• Ik ben een tijdje voor de vakantie niet naar school geweest en nu moet ik m'n voorkeur aangeven voor in welke klas ik kom ....volgende week.
    Ik kwam van het gymnasium 3 en ben blijven zitten in atheneum 3 door een paar redenen, niet dat mijn cijfers zo extreem slecht waren. Ook om van Latijn en Grieks af te zijn >_<". Nu moet ik dus kiezen tussen vwo 3, havo 4 of eventueel vwo 4.
    De 3e klas wil ik absoluut niet nóg een keer, dus dat valt al af.
    Nu is vwo 4 bijna onmogelijk, denk ik. Dus als ik het zou willen, zal ik er voor moeten ~*~vechten~*~ lol.
    Havo 4; ben ik wel sneller van de middelbare school af en kan ik eventueel een sprint jaar doen van vwo 5 en 6 in een, of 1 jaar hbo en dan eventueel universiteit of gewoon hbo afmaken.
    Het probleem is dat ik vwo wel kan, maar het dus waarschijnlijk onmogelijk is. Maar ook is er, als ik het echt zou willen, een kleine kans dat het mogelijk is op bijvoorbeeld een voorwaarde dat als het niet goed gaat weer terug te gaan naar havo 4.

    What to do ;O;?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Havo 4, en dan een jaar hbo en universiteit. That's my idea.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou gewoon 3 vwo doen.
    Al helemaal als je sowieso van plan bent naar de universiteit te gaan. Want om eerst een jaar hbo te doen voordat je naar de universiteit gaat, kost je ouders onnodig veel geld.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    4 havo (krul)


    Shoganai i ne~

    Ik kan ook vwo en hoef niets te doen op havo, dus ik zit op havo ^^
    Ik zou als ik jou was havo 4 doen, dan een sprintjaar/je p halen en daarna naar de uni (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    4 Havo dat lijkt me slimmer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja ik weet niet wat je reden is waarom je niet naar 4VWO wilt. Want je zegt wel dat je het kan, maar er staat geen reden bij. Maar wat ik zou doen - als je het dus wel kan - het gewoon proberen, en als het echt niet wil dat je dan afstroomt naar 4HAVO. Of ik zou naar 3VWO gaan. Want wat Aurox al zegt, dat kost echt onnodig veel geld..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    4VWO gaan doen en het halen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Salander schreef:
    4VWO gaan doen en het halen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik zou zeggen 4 havo
    vwo is best moeilijk en je moet echt blokken. als je 4 havo haalt en het jaar daarna je examen is dat toch ook hartstikke mooi?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Havo 4, hbo, universiteit. Lijkt mij het beste..(A)

    Salander schreef:
    4VWO gaan doen en het halen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    havo 4, maar maak niet de fout van velen want die denken, ow ik kom van vwo dus dan is havo een makkie!! dat is het niet! :O Spreek uit ervaring, zou voor havo 4 gaan

    DancingDead schreef:
    ik zou zeggen 4 havo
    vwo is best moeilijk en je moet echt blokken. als je 4 havo haalt en het jaar daarna je examen is dat toch ook hartstikke mooi?

    Toen ik van 't gymnasium af ging en bleef zitten in atheneum vroegen ze me of ik toch écht niet liever op 't gym wilde blijven zitten omdat ze vonden dat ik er thuis hoor .__.' Maar dat irritante Latijn en Grieks alsdkfjelaskdjf

    Maar ik denk inderdaad dat ik voor havo ga en dan later maar kijk of ik nog een master iets neem of uni...
    't Zal wel goed komen (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ligt eraan of je persé naar de universiteit wilt straks. Maar als ik jou was zou ik havo 4 gaan doen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ligt eraan of je persé naar de universiteit wilt straks. Maar als ik jou was zou ik havo 4 gaan doen. (:

    Dat is het probleem... daar twijfel ik over.
    Ik wil Japans studeren maar daar heb je er 2 van in Nederland. 1 hbo en 1 universiteit. Maar tussen die twee studies zitten ook weer verschillen. Hbo heeft er wat communicatie bij en de uni heeft er meer geschiedenis en cultuur bij. So yeah, daar zit ik nog over in en ik hou graag alle opties open dus vandaar dat ik twijfel over vwo/havo.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo