• Fall Again: een liefdesverhaal en het verhaal van twee dolende zielen, bij elkaar gebracht door het lot, verbonden door hun bittere tranen. Het na-levensverhaal van alle gebroken geesten aan de overkant van de glazen wand, het horrorverhaal van een man, die ondanks zijn duistere zwakte in staat is om alles kapot te maken. Zullen ze hem kunnen stoppen, voor het te laat is? Zullen ze, op de weg naar de allesbepalende ontknoping, misschien eindelijk zichzelf terugvinden?

    Ontmoet de geesten die het leven op aarde boven de 'hemel' verkozen, en volg het leven van zij die achterblijven.

    For those that heaven couldn't wait for, for those who gave up everything they had, for just a broken memory... They gotta put their heart on the line. To survive in a kingdom of the dead, they gotta fall again.

    Een verhaal van TheLostChild en IraTotalis, featuring Ann 'Annie', 'Dirty' Diana, Michael Jackson en Frank Lideo...

    http://www.quizlet.nl/stories/61923/fall-again/

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 11:06 ]


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Er staat geen link :]


    No growth of the heart is ever a waste

    OMG! *staat op het punt dee geweldige samenvatting voor te lezen, bedenkt zich dan dat het wat vreemd overkomt, en blijft er gebiologeerd naar staren*
    Moet je geen link plaatsen?


    There is freedom in the dark.

    Oops... Ok, dat zal ik doen (-:
    Alleen.... Ik ben bang dat ik het weer verkeerd doe... Ehh... Help?!


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    De Link!


    There is freedom in the dark.

    Ik vraag me af of er iemand hier op Quizlet is (behalve jullie dan, LeaFlammae, SpeedDemon en TheLostChild) die dat van Frank 'Lideo' gaat snappen...


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Vast niet xD


    There is freedom in the dark.

    Nope, don't think so LOL


    You are not alone, I am here with you. Tough you're far away, I am here to stay. You're always in my heart...

    Nieuwe hoofdstukken gepost!


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.