• jah er zijn hier nu wel al een paar topics over eastpack,
    en het lijkt wel of iedereen een veel kleinere boekentas heeft als mij.
    ik heb er een van 32 liter, in ik krijg nu alles er nog maar net in.
    (ik neem dus gewoon eten,drinken mijn boeken en pennenzak mee)
    dit is dus die van mij:


    maar krijgen jullie dan echt alles in jullie boekentas of hebben jullie minder boeken ofzo?!?

    Wij hebben best veel boeken maar mijn tas is vele malen kleiner. Wat ik niet nodig heb laat ik overigens op school, Maar zelfs als ik dat niet deed dat ik niet zo'n grote tas nodig. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Serieus, die tas is echt HUGE.
    Ik kon in een kleine schoudertas al m'n boeken kwijt.
    Oke ik nam geen etui enzo mee, maar aan één pen heb je wel genoeg op een dag.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oh, ik heb wel boeken, geloof me. Ik heb bijvoorbeeld 6 handboeken van wiskunde en 7 van geschiedenis. Ik neem gewoon heel dunne mapjes voor mijn cursussen en ik dump zoveel mogelijk in de lokalen waar ik les heb (wij hebben geen kluisjes) en dat lukt wel :Y)
    Ik heb trouwens deze boekentas:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik laat al mijn boeken altijd op school en pak mijn boeken die ik nodig heb in de pauze's.. dus nee, geen last van.

    Ga je kamperen?

    Sorry. Maar ik had een Converse rugtas van 24 liter in de eerste met echt veel boeken. Soms was het het een beetje krap, maar ik had wel alles bij me wat ik nodig had.

    Wij nemen niet al onze boeken tegelijk mee. ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eerste dag al je boeken in je locker dumpen.

    Daarna alleen mee naar huis nemen (en de volgende dag naar school) wat je nodig hebt voor huiswerk. Iedere pauze de boeken die je nodig hebt tot de volgende pauze in je tas stoppen en de rest in je locker houden. Simpel.

    dan heb je geen grote tas nodig :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    ik drop alles in mijn kluis, ookal mag daar eigenlijk alleen overdag maar boeken in, maar die van mij ligt altijd helemaal vol met boeken, en dan neem ik alleen de boeken mee die ik nodig heb omdat ik daar huiswerk voor heb. en soms neem ik dat ook niet mee en alles past in zo een normale eastpack :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik gebruik gewoon een handtas :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb géen boeken, only an laptop <3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Endure schreef:
    Wij nemen niet al onze boeken tegelijk mee. ;]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    MALFOYHEAD schreef:
    Ik vind die eastpacks echt zó lelijk he..

    dan is dat jou probleem

    nerveus schreef:
    Zit je in de brugklas? Die kids vinden het altijd normaal om alle boeken in hun tas te doen xD Terwijl er zulke handige dingen als kluisjes bestaan ;) Maar, in de brugklas had ik ook altijd een hele dikke tas met boeken, tot eind de tweede. Daarna zag ik wat voor schildpad effect het had (okal had ik een schoudertas) en ben ik ze in mijn kluis gaan gooien. Het is ook beter voor je houding, minder boeken. Loop je minder krom ;)

    Btw, ik heb dit jaar niet veel boeken, ivm vakkenpakket keuze, heb ik veel minder boeken als eerst. :)

    ik heb geen kluisjes op school...

    Endure schreef:
    Wij nemen niet al onze boeken tegelijk mee. ;]

    wij moeten dat.
    gaat waarschijnlijk nog wel verander maar nu moet het nog wel

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    ik heb geen kluisjes op school...


    Mene je dat? Waar doe je je jas dan? En je gymtas?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.