• ik kijk nu Knevel en van den Brink en het gaat over een jongen die is dood gegaan aan het pesten. Hij woondde in Duitsland en ging in Emmen naar school en werd telkens uitgescholden voor kut mof en ze bedreigden hem met de dood enalles.
    En toen mocht ie eindelijk naar een nieuwe school had ie het er enorm leuk en toen kreeg ie een hartaanval omdat alle stress die ie had in 1 keer weg was.
    Echt heftig.
    En de school en de politie enzo hebben nooit iets aan al de klachten die ingediend waren gedaan.
    Wat dat aangaat ben ik zo blij dat mijn vorige mentor dat wel deed.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 23:52 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh dat is zo erg ;o


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Dat is best wel rot voor hem.. Sterven aan het hartaanval omdat hij geen stress meer had


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    ... Dude... Zo erg... :/


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wow.


    SLOAN.

    Life has been a little bit too hard for him ): Echt zielig..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dat is niet leuk voor hem.

    Híj merkt er nu toch niets meer van.
    Maar ik vind wel dat er té weinig tegen pesten wordt gedaan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jesssie schreef:
    Híj merkt er nu toch niets meer van.
    Maar ik vind wel dat er té weinig tegen pesten wordt gedaan.


    I agree


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Jesssie schreef:
    Híj merkt er nu toch niets meer van.
    Maar ik vind wel dat er té weinig tegen pesten wordt gedaan.

    Maar die moeder en de rest van het gezin wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dat heb ik ook gezien gisteren
    ik had er wel eerder van gehoord, maar wist toen nog niet zo goed wat er precies aan de hand was
    echt zo erg

    Dit is dus de reden waarom ik elke pestkop een dreun wil geven :]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 12:34 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Dat is echt... Heftig o.O
    Ze zouden die pesters moeten arresteren wegens doodslag. Echt zo erg...
    Agree with Lightweight


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wooow, dat is echt zo ernstig. Niet normaal zeg.. Dit bewijst maar weer wat voor een impact pesten op iemand kan hebben. Vreselijk..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    IMSWAG schreef:
    Dat is niet leuk voor hem.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    + Ik vind het belachelijk dat de politie en al die shit niks heeft gedaan, en dan hebben ze nu vást en zeker spijt dat ze niks hebben gedaan. Nou, lekker te laat hé? Ik háát zulke dingen, het gebeurt echt altijd bij de personen die het helemaal niet verdienen.


    We accept the love we think we deserve.