• In November begint National Novel Writing Month weer en dat betekend dat deelnemers zich vóór 1 november kunnen inschrijven op hun site.
    Je krijgt geen prijzen, je hoeft het verhaal niet te laten zien aan anderen maar je kan "winnaar" worden door de quota van 50.000 woorden te halen in die korte tijd. Het is daar echt de bedoeling om te schrijven voor je zelf. Natuurlijk is het ook leuk om het resultaat op Quizlet te zetten (dacht ik). Maar volgens mij weet niemand hier van NaNoWriMo. Het goal is moeilijk om te halen maar je krijgt via e-mail als je wilt pep-talks en tips toegestuurd. En het is de bedoeling dat je pas begint te schrijven wanneer de maand begint en je geen zorgen moet maken over spellingsfouten etc want dat kan je naar 30 November controleren. Het is een non-profit organisatie die staat voor het behoud van literatuur en het schrijven en ze bestaan vooral door donaties die soms gegeven worden. Het is vooral bekend in Amerika/Engeland en sommige grootse schrijvers hebben er aan mee gedaan. Er zijn ook verhalen van mensen die nu eindelijk een verhaal konden afmaken en het ook écht gepubliceerd hebben.

    Dus mijn vraag is dus eigelijk; Kan er misschien "Reclame" gemaakt worden voor NaNoWriMo op Quizlet (door bijv. het in de Nieuwsbrief te zetten of zoiets dergelijks)? Of is er een manier om mensen meer geïntreseerd te krijgen voor NaNoWriMo? Het is voornamelijk om echt beter te worden in het schrijven zelf.

    (meer informatie op de website; http://www.nanowrimo.org/nl)



    Hier zijn de verdere NaNoWriMo topics:
    Klik (Edhelia)
    Klik (Hel)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:22 ]


    Ordo ab Chao

    Epiloog? Geen idee, dat zie ik pas op het eind. Proloog heb ik wel al (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oppugno schreef:
    Haha thanks x) Hebben jullie een epiloog voor je verhaal? Ikbennieuwsgierighehe


    Hoe bedoel je? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oppugno schreef:
    Haha thanks x) Hebben jullie een epiloog voor je verhaal? Ikbennieuwsgierighehe

    WTH...
    Ik ben net begonnen aan mijn verhaal dus nee ik heb nog geen Epiloog. Al wel een Proloog :3
    btw al 1756 woorden

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:16 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    500 woorden :W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Defensive schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? :x

    Ik denk dat ze proloog bedoelde:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha fail, ik bedoel inderdaad proloog x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh, haha. Nee, ik ben gewoon direct met het verhaal begonnen. Dat vind ik fijner (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Oh, haha. Nee, ik ben gewoon direct met het verhaal begonnen. Dat vind ik fijner (:

    Heb ik ook gedaan. (:


    I can't even think straight.

    Oh. Ik mocht er heel lang geleden nog een Algemeen topic over maken. Zal ik maar eens doen, als dat nog niet gedaan is.

    Oh, ik zie dat iemand anders dat al gedaan heeft :'D

    Ik doe dus ook mee, maar ik ga morgen beginnen. Ik ga waarschijnlijk het doel niet halen, maar ga gewoon voor mezelf schrijven. Als ik het doel wil halen, moet ik mijn school gaan verwaarlozen wat me ook niet echt een briljant plan lijkt(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Starkiller schreef:
    Oh, ik zie dat iemand anders dat al gedaan heeft :'D


    Is er al.


    Your make-up is terrible

    Nieuwe algemene NaNoWriMo topic


    klik


    Ordo ab Chao