• Aangezien er een aantal mensen hier iedere dag met de trein ga an, bedacht ik dat we elkaar tips konden geven de reis fijner te maken. Mijm tip is: ga dicht bij de eerste klas zitten, met een beetje geluk heb je dan wi-fi, zoals ik mu : )


    Ik ben gemeen xoxo

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Die éne keer dat ik zwart rees, mijn éerste keer, kwamen ze met zijn tweeën controleren en heb ik de hele trein door moeten rennen (cat)


    is het erg als ik even lach?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ShannonLeto schreef:
    Wifi heb je bij ons in bijna elke trein, of het nou 1e klas is of 2e klas :9~
    Anyway zorg dat je klaar staat als de trein eraan komt zo kan je sneller een plekje krijgen.

    Stoptreinen/sprinters hebben geen Wifi, intercity's wel. Stoptreinen hebben eveneens geen wc's, iets waar ik NS nog tot in den dood zal voor vervloeken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uneventful schreef:
    (...)

    is het erg als ik even lach?

    Nehoor, ik kreeg alleen bijna een hartaanval toen ik de conducteur zag en besloot naar boven te rennen en zo over die conducteur heen, maar aan de andere kant stond nog zo'n (gay) dude die me 'schat' noemde (cat)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 18:20 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nehoor, ik kreeg alleen bijna een hartaanval toen ik de conducteur zag en besloot naar boven te rennen en zo over die conducteur heen, maar aan de andere kant stond nog zo'n (gay) dude die me 'schat' noemde (cat)


    WHAHAH oké nu heb ik de slappe lach. xd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    WHAHAH oké nu heb ik de slappe lach. xd

    Om het 'rennen' gedeelte of om het 'schat' gedeelte? (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Om het 'rennen' gedeelte of om het 'schat' gedeelte? (cat)


    een mix, maar het meeste dat je wegrende... xd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Die éne keer dat ik zwart rees, mijn éerste keer, kwamen ze met zijn tweeën controleren en heb ik de hele trein door moeten rennen (cat)

    Ik had heel hetzelfde voor. Buiten dat rennen dan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uneventful schreef:
    (...)

    een mix, maar het meeste dat je wegrende... xd

    Wat moest ik dan doen? Blijven zitten en héel droog zeggen: 'Ik heb geen kaartje.'


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Wat moest ik dan doen? Blijven zitten en héel droog zeggen: 'Ik heb geen kaartje.'


    whahaaha, dat zou ik echt willen zien. ;'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik had heel hetzelfde voor. Buiten dat rennen dan

    Toen je er uit mocht zette je het op een rennen of begrijp ik het nu verkeerd?


    Let it come and let it be

    Uneventful schreef:
    (...)

    whahaaha, dat zou ik echt willen zien. ;'D

    Is goed, als jij mijn boete betaalt :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Is goed, als jij mijn boete betaalt :3

    Had jij een boete dan? D: Ik wil er alles over weten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Toen je er uit mocht zette je het op een rennen of begrijp ik het nu verkeerd?

    Hahaha, neen :p Ik kon niet meer rennen. Ze kwamen allebei in dezelfde wagon en stonden enkele meters van elkaar. Toen besefte ik helaas dat mijn pas niet was ingevuld


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Weirwood schreef:
    (...)
    Had jij een boete dan? D: Ik wil er alles over weten.

    Ja, ik ook.. Eentje van €20.5 D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Weirwood schreef:
    (...)
    Had jij een boete dan? D: Ik wil er alles over weten.

    Neuh, ik was slim genoeg om mezelf om die twee dudes heen te leiden, maar zij wil zien dat ik zo heel droog tegen de conducteur zeg 'Ik heb geen kaartje', ik vind het niet erg, maar dan moet zij voor mij de boete betalen :"D


    Let it come and let it be