• jah er zijn hier nu wel al een paar topics over eastpack,
    en het lijkt wel of iedereen een veel kleinere boekentas heeft als mij.
    ik heb er een van 32 liter, in ik krijg nu alles er nog maar net in.
    (ik neem dus gewoon eten,drinken mijn boeken en pennenzak mee)
    dit is dus die van mij:


    maar krijgen jullie dan echt alles in jullie boekentas of hebben jullie minder boeken ofzo?!?

    Ik heb een kluisje waar mijn boeken bivakkeren en anders is mijn tas opgeblazen vol met boeken, drinken en eten.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    In het eerste en tweede middelbaar had ik ook zo ene, maar die was veel te groot. Dus ben ik overgeschakeld naar een kleinere eastpack. Hoe groter je zak is, hoe meer je er gewoon gaat insteken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb heel veel boeken, en die passen altijd gewoon in mijn vrij kleine tas, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb 11 boeken so.
    En als het er amper in past dan dump ik de helft in mijn kluis.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:43 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn rugzak is nog groter dan de jouwe.
    Ik heb mijn locker nog niet dus een kleinere rugzak is gewoon onmogelijk aangezien mijn cursussen gigantisch zijn. Mijn rugzak weegt soms 12kg D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb een handtas en daar past alles in als ik zelfs 8 uur les heb? Ik gooi als ik op school ben gewoon alles in m'n kluisje en ik neem de helft gewoon niet mee, omdat ik dat te zwaar vind. Ik leen wel een boek van iemand op school of zo. Ik heb trouwens niet zoveel boeken hoor, 8 maar ongeveer?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb 16 boeken gekregen en ik moet er nog 1 krijgen, maar ik heb een kluisje en 3 pauzes op een dag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    Daar past alles mákkelijk in, maar als ik al mijn boeken mee zou nemen (wat ik dus niet doe) zou het wel wat voller zijn. Maar tot nu toe heeft het wel altijd gepast (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.



    mijn boekentas en daar graken mijn boeken voor 6 vakken in want we hebben nu nog geen kluisjes, we krijgen ze pas na 2 weken

    Bij mij paste alles makkelijk. Ik had best veel boeken, maar geen overdreven grote tas. Kwestie van alles zo handig mogelijk inpakken. Mijn kluisje gebruikte ik overigens ook amper.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dat noemen ze kluisjes :Y)

    Ik heb geen boeken. OLOLOL.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wij hebben geen kluisjes maar ik krijg mijn boeken wel redelijk makkelijk in mijn toch vrij kleine tas. Dan kan ik er wel geen jas of zo meer bijsteken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb zo'n 7 lessen per dag, waarvan 6 lessen met boeken, en dat zijn 1 of 2, heel soms 3 boeken per les. En toch krijg ik alles, zonder gebruik van kluisje, in een handtas mee naar school (:


    Alis volat propriis.

    BEARD schreef:
    Ik heb geen boeken. OLOLOL.

    Khep aan m'n laptop genoeg :]


    No growth of the heart is ever a waste