• In November begint National Novel Writing Month weer en dat betekend dat deelnemers zich vóór 1 november kunnen inschrijven op hun site.
    Je krijgt geen prijzen, je hoeft het verhaal niet te laten zien aan anderen maar je kan "winnaar" worden door de quota van 50.000 woorden te halen in die korte tijd. Het is daar echt de bedoeling om te schrijven voor je zelf. Natuurlijk is het ook leuk om het resultaat op Quizlet te zetten (dacht ik). Maar volgens mij weet niemand hier van NaNoWriMo. Het goal is moeilijk om te halen maar je krijgt via e-mail als je wilt pep-talks en tips toegestuurd. En het is de bedoeling dat je pas begint te schrijven wanneer de maand begint en je geen zorgen moet maken over spellingsfouten etc want dat kan je naar 30 November controleren. Het is een non-profit organisatie die staat voor het behoud van literatuur en het schrijven en ze bestaan vooral door donaties die soms gegeven worden. Het is vooral bekend in Amerika/Engeland en sommige grootse schrijvers hebben er aan mee gedaan. Er zijn ook verhalen van mensen die nu eindelijk een verhaal konden afmaken en het ook écht gepubliceerd hebben.

    Dus mijn vraag is dus eigelijk; Kan er misschien "Reclame" gemaakt worden voor NaNoWriMo op Quizlet (door bijv. het in de Nieuwsbrief te zetten of zoiets dergelijks)? Of is er een manier om mensen meer geïntreseerd te krijgen voor NaNoWriMo? Het is voornamelijk om echt beter te worden in het schrijven zelf.

    (meer informatie op de website; http://www.nanowrimo.org/nl)



    Hier zijn de verdere NaNoWriMo topics:
    Klik (Edhelia)
    Klik (Hel)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:22 ]


    Ordo ab Chao

    (: Ik zit nu net voorbij 3220. Veel succes iedereen.


    comfort in c h a o s

    Ik heb 1975 woorden en op dit tempo zal ik klaar zijn op 25 november


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Succes iedereen (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 12:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nu heb ik er 2150 (dance)
    Alleen moet ik even gaan leren -.-
    Straks maar weer verder (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    3438 woorden op de teller. (:


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    3438 woorden op de teller. (:

    Hoe laat ben jij begonnen?
    Ik tien over elf vandaag (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb er nog maar 942. Vanmiddag ga ik hard doorschrijven ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    DirectionOne schreef:
    (...)
    Hoe laat ben jij begonnen?
    Ik tien over elf vandaag (:

    9-10 uur.
    3780


    comfort in c h a o s

    Ik heb nog niets. :C
    Ik weet niet waar ik over moet schrijven.


    Your make-up is terrible

    Dat komt wel! (: Neem anders een oud idee voor een verhaal?


    comfort in c h a o s

    Die zijn allemaal vergeten haha.
    Ik ben niet zo goed in onthouden.


    Your make-up is terrible

    Anders een verhaal dat je al eens geschreven hebt?


    comfort in c h a o s

    Daar dacht ik ook al aan, maar er is er denk ik geen een waarmee ik verder wil.


    Your make-up is terrible

    Austen schreef:
    (...)
    9-10 uur.
    3780

    Begrijpelijk in dat geval.
    Morgen heb ik heel lang de tijd (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben nu pas thuis, zodirect thee zetten en dan doorgaan tot het avond eten (als ik dat haal :P) En 2000 woorden per dag is niet zo heel moeilijk. Wanneer ik een verhaal op quizlet moet beginnen schrijf ik makkelijk 1500 voor het eerste hoofdstuk, als ik dat in mijn hoofd houd is het zo gebeurd :)

    SUCCES


    Ordo ab Chao