• jah er zijn hier nu wel al een paar topics over eastpack,
    en het lijkt wel of iedereen een veel kleinere boekentas heeft als mij.
    ik heb er een van 32 liter, in ik krijg nu alles er nog maar net in.
    (ik neem dus gewoon eten,drinken mijn boeken en pennenzak mee)
    dit is dus die van mij:


    maar krijgen jullie dan echt alles in jullie boekentas of hebben jullie minder boeken ofzo?!?

    ik krijg alles erin? maar als al me boeken dr in zit kan er niks meer bij in ;D
    Maar voor 1 dag kan alles erin ;D tenzij ik gym heb die dag,. dan wat minder..
    aangezien ik ook elke dag een multo map mee moet hebben + een dikke boek wat wij noemen; de bijbel [wat niet zo is maar this zo dik O_O]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tuurlijk krijgen wij boeken op onze school. Ik heb zelfs 5 dikke boeken voor wiskunde, om een voorbeeld te zeggen. Maar zo'n dikke boekentas doe je alleen jezelf aan. Die boekentas weegt al bijna evenveel als je boeken, met een lichtere boekentas -een normale eastpack bijvoorbeeld- zit je boekentas misschien wel volgepropt op sommige dagen, maar 1. je ziet er minder belachelijk uit en 2. je zeult minder gewicht mee.


    If we had not a soul, music would have created it.

    IK heb maar 10 echte les boeken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb gewoon normaal-eastpack formaat, en het past er goed in. Soms wel een beetje proppen. En in de ruimte die ik boven zit prop ik dan gewoon mijn etui. Perfect.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 15:52 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind die eastpacks echt zó lelijk he..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik doe een opleiding en daar heb ik maar 2 boeken voor nodig ja. Voor de rest gaat alles digitaal.

    Ik heb een opleiding waar ik alleen mijn Macbook en een paar boeken voor nodig heb haha. (:


    To infinity and beyond •

    Zit je in de brugklas? Die kids vinden het altijd normaal om alle boeken in hun tas te doen xD Terwijl er zulke handige dingen als kluisjes bestaan ;) Maar, in de brugklas had ik ook altijd een hele dikke tas met boeken, tot eind de tweede. Daarna zag ik wat voor schildpad effect het had (okal had ik een schoudertas) en ben ik ze in mijn kluis gaan gooien. Het is ook beter voor je houding, minder boeken. Loop je minder krom ;)

    Btw, ik heb dit jaar niet veel boeken, ivm vakkenpakket keuze, heb ik veel minder boeken als eerst. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je wilt niet weten hoe dik sommige boeken zijn. Maar ik heb nooit meer dan 4 uur achter elkaar, dus hoeft er maar 4 uur in en als dat niet past, dan wissel ik tussen de lessen door.
    Je moet gewoon slim inpakken,dan past alles er in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien ben je zelf wel gewoon niet zo goed in je tas inpakken (krul) Ik gebruikte mijn kluisje nooit en kreeg alles in een klein formaat eastpack, dusja. En ik had toch altijd een behoorlijke hoeveelheid boeken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    MALFOYHEAD schreef:
    Ik vind die eastpacks echt zó lelijk he..


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb maar 1 boek (bloos)


    -

    Ik neem gewoon de blaadjes uit mn map mee tot een bepaald hoofdstuk. Want ik krijg er zelf nog geen grote classeur in. + Ik had vroeger ook zo'n grote tas en toen had ik vaak rugpijn.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 16:05 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoef nooit meer dan 3 of 4 boeken mee, die ik gemakkelijk in een schoudertas of linnen zak krijg - waarom geld besteden aan een of andere dure comfortrugzak als het ook in goedkopere tassen past? Op dinsdag moeten we wel meer boeken mee, dus dan gebruik ik een oude rugzak die eigenlijk van een oudere nicht is, maar die gaat al naar de uni dus die heeft 'm niet meer nodig. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.



    Dat is mijn tas en daar passen al mijn boeken in, en dan heb ik nog ruimte over

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 16:00 ]


    (Be)lieve in (you)rself