• Hi! Ik ga een story schrijven over Dylan O'brien. Het wordt een fanfic, maar ik heb meerdere rollen nodig! Dus aan jullie om die rollen te maken.

    Een korte samenvatting van het verhaal: Kenia is een onzeker meisje, alleen doet ze zich niet zo voor. Het nieuwe schooljaar is weer begonnen, en ze komt in een klas waar ze niemand kent. Ze wordt al snel aardig gevonden door de meeste mensen, maar de persoon waar ze het meest mee omgaat is 'Dylan O'brien'. De jongen is aardig, en ontdekt al snel dat ze niet zo zelfverzekerd is als ze zich voordoet. Hij ontdekt al haar onzekerheden. Hij probeert haar te helpen, echt zelfverzekerd te maken. Als hij merkt dat ze vooral onzeker is op het gebied van jongens en intimiteit wil hij daar ook mee helpen. Kenia gaat erin mee, maar dan slaat zijn karakter ineens compleet om. Hij blijkt een loverboy te zijn.

    De rollen die ik zoek:
    Dylan O'brien: De aardige versie, een bezorgde beschermende jongen.
    Dylan O'brien: De loverboy versie, hij is dominant, gemeen en dwingend.
    Vriendin van Kenia:
    Vriendin van Kenia:
    Vriend Dylan: Deze helpt Dylan, dus is in het begin ook aardig.

    Als je nog een voorstel hebt voor een rol, mag je die altijd plaatsen!
    Ik kies de rollen uit die mij aanspreken.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Als ik tijd heb zal ik mischien die vriend van Dylan maken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is goed!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep


    Rol: Vriendin van Kenia
    Naam: Jade Sophia McCall
    Leeftijd: Zestien
    Nationaliteit: Brits
    Innerlijk: x Druk & Vrolijk
    x Lage concentratie
    x Ongeduldig
    x Gezellig
    x Goede vriendin
    x Snel boos
    Uiterlijk: [FC: Zoe Sugg]
    x Blauwe ogen
    x Best veel make-up op
    x Bruin lang haar, met blonde dyp-dye.
    x 1 meter en 55 centimeter lang
    x Girly style
    x Draagt vaak hakken

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 11:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Rol~ Vriendin van Kenia
    Naam~ Dayana Anastasija Garipova
    Leeftijd~ Dayana is momenteel zeventien jaar oud, ze verjaart op 17 Juni.
    Nationaliteit~ Dayana is geboren in Minsk, de hoofdstad van Wit-Rusland waardoor ze Wit-Russich is.
    Uiterlijk~ (Faceclaim=Elina Born)
    Dayana heeft lange bruine lokken die ze af en toe verft omdat continu hetzelfde eruitzien in haar punt saai is. Ze heeft felblauwe ogen die vaak omlijnt worden met een zwarte eyeliner. Veder draagt ze nauwelijks make-up omdat ze niet wilt veranderen in een Barbie pop. Dayana is redelijk lang, ze is namelijk 1.76 lang en daarom draagt ze nooit hakken omdat ze zich anders te reusachtig vind en dat is in haar ogen rampzalig. Dayana is slank gebouwd en dat houdt ze graag waardoor ze keihard traint om in conditie te blijven.
    Innerlijk~ Dayana is een sportive persoon die af en toe een grote mond trekt. Van de vriendinnengroep is ze degene die graag de leiding heeft van letterlijk alles want ze wilt dat alles perfect afloopt, daarom kan je haar ook een perfectionist noemen. Veder heeft Dayana nauwelijks geduld, als je met haar afspreekt en te laat op komt dagen krijg je vele problemen. Op het gebied in relaties is het redelijk dramatisch voor Dayana. Ze heeft namelijk een vriendje thuis in Minsk die ze bijna nooit ziet vanwege het emigreren naar ( het land waar het verhaal zich afspeelt) wat nogal een harde klap voor haar was, daarom is ze vaak jaloers op iedereen die wel succes heeft in het liefdesleven.
    Lied wat bij haar past~ Never forget~ Greta Salóme en Unbroken~Maria Olafs passen bij Dayana vooral vanwege haar levensverhaal.
    Extra's~ Dayana probeert in het geheim om terug te keren naar haar geboorteland want ze voelt zich niet thuis in ( land waar het verhaal zich afspeelt).

