• We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten: MEER GEZOCHT
    Scott Morgan by vluuv
    Emily Green by Endure
    Michelle Latinea Drew by CountMeIn
    Edward Stevens by Sid

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    Roselinde Jane Maura Audrina Rizzoli by ZizaDavid
    Drew Morris Drawn by CountMeIn
    Jonathan (John) Meyers by Assassin
    A21/ Gem by Vluuv
    D101/Caelio Marshall by Sid

    Gevluchte mutanten:
    Sky Leah Morgan by Endure
    Dana Daryl Ostern by HeyApple
    James Derby by Assassin
    Dwayne Richard Hayes van Canto by Beard


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BEARD schreef:
    Wie zich als eerst opgeeft als laborant krijgt een appel. (cat)

    Buh, ik wil een koekje (cat)


    Let it come and let it be

    Correctie: Je krijgt een koekje en een knuffel van Dwayne.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Correctie: Je krijgt een koekje en een knuffel van Dwayne.

    Dat koekje is pure omkoperij! Maareh, die knuffel van Dwayne, is best verleidelijk... :9~


    Let it come and let it be

    Ik ga er sowieso een maken, dus dan is er in ieder geval al 1 :3
    Maar er moeten wel meer komen, anders is hij Forever Alone D:

    Volledige naam: Michelle Latinea Drew
    Leeftijd: 25
    Karakter: Michelle weet álles van dicipline, en verwacht van de rest dat ze óok over dicipline bezitten. Ze is dominant en direct maar heeft een zwak voor de mensen die haar lief zijn, ze is erg vergevingsgezind. Ondanks haar ijzeren buitenkant heeft ze een klein, breekbaar hartje. Ze is erg opgewekt en kan het slecht verbergen als haar iets dwars zit, hoewel ze niet graag over haar gevoelens praat. Ze verdringt al haar emoties en verwacht van anderen hetzelfde. Ze kan er neit tegen als mensen zich aanstellen, maar een schreeuw om hulp negeert ze nooit. Ze vind het heerlijk om naar verhalen van anderen te luisteren en advies te geven. Haar onzekerheid over zichzelf verbergt ze onder de grote lagen exclusieve kleding en make-up.
    Uiterlijk: Michelle is zeer tenger en vervloekt haar eigen rode haarkleur.


    Wat ben je: Laborette
    Extra: Na een ellendige jeugd wou ze altijd al een kind creeëren wat aan ál haar verwachtingen voldeed. Zodoende is ze ook erg streng en kritisch tegenover Drew, haar schepsel. Ze heeft Drew op zijn 11e geadopteerd, hij heeft vanaf zijn 4e in het weeshuis gezeten. Michelle heeft zich vanaf haar 16e al verdiept in de laborante ne heeft op haar 17e al Drew onder haar hoedde genomen.


    Let it come and let it be

    Ik heb wat zitten knutselen aan Michelle van de andere RPG en here She is :3


    Let it come and let it be

    Ik wil beginnen, eigenlijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waar blijft die knuffel van Dwayne? (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Waar blijft die knuffel van Dwayne? (cat)

    -hug-


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    -hug-


    Don't you dare to let me go (cat)
    - Dreams about enddless hug with Dwayne -


    Let it come and let it be

    BEARD schreef:
    Ik wil beginnen, eigenlijk.

    Ik ook, stiekem.

    Simone is net offline D:


    Let it come and let it be

    Ik wil ook beginnen!


    Your make-up is terrible

    Ik ook!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scott Morgan - Laborant
    Leeftijd: 24
    Karakter: Scott is een klootzak, een egoïst en een idioot. Niets kan hem veel schelen, behalve het ontdekken van nieuwe manieren om DNA te manipuleren. Hij is een van de meest toegewijde laboranten en heeft al vele mutanten gecreëerd, sommige mislukt, sommige succesvol. Hij is bijna dag en nacht te vinden in zijn laboratorium of bij een van zijn experimenten. Zij zijn namelijk de enige mensen die hij enigszins interessant en belangrijk vind.
    Uiterlijk:


    Scott heeft vaak een stoppelbaardje, omdat hij het niet belangrijk vind hoe hij er bij loopt. Hij draagt vrijwel altijd een jeans en een t-shirt, en natuurlijk is zijn labjas onmisbaar. Als hij aan het werk is heeft hij soms zijn bril op, maar voor andere gelegenheden heeft hij lenzen. (Het is zo’n leuke nerdbril :3)
    Rol+reden: Scott werkt in het lab omdat hij genetische manipulatie interessant vind. That’s all.
    Extra: Sky Leah Morgan is zijn kleine zusje. Hij heeft haar eigenhandig gemaakt tot wat ze nu is – Een mutant. Sterker nog, ze was de eerste op wie hij experimenteerde.

    A21/Gem – Mutant
    Leeftijd: 3, maar mentaal en fysiek 19
    Karakter: Gem is een stil maar intelligent meisje. Ze zegt niet veel, en maakt eerder geluiden dan woorden te spreken.
    Ze is gemaakt door Michelle, en gemixt uit DNA van een onbekende vrouw, Jonathan en een aantal dieren. Hierdoor lijken sommige trekken in haar gezicht op die van Jonathan, maar biologisch zijn ze in feite geen broer en zus.
    Uiterlijk:


    Dit is natuurlijk alleen Gem’s gezicht. De rest van haar lichaam is veel opmerkelijker: Ze heeft een lange soepele staart als een kat, maar zonder haar. Ze mist haar pinken, en de rest van haar vingers zijn lang en slank. Haar oren zijn puntig en haar tanden zijn scherper dan bij normale mensen. Haar huid is glad en bleek, omdat ze nooit veel in de zon is geweest. Ze heeft heldere ogen, die met een verschillende lichtval blauwgroen tot dieppaars kunnen lijken. Een laborant grapte ooit dat het net edelstenen leken, wat haar de bijnaam “Gem” heeft opgeleverd. Dat bekt nu eenmaal beter dan A21, wat haar officiële naam is. Ze heeft zwemvliezen tussen haar vingers en tenen, die normaal niet opvallen maar waardoor ze wel erg snel kan zwemmen.
    Rol+Reden: Gem is een trouwe mutant, ze heeft er überhaupt nog nooit over nagedacht om vrij te breken.
    Extra: Ze is drie jaar geleden gemaakt, maar is snel opgegroeid en heeft dankzij wat extra groeihormonen het uiterlijk en de gedachten van een negentienjarige. Haar basiskennis is daarentegen wel erg slecht, en daarom krijgt ze vaak les in allerlei vakken. Gem maakt vaak dierengeluiden om zich uit te drukken - Bijvoorbeeld blazen, spinnen, grommen of janken.
    N.B. - Gem spreek je op z'n Engels uit :3

    Ik hoop dat deze goed zijn ^^

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 23:56 ]

    Laten we gewoon beginnen dan.(cat)

    En Gem is echt leuk geworden. :'D


    Your make-up is terrible