• We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten: MEER GEZOCHT
    Scott Morgan by vluuv
    Emily Green by Endure
    Michelle Latinea Drew by CountMeIn
    Edward Stevens by Sid

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    Roselinde Jane Maura Audrina Rizzoli by ZizaDavid
    Drew Morris Drawn by CountMeIn
    Jonathan (John) Meyers by Assassin
    A21/ Gem by Vluuv
    D101/Caelio Marshall by Sid

    Gevluchte mutanten:
    Sky Leah Morgan by Endure
    Dana Daryl Ostern by HeyApple
    James Derby by Assassin
    Dwayne Richard Hayes van Canto by Beard


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gevluchte mutant! Een van die ben ik ;D Invulinvulinvul :c


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    Volledige naam: C13/Sky Leah Morgan
    Leeftijd: 20
    Karakter: Sky, liever Leah genoemd, ze verdoemd mensen die haar Sky durven te noemen, is een arrogante, egoïstische meid. Althans, zo komt ze over. Ze maakt anderen met de grond gelijk, of probeert het in ieder geval. Ze vind zichzelf meer dan anderen, maar soms krijgt ze een beetje respect voor anderen. Anderen die haar eens met de grond gelijk maken en pit tonen. Dat waardeert ze. Toch, kan ze soms ook lief zijn, behulpzaam.. Maar enkel als je haar respect hebt afgedwongen. Als laatste is het een echte doorzetter, een meid met pit die je niet snel neerhaalt en als ze eenmaal haar klauwen in iets heeft gezet, dan laat ze niet meer los.
    Uiterlijk: Klik. Leah is een blank meisje met bruine, steile haren tot halverwege haar rug. Ze heeft grasgroene ogen met een bruin randje. In de zomer krijgt ze een aantal sproetjes rond haar neus, die ze vervloekt omdat het haar schattig maakt en daarmee, volgens haar, haar imago verpest. Verder kleedt ze zich vrij gewoon en heeft ze vaak een arrogante uitstraling om zich heen.
    Rol+reden: Ze koestert pure haat voor hen die haar verandert hebben, haar een freak hebben gemaakt en zonder ook maar te vragen of ze het wou. Maar met name haar broer, haar eigen familie die haar dit aandeed nota bene!
    Gave: Ze heeft het nooit over haar ‘gave’ , of vloek zoals zij het noemt, ze schaamt zich er voor. Als ze een klap krijgt op haar hoofd verandert ze namelijk in een vos. Een schattig, pluizig en harig geval. De manier waarop ze terugverandert is gelukkig niet al te moeilijk, ze moet nat worden, in het water springen. Simpel zat, maar één nadeel ervan is dat ze dan wel bloot is, want altijd als ze in een vos verandert blijven haar kleren gewoon op een hoopje liggen. Nog een van de redenen waarom ze niet graag verandert.
    Extra: Haar broer hoort bij The Division.
    Extra 2: Haar karakter is voornamelijk gevormd door de omgeving waarin ze opgroeide en de felle haat die ze al op jonge leeftijd koesterde en nog altijd koestert.
    Extra 3: Ze kan goed overweg met wapens en draagt er sinds ze gevlucht is altijd een aantal bij haar. Vooral haar messen zijn haar favoriet.


    Volledige naam: B72/Emily Green
    Leeftijd: 19
    Karakter: Emily is een verlegen, zachtaardig en betrouwbaar meisje. Ze kan goed naar mensen luisteren, maar in raad geven en troosten is ze een stuk minder goed. Soms is ze best klunzig en onhandig, maar ze is zeker niet saai. Af en toe heeft ze namelijk een gekke bui, dan wordt ze druk en valt haar humeur bijna niet te verpesten, wat trouwens heel wat is, want ze is erg gevoelig. Ze voelt zich snel gekwetst, vergeet zulk soort momenten nooit maar vergeeft wel. Ze wilt namelijk lief en goed zijn voor iedereen, wat niet altijd kan.
    Uiterlijk: Klik1 & Klik 2. Emily is een rasechte blondine, haar haren zijn midden lang en ze verzorgt ze goed. Ze geeft veel om haar uiterlijk en ziet er dan ook te allen tijde er goed uit. Verder heeft ze bruine ogen en is ze erg fijntjes gebouwd.
    Rol+reden: Ze is een trouwe mutant, zoals ik al zei, ze wil graag iedereen gelukkig maken. Maar om de mutanten ook te helpen is ze erg aardig voor ze, in tegenstelling tot de meeste andere die bij The Division horen. Ze vertrouwen Emily bijna allemaal en daardoor kan ze ook in het lab komen en daar maakt ze graag gebruik van. Stiekem probeerd ze iets te maken dat de mutanten weer normaal maakt.
    Gave: Ze leert vreselijk snel. Binnen een paar minuten kent ze een complete taal en door deze gave is het mogelijk voor haar om iets te ontwikkelen waardoor ze de mutanten kan helpen. Hierdoor is ze vaak ook vermaak voor de rest, ze bespeeld instrumenten, danst met ze, kookt voor ze en ga zo maar door.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 14:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ooh, dat klinkt echt heel leuk, ik wil wel een gevluchte spelen. Ik ga invullen.

