• Ik was vandaag bij een brugklas in de klas en bij aardrijkskunde gingen ze een soort quiz doen. Voor de lol deed ik mee, en er waren ook genoeg vragen die ik niet wist. Achteraf voelde ik me best dom, dus ik vroeg me af of jullie het antwoord wel zouden weten. Dit is het raadsel:

    "Een man loopt 1 kilometer naar het zuiden en daarna 1 kilometer naar het westen. Daar schiet hij en beer. Hij loopt 1 kilometer naar het noorden en hij is thuis. Welke kleur heeft de beer? a) zwart b) wit c) bruin d) dat kun je niet weten."

    So, surprise me. (:

    Edit: Ik had overigens echt lol met een brugklasser die zei: "Maar mevrouw (dat was ik op dat moment), dat klopt toch niet? Als hij eerst naar beneden loopt, dan naar links en dan omhoog is hij toch niet thuis?" En toen ik zei dat het wel klopte, begon hij te huilen omdat hij zeker wist dat hij gelijk had, hihi. Maar laat dit een hint voor jullie zijn.

    Edit 2: De oplossing staat in het topic. Die heb ik expres niet hier neer gezet, zodat jullie nog zelf kunnen denken als jullie dat mochten willen. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:00 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb zo het gevoel dat hij wit moet zijn, maar ik weet niet waarom. Of het is D. Ik ben nu wel benieuwd naar het antwoord!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 19:12 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    .. ik denk D.. ik wil het weten nu! XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    D, lijkt me, aangezien hij helemaal in Antarctica kan wonen, maar ook meer in het zuiden. Toch?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk d?


    As travars

    zwart met witte en bruine vlekken. (nerd)
    Nee ik ben benieuwd naar het antwoord wss is het zo'n instinkertje ofzo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    D.
    (Ga je het antwoord ook nog geven? :'D.)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Laserquest schreef:
    D, lijkt me, aangezien hij helemaal in Antarctica kan wonen, maar ook meer in het zuiden. Toch?


    Dat dacht ik dus ook 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laserquest schreef:
    D, lijkt me, aangezien hij helemaal in Antarctica kan wonen, maar ook meer in het zuiden. Toch?


    Antarctica ligt toch in het Zuiden? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Laserquest schreef:
    D, lijkt me, aangezien hij helemaal in Antarctica kan wonen, maar ook meer in het zuiden. Toch?


    I like the way you think, één specifiek woordje om precies te zijn. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Antarctica ligt toch in het Zuiden? :'D

    Ja of de Noordpool, hoe dat allemaal heeet hahaha. Ben niet zo goed in topo. XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    C.


    I live for the applause, you will die for it.

    Glameow schreef:
    (...)

    I like the way you think, één specifiek woordje om precies te zijn. :3

    Antarctica?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zijn jullie ongeduldig om achter het hele flauwe en tegenvallende antwoord te komen, of willen jullie nog even denken? ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Iets met nomade (of hoe ze ook heten)? Omdat ze niet op één plek wonen?


    As travars

    De beer zat wit zijn, en hij woont op Antartica :'D Kan iker uit opmaken..

    Want hoe kan hij thuis zijn als hij eerst een kilometer zuid, dan west, dan noord gaat? Daar klopt volgens mij iets niet....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.