• Ik was vandaag bij een brugklas in de klas en bij aardrijkskunde gingen ze een soort quiz doen. Voor de lol deed ik mee, en er waren ook genoeg vragen die ik niet wist. Achteraf voelde ik me best dom, dus ik vroeg me af of jullie het antwoord wel zouden weten. Dit is het raadsel:

    "Een man loopt 1 kilometer naar het zuiden en daarna 1 kilometer naar het westen. Daar schiet hij en beer. Hij loopt 1 kilometer naar het noorden en hij is thuis. Welke kleur heeft de beer? a) zwart b) wit c) bruin d) dat kun je niet weten."

    So, surprise me. (:

    Edit: Ik had overigens echt lol met een brugklasser die zei: "Maar mevrouw (dat was ik op dat moment), dat klopt toch niet? Als hij eerst naar beneden loopt, dan naar links en dan omhoog is hij toch niet thuis?" En toen ik zei dat het wel klopte, begon hij te huilen omdat hij zeker wist dat hij gelijk had, hihi. Maar laat dit een hint voor jullie zijn.

    Edit 2: De oplossing staat in het topic. Die heb ik expres niet hier neer gezet, zodat jullie nog zelf kunnen denken als jullie dat mochten willen. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:00 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik ga voor D :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Glameow schreef:
    (...)

    Ja, maar de hint is dat hij een driehoek loopt en toch thuis aankomt. Dat kan alleen op de Noordpool. ^^

    Wie zegt dat hij thuis begon met lopen,dat staat er nergens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    B, hahahahahah :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Wie zegt dat hij thuis begon met lopen,dat staat er nergens.


    Blergh, je hebt gelijk. Maar volgens mij denken de meeste mensen niet zover en gaan ze ervanuit dat hij thuis vertrekt. Dat is in ieder geval wel de bedoeling, maar mooi opgemerkt. Daar ga ik mijn lerares mee confronteren, lol. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wit, denk ik.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat kun je niet weten.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    ik zou 't niet weten ..


    Me so good.

    Wie wilt me het antwoord mailen? ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wie wilt me het antwoord mailen? ;D


    liefje, ik heb het allang ergens in het topic staan tussen de reacties. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik denk c :Y)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:03 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Glameow schreef:
    (...)

    Op de Noordpool lopen die lijnen anders. Er is daar zo'n middelpunt en dat is zegmaar zijn huis. Als hij eerst naar het zuiden loopt, dan naar het westen en vervolgens naar het noorden kom je op dat middelpunt uit. Zo werkt het op de Noordpool. Kijk maar eens op zo'n wereldbol-ding.

    Maar dan kan dat toch ook op de zuidpool? Ahja maar op de zuidpool leven enkel pinguins.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Glameow schreef:
    (...)

    liefje, ik heb het allang ergens in het topic staan tussen de reacties. (:


    Juah, ik bekeek 1e pagina en laatste :'] Ik blader nooit complete topics door, maar ik zal even kijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Maar dan kan dat toch ook op de zuidpool? Ahja maar op de zuidpool leven enkel pinguins.


    Ik wilde net zeggen dat ik het met je eens was, totdat ik de rest van je reactie las, waar ik het ook mee eens was. Inderdaad, no bears on Antartica. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Endure schreef:
    (...)

    Juah, ik bekeek 1e pagina en laatste :'] Ik blader nooit complete topics door, maar ik zal even kijken.


    Vandaar de edit boven aan, zodat mensen zoals jij dat zouden weten. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    dan is de beer wel zwart, met een witte vacht erover