    Volledige naam: James Derby
    Leeftijd: 21
    Karakter: Een schuwe jongeman die nu bij de vluchtelingen een beetje loskomt. Hij blijft kalm in de meest chaotisch en bedreigende situaties.
    Uiterlijk:


    Rol+reden: Gevluchte mutant, ondanks zijn vake stilzwijgen kan hij toch niet tegen de 'vloek' en mishandeling die de laboranten de mutanten dwingen.
    Gaven: Hij kan dingen bevriezen, het enige mankement is dat het vaak niet lukt als de temperatuur om hem heen 27+ is.
    Extra: Zijn ouders zijn gestorven toen hij drie jaar oud was, nog voor zijn vierde verjaardag hadden de laboranten hem te pakken gekregen. In zijn zak bewaard hij zijn geliefde foto van zijn moeder, het enige wat hij aan persoonlijke eigendommen heeft.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 21:45 ]


    Your make-up is terrible

    Yesss, ik ga joinen! Dit wordt awesome :3

    Ik wil wel, maar RPG's gaan altijd heel snel en dan ben ik alles kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    We hebben ook wel laboranten nodig hè xd
    EN ik doe het niet omdat ik faal in slimme evil mensen spelen.. :X
    Misschien verander ik nog als er te weinig zijn.

    Eigenlijk moeten we dit promoten x] heb het vermoeden dat meer mensen dit nice lijkt :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Avox schreef:
    Ik wil wel, maar RPG's gaan altijd heel snel en dan ben ik alles kwijt


    Hmm.. In het begin gaan ze best snel, dan best langzaam (: En anders zorg je gewoon dat je je personage op anderen afstuurd, gewoon hoppa.
    Niet bang zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil wel een laborante zijn.
    Ik zal zo even een rol invullen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 21:36 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Endure schreef:
    (...)

    Hmm.. In het begin gaan ze best snel, dan best langzaam (: En anders zorg je gewoon dat je je personage op anderen afstuurd, gewoon hoppa.
    Niet bang zijn.

    Ik ben wel bang
    Ik wil wel laborant zijn, evil
    Maar ik moet nu gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik wil een gevluchte mutant zijn(lol)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dudes, ik zeg het alvast.. niet zomaar stoppen, dat vind ik altijd egoïstisch. Als je het niet meer ziet zitten: Zeg het dan, dan zorgen we dat je personage verdwijnt op een logische manier. Bijvoorbeeld door moord.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volledige naam: Dana Daryl Ostern
    Leeftijd: 18 (:
    Karakter: Dana is een meisje die sterk in haar schoenen sta. Ze komt stoer over op de andere en kan makkelijk mensen over halen. Ze is bijdehand en kan soms iets te fel reageren. Stiekem is ze best onzeker maar dat hoeft niemand te weten. Haar diepste geheimen houd ze liever voor haar zelf waardoor ze alles opkropt. Ze kan heel snel boos worden en kan er soms flink op los slaan. Ze is niet bang om iemand te pijn te doen als het nodig is. Ze laat graag van zichzelf horen en kan mensen irriteren. Ze houd ervan om te praten en kan ook uren lang verhalen vertellen.
    Uiterlijk: Dana is een klein maar sterk meisje. Ze heeft een volslank figuur. Haar grijze ogen kunnen zo door iemand heen kijken en met haar licht blonde haar word ze af en toe ook wel als arrogant bestempeld. Haar haar hangt meestal los en als het echt niet anders kan doet ze er met tegen zin een staart in. Ze hoeft er niet altijd tip top uit te zien maar het liefst wilt ze wel dat haar haar zit. Haar nagels zijn afgekloven hoewel ze een hekel heeft aan haar nagelbijtverslaving en probeert er ook mee te stoppen. Ze heeft een best wel lichte huid.
    Rol+reden: Gevluchte mutant. Dana veracht de professors omdat ze haar anders hebben gemaakt dan andere. Het liefste wilde ze een normaal meisje zijn maar door hun kan dat niet. Het liefste zou ze hen het liefste pijn doen maar ze weet zelf dat daar de tijd nog niet rijp voor is.
    Extra: Dana heeft een klein woede probleem. Als ze iemand aanvalt moet je haar zo snel mogelijk tegen houden anders kan het nog wel slecht aflopen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 21:35 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wie wilt een broer/zusje van mijn of hele arrogante gevluchte mutant of van mijn hele lieve, verlegen en trouwe mutant? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wie wilt een broer/zusje van mijn of hele arrogante gevluchte mutant of van mijn hele lieve, verlegen en trouwe mutant? (:


    Ik wil wel een zusje zijn van jou gevluchte mutant hoewel ik zelf ook gevlucht ben


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind broer&zus vaak leuker, haha. Sorry, die band vind ik altijd grappig :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.