• Haai :'3
    Op Weheartit vond ik een paar dagen geleden een Harry Potter-bewerking, en sindsdien ben ik er ook mee begonnen. Mijn inspiratie is nu bijna ten einde, maar ik heb er toch een paar kunnen maken, en uit pure verveling dacht ik ze hier eens te dumpen;

    Severus & Lily
    Ron & Hermione
    Harry & Ginny
    Severus & Lily II
    William & Fleur
    Neville & Luna
    Severus & Lily III
    Draco Malfoy
    Fred & George
    Dobby the Elf
    Sirius Black
    Deathly Hallows


    Voel je vrij om ook je eigen of eigen gevonden ;3 creatie's hier neer te zetten ^^

    Verzoekjes zijn altijd welkom,
    eventueel ook voor andere personen dan HP

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 1:09 ]


    -

    Wauw, moooi! (flower)


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Ik vond die van Fleur en Bill echt GENIAAL,
    Ik hoorde het haar ook zeggen...

    Maar bij Draco de Dracie is het niet had, maar have: I didn't have a choice.
    Ik ga ze nu even opslaan op mijn computer :Y)


    Fat chance.

    Het is Bill en Fleur, niet William en Fleur X´D.

    Maar ze zijn echt heel mooi gedaan! Vooral die van Harry en Ginny vind ik erg mooi.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    Het is Bill en Fleur, niet William en Fleur X´D.

    Maar ze zijn echt heel mooi gedaan! Vooral die van Harry en Ginny vind ik erg mooi.

    Bill is z'n bijnaam ;3


    -

    Niet om lullig te doen ofzo, maar het viel me gewoon op dat op die Draco Malfoy prent staat: "I didn't made the wrong choices, I didn't had the choice.
    Dat moet volgens mij zijn: I didn't make the wrong choices, I didn't have the choice.

    Maar ik vind ze wel mooi hoor. ;D

    Ik vind die van Draco echt super!:9~

    Ik krijg er Potter-kippenvel, omdat die liefjes allemaal zo lief zijn. (x
    Ik vind ze supermooi!

    Hinde schreef:
    (...)
    Joa, ik vind het uitknippen daarvan alleen zo onhandig, en de tekst minder mooi, maar het kan dus wel ;P

    Wat bedoel je met het uitknippen van tekst? o.O


    Felix

    Hinde schreef:
    (...)
    Bill is z'n bijnaam ;3


    Ja? Dat kan ik me niet herinneren dat ik dat gelezen heb. Hij wordt al vanaf boek 1 alleen maar bij Bill genoemd? ;´D. Ik heb echt nog nooit William zien staan. Naja, als jij het zegt :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Foutje bij Draco is aangepast ;3


    -

    CrazyChicken schreef:
    Ik krijg er Potter-kippenvel, omdat die liefjes allemaal zo lief zijn. (x
    Ik vind ze supermooi!

    (...)
    Wat bedoel je met het uitknippen van tekst? o.O

    Niet de tekst, maar de plaatjes zelf nadat ik ze aan elkaar geblend heb. Dat doe ik liever met Picasa ;p


    -

    Zou je er een willen maken over Seamus Finnigan_O_


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NIALLH0RAN schreef:
    Zou je er een willen maken over Seamus Finnigan_O_

    Dan moet ik wel even op zoek gaan naar goede foto's, volgens mij zijn er daar niet heel veel van ;P


    -

    Mijn bewerkingen vind je in mijn fotoboek, bij mijn verhalen, op mijn profiel, op het profiel van XDarkWingsX en in het verhaal van Uneventful (Seven Deadly Sins) als ze geen andere heeft gemaakt.

    Voorbeeldje (een van mijn wat slechtere):

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 8:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hou van die van Ron and Hermoine. :)


    Alis volat propriis