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 12:30 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Oeh i like them! Meer? Ook graag voor de jongens!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Blake Brooks


    Rol:Vriend Dylan
    Naam:Blake Louis William Brooks
    Leeftijd:17Aangezien ik niet weet wat de gemiddelde leeftijd in dit verhaal zal zijn heb ik een random leeftijd in gevuld, als ik deze moet veranderen dan kun je het zeggen
    Familie:Ouders genaamt Becky en Jack Brooks. Een oudere zus van 20 genaamt Jane en een oudere broer van 18 genaamd Horan.
    Hobbies:Blake voetbalt al sinds z'n 4 en doet dit nog steeds met veel plezier, ook is hij aardig goed in skateboarden en doet dit vooral in z'n vrije tijd. Ook tekent Blake graag en is hier aardig goed in.
    Uiterlijk:

    //FC;Wynston Shannon//Blake heeft Blonde haren en Grote blauwe ogen. Z'n gezicht zit onder de sproeten en hij heeft redelijk volle rozige lippen. Hij is 1.87 en gespierd gebouwt
    Kleding style:Blake's style is voornamelijk Sweatpants, ripped jeans, sweaters, tanktops en beanies. Qua schoenen zijn het voornamelijk Sportschoenen zoals Nike en Adidas.
    Innerlijk:Blake is opzich een betrouwbare vriend waar je alles bij kwijt kan. Maar tegelijkertijd is hij ook de vriend die overal een sarcastische opvoering van maakt. Hij is als het er op aan komt een slimme jongen die weet wat hij moet doen om te overleven maar hij gedraagt zich vaak als een domme sukkel die alles doet om de meisjes te krijgen beter bekend als een fuckboi. Naast het zijn van een enorm goede vriend is Blake ongeveer gewoon een grote asshole die er van houdt om met de gevoelens bvan mensen te spelen. Maar diep van binnen is Blake gewoon een jongen die bang is pijn te voelen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 23:41 ]


    stars can't shine with outdarkness

    Dylaaaaan! Kan je mij alsjeblieft waarschuwen als de story online komt?


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat ik er vandaag wel één kan maken (:
    X


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Jaa graag :D mooie rollen al guys!!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep


    Rol: Dylan O'brien, loverboy versie.
    Naam: Dylan O'brien. Zijn vrienden noemen hem ook wel Dyl, of gewoon Dylan. Hij houdt niet echt van bijnamen.
    Leeftijd: 18 jaar. Hij is op 1 maart jarig.
    Karakter: Dylan heeft eigenlijk een hart van steen. Hij geeft om niemand en heeft geen gevoelens. Het is een erg stoere jongen als je hem ziet en loopt echt als een badboy, gewoon om bang van te zijn. Hij "versiert" zogenaamd meisjes en dwingt ze daarna van alles te doen wat hij wilt. Als ze niet meewerken, haalt hij ze over door geweld te gebruiken. Eigenlijk is één blik van Dylan genoeg om iemand te intimideren. Hij is graag de leider en wilt boven velen uitsteken.
    Uiterlijk: Dylan heeft zwart haar, wat makkelijk in model te krijgen is. Hij heeft donkerbruine ogen die je met een kille blik aanstaren en dan moet je niet in zijn buurt komen. Als hij een hemd draagt, verraden zijn spieren op zijn bovenlichaam dat hij sterk is en veel sport. Op zijn borst heeft hij een tattoo van een roos staan, maar eigenlijk staat het voor niks; hij vond het alleen maar mooi. Zijn kledingstijl verklapt zijn karakter ook wel een beetje. Met zijn leren jacks, zijn gescheurde spijkerbroeken en zijn handen ongeïnteresseerd in zijn zakken is het echt een stoere jongen.
    Extra: Dylan houdt van alles wat met seks te maken heeft en is een beest in bed. Hij rookt regelmatig en gebruikt soms drugs, maar dit doet hij als hij van zijn problemen af wilt of als hij gestrest is.


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Hij is klaar (: ^^


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Yaay, iemand die de aardige Dylan wil maken?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep