• hay, ik vroeg me af of hier ook Linkin Park fan's op Q zitten.
    Dus ben je fan van LP???
    Zo ja wat is(zijn) je lievelingsnummer(s)?
    mijne: across the line & burning in the skies. Ook vind ik hun versie van Rolling in the Deep heel goed en veel beter dan die van Adele:X

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Ik heb hun 'Leave out all the rest' liedje al tig keer gehoord, verder ken ik niet zo veel van hun. (krul)

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Numb, The Catalyst, Papercut.

No growth of the heart is ever a waste

The Catalyst vind ik een prachtig nummer :3

Let it come and let it be

Wij moesten op school een keer een liedje van hen spelen, en toen heb ik wat andere nummers opgezocht, maar ik ken ze verder niet zo goed. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Burning in the Skies, Numb, Waiting for the End

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

MissShinoda is fan, maar ik weet niet of ze nog actief is.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Leave out all the rest en What I've done vind ik wel leuk :Y)

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

In the end, Crawling, Breaking the Habbit, Faint, New Divide, somewhere I belong, Leave out all the rest & One step closer to the edge (:

To love is to destroy.

Numb, Breaking the Habit, In the End.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

iPotter schreef:
    Ik heb hun 'Leave out all the rest' liedje al tig keer gehoord, verder ken ik niet zo veel van hun. (krul)

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Iridescent.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

In the End & Leave out all the rest.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Square schreef:
    Wij moesten op school een keer een liedje van hen spelen, en toen heb ik wat andere nummers opgezocht, maar ik ken ze verder niet zo goed. (:

Laat me raden; In the End? ;'p

Maar ik ben wel zware fan (:

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Ik vind alleen Faint, leave out all the rest en What I've done van hun leuk(:

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Ik was fan van Linkin Park, tot het laatste album. Ik vond die titelsong voor Transformers nog wel gaan, maar daarna werd het bagger -mijn mening.

Destroy what destroys you.