je je OVchip bij je hebt (cat) Trust meh (joehoe)


    I know what you mean :X

    Neem liever een trein te vroeg dan te laat.. De trein Sneek-Leeuwarden is zo nu en dan nog wel eens defect, dus kom niet voor verassingen te staan.

    Val niet in slaap, je schrikt je dood als je binnen 5 minuten de trein moet verlaten of hij gaat weer verder of juist weer terug


    La credenza è una medicina contro il timore

    ShannonLeto schreef:
    Wifi heb je bij ons in bijna elke trein, of het nou 1e klas is of 2e klas :9~
    Anyway zorg dat je klaar staat als de trein eraan komt zo kan je sneller een plekje krijgen.

    In mijn trein niet D;


    Ik ben gemeen xoxo

    Defensive schreef:
    Als het druk is, zorg dan dat je klaarstaat als de trein eraan komt. Dan kun je misschien nog een zitplaats veroveren.
    Heb altijd een kaartje bij je.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Defensive schreef:
    (...)

    Iedere keer dat ik zwart reed werd ik betrapt o.O

    Die éne keer dat ik zwart rees, mijn éerste keer, kwamen ze met zijn tweeën controleren en heb ik de hele trein door moeten rennen (cat)


    Let it come and let